Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6C4 2.5 AEL]prośba o analize logow

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

[A6C4 2.5 AEL]prośba o analize logow

Post autor: zbys20 » 15 lis 2009, 15:02

Witam proszę o analizę logów (moje pierwsze logi) autko ma wycięty katalizator EGR zaslepiony i jest po CHIPIE
autko już dłuższy czas jest ospałe na niskich obrotach i poniżej 10stopniC słabo pali
statyczne
ooo

Obrazek
001
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
007

Obrazek
0013
Obrazek
000BS
Obrazek
003BS
Obrazek
004BS
Obrazek
DYNAMICZNE:
000
Obrazek
003
Obrazek
004
Obrazek
008
Obrazek
010
Obrazek
011
Obrazek
Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 17:52 przez zbys20, łącznie zmieniany 1 raz.
będzie: S6 C4

Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

Post autor: zbys20 » 16 lis 2009, 17:43

Turbo minimalnie się opóźnia :-P
a poza tym reszta w porządku?
kąt wtrysku nie trzeba ustawić?
a te turbo to chyba częsta dolegliwość?
będzie: S6 C4

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 19 lis 2009, 00:02

turbo moze byc jak po dlubaniu ;)
pedal nie byl wcisniety w podloge ... [ma byc 100 %]
kat wytrysku do poprawy [zrob jeszcze 004 statyczne bo jest dwa razy 007] - stad pewnie problemy z paleniem

siwce zarowe sprawdzone ?

auto wczesniej lepiej jezdzilo ?

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 20 lis 2009, 10:55

Lechu pisze:
spanky pisze:kat wytrysku do poprawy [zrob jeszcze 004 statyczne bo jest dwa razy 007] - stad pewnie problemy z paleniem
A to dlaczego niby ?

Wartości kąta wtrysku powinna być w przedziale 45 - 60 . Sprawdź świece i czy fajki (zaciski kabla do świec) sztywno siedzą.
przyspieszenie kata wtrysku [~ 60] powinno ulzyc motorowni podczas odpalania ...

Awatar użytkownika
zbys20
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE

Post autor: zbys20 » 20 lis 2009, 15:11

turbo moze byc jak po dlubaniu ;)
pedal nie byl wcisniety w podloge ... [ma byc 100 %]
kat wytrysku do poprawy [zrob jeszcze 004 statyczne bo jest dwa razy 007] - stad pewnie problemy z paleniem

siwce zarowe sprawdzone ?

auto wczesniej lepiej jezdzilo ?
świece dobre problem z dłujszym krenceniem rozrusznika zanim załapie jest w przedziale temperatur 5-9st jak powyzej 10st to pali na dotyk, ja też obstawiam kąt wtrysku bo u kolegi są te same objawy a kąt wtrysku ma identyczny
auto jezdziło lepiej ale już doszedłem żę zaślepka EGRu się przepaliła :lol: załozyłęm nową blaszkę i autko lepiej ciągnie z dołu :mrgreen:
będzie: S6 C4

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga