Witam proszę o analizę logów (moje pierwsze logi) autko ma wycięty katalizator EGR zaslepiony i jest po CHIPIE
autko już dłuższy czas jest ospałe na niskich obrotach i poniżej 10stopniC słabo pali
statyczne
ooo
001
003
004
007
0013
000BS
003BS
004BS
DYNAMICZNE:
000
003
004
008
010
011
[A6C4 2.5 AEL]prośba o analize logow
- zbys20
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 209
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
- Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE
[A6C4 2.5 AEL]prośba o analize logow
Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 17:52 przez zbys20, łącznie zmieniany 1 raz.
będzie: S6 C4
przyspieszenie kata wtrysku [~ 60] powinno ulzyc motorowni podczas odpalania ...Lechu pisze:A to dlaczego niby ?spanky pisze:kat wytrysku do poprawy [zrob jeszcze 004 statyczne bo jest dwa razy 007] - stad pewnie problemy z paleniem
Wartości kąta wtrysku powinna być w przedziale 45 - 60 . Sprawdź świece i czy fajki (zaciski kabla do świec) sztywno siedzą.
- zbys20
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 209
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 18:45
- Lokalizacja: leżajsk/wuustwezel BE
świece dobre problem z dłujszym krenceniem rozrusznika zanim załapie jest w przedziale temperatur 5-9st jak powyzej 10st to pali na dotyk, ja też obstawiam kąt wtrysku bo u kolegi są te same objawy a kąt wtrysku ma identycznyturbo moze byc jak po dlubaniu
pedal nie byl wcisniety w podloge ... [ma byc 100 %]
kat wytrysku do poprawy [zrob jeszcze 004 statyczne bo jest dwa razy 007] - stad pewnie problemy z paleniem
siwce zarowe sprawdzone ?
auto wczesniej lepiej jezdzilo ?
auto jezdziło lepiej ale już doszedłem żę zaślepka EGRu się przepaliła :lol: załozyłęm nową blaszkę i autko lepiej ciągnie z dołu :mrgreen:
będzie: S6 C4
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga