[A6 C5] problem z odpaleniem -15st. C
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
[A6 C5] problem z odpaleniem -15st. C
Witam, mam problem z uruchomieniem samochodu przy -15st , dodam że auto stoi pod chmurką... , dziś po kilku próbach udało mi się odpalić ale silnik chodził nadzwyczaj głośno a obroty wskazywały 1100 /min. , po jakis 2 minutach sam zgasł a na FIS-ie pojawił się komunikat o braku smarowania... Czy mam się powoli bać czy jest to objaw który może pojawić się przy co tu gadać aucie w wieku średnim...? Dzięki za odpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Czesc. Tym bym się nie martwił, zanim to zimne żelastwo się rozgrzeje i ten olej zalegający w misie pójdzie w obieg i zacznie smarować ,troche to trwa, a głośniejsza praca to normalne.marcin290890 pisze:dziś po kilku próbach udało mi się odpalić ale silnik chodził nadzwyczaj głośno a obroty wskazywały 1100 /min.
Co do zgaśnięcia to ja podejrzewam ze zamarzło ci paliwko, na-przykład w filtrze. Dlaczego nie wiem. Gdzie tankowałeś ostatnio? Rozważ to. Może tam jeszcze nie wymienili na zimowe. Dzisiaj jadąc Jedynką na odcinku 15 km minąłem 2 samochody w których zamarzło paliwo przy -11 stC-ciężarowe. Tak koledzy mobilki odpowiadały przez CB,na pytanie co się stało.
Może to samo stało się u ciebie. Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
. Zima dopiero się zaczyna,ale co do problemu to radzę wymienić filtr paliwa. Ja wymieniam przed zimą i nie mam problemu. Najczęściej paliwo zamarza w filtrze-robi się kasza i zatyka go. Co prawda na filtrze jest taka śrubka na klucz bodajże ósemkę służąca do odwadniania filtra,ale uważam że tylko wymiana wyeliminuje Twój problem.marcin290890 pisze:hmm paliwko tankuje przeważnie na jednej stacji ale cholera ich wie czy maja letnie czy zimowe... , ta praca silnika po odpaleniu była paraliżująca, troszkę się zlękłem przyznam szczerze , niech ta piep... zima już się skończy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
witam ponownie, dziś temp spadła do -3 stopni a Audi nadal się buntuje i nie chce zapalić , dolałem denaturatu do baku, akumulator stał cała noc w domu w cieple i na nic się to zdało...
Czy rzeczywiście paliwo mogło aż tak zamarznąć ze przy -3 nie daje rady uruchomić motoru??
Filtr paliwa na pewno jest stary ale wymienię go dopiero na warsztacie jak furę odpalę
Czy rzeczywiście paliwo mogło aż tak zamarznąć ze przy -3 nie daje rady uruchomić motoru??
Filtr paliwa na pewno jest stary ale wymienię go dopiero na warsztacie jak furę odpalę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 353
- Rejestracja: 08 mar 2009, 16:59
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
może to coś Ci pomoze tu tez problem z odpaleniem
19tdi-110km-problem-z-odpaleniem-na-mrozie-vt16330.htm
19tdi-110km-problem-z-odpaleniem-na-mrozie-vt16330.htm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
na podszybiu na wprost "twarzy pasażera" taka puszka po piwie z której wychodzą 4 węże paliwowe.
Wymiana filtra. Patrz post "Piotrusia"
zalecają wszyscy ori filtr firmy KNECHT koszt ok.150zł + wymiana. Ja kupiłem BOSCH cena w IC ok 100zł.
Wymiana filtra. Patrz post "Piotrusia"
zalecają wszyscy ori filtr firmy KNECHT koszt ok.150zł + wymiana. Ja kupiłem BOSCH cena w IC ok 100zł.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
witam . temat przerabiany przezemnie . auto na mrozie odpaliło i po kilku chwilach zgasło . stary filyr sapchany i wilgotny co powoduje zamarzniecie ( zatkanie przewodów w filtrze ) . nic tylko wymiana . zadna filozofia z tym . kobieta sobie poradzi nawet . srubokręt .kombinerki to co trzeba do wymiany filtra . dłużej sciąga sie osłone silnka . pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Dużo wiedzy też można tutaj znaleźć http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2119&page=2
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
. Dętka w zbiorniku pomoże Ci tylko w tym,że paliwo zmiesza się z wodą. Musisz wymienić filtr paliwa i odpowiednio odpowietrzyć układ zasilania silnika paliwem. Nie kombinuj po chłopsku bo szkoda pompy wtryskowej.marcin290890 pisze:witam ponownie, dziś temp spadła do -3 stopni a Audi nadal się buntuje i nie chce zapalić , dolałem denaturatu do baku, akumulator stał cała noc w domu w cieple i na nic się to zdało...
Czy rzeczywiście paliwo mogło aż tak zamarznąć ze przy -3 nie daje rady uruchomić motoru??
Filtr paliwa na pewno jest stary ale wymienię go dopiero na warsztacie jak furę odpalę
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
piotrekkawa pisze:marcin290890 napisał/a:
witam ponownie, dziś temp spadła do -3 stopni a Audi nadal się buntuje i nie chce zapalić , dolałem denaturatu do baku, akumulator stał cała noc w domu w cieple i na nic się to zdało...
Czy rzeczywiście paliwo mogło aż tak zamarznąć ze przy -3 nie daje rady uruchomić motoru??
Filtr paliwa na pewno jest stary ale wymienię go dopiero na warsztacie jak furę odpalę
. Dętka w zbiorniku pomoże Ci tylko w tym,że paliwo zmiesza się z wodą. Musisz wymienić filtr paliwa i odpowiednio odpowietrzyć układ zasilania silnika paliwem. Nie kombinuj po chłopsku bo szkoda pompy wtryskowej.
Wasze rady są bardzo pomocne, ale przed. Po fakcie to już filtr nowy trzeba i wtedy można do baku dorzucić te gadżety - zapobiegawczo. Chociaż według prognozy pogody - zima się na razie kończy. Ale wróci .Mamy teraz wszyscy trochę czasu na zrobienie tego co trzeba było jesieniązrobić.pan42 pisze:Można jeszcze dolać etyliny i jest szansa, że rozpuści parafinę.
Ja dziś wymieniam filtr paliwa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 259
- Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
- Lokalizacja: Płock
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga