Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś

Silniki wysokoprężne
radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

[A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś

Post autor: radekboguslaw » 31 paź 2009, 21:47

witam co moze być przyczyna ,że autko w trasie idzie do 2800 lub 3000 obrotów predkosc jakies 160km/h i nie da rady nic wiecej.wymnienione jest turbo i odma.pozdrawia

jabko123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 25 paź 2009, 15:39
Lokalizacja: kudowa

Re: [A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś

Post autor: jabko123 » 01 lis 2009, 15:21

kolego mialem tak samo tylko umnie zdarzalo sie to 3-4 razy na jakies 600 km po wymianie przeplywki narazie niema tego problemu

quattro180
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 27 paź 2009, 17:25
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: quattro180 » 02 lis 2009, 09:18

miedzy filtrem powietrza a wejsciem do turbo masz taki grubszy wezyk nie wiem jak to sie fachowo nazywa ale musisz miec przetarta albo cos i ucieka ci cisnienie sprawdz sobie sam łatwe do zdemontowania
quattro180

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 02 lis 2009, 10:51

Radek
A w jakim stanie jest siłowniczek sterujacy na turbinie(puszka z wężykiem do zaworu n75)?? Czy trzyma dobrze? Podejdz do niego i wdmuchnij powietrze ustami lub zaciągnij-tak sprawdzisz szczelność. Jezeli będzie gdzieś tam syczało to siłowniczek membramowy do wymian. Odpowiedzialny on jest za sterowanie kierownicą w turbo.Jeżeli nie będzie pracował w swoim pełnym zakresie, lub nie będzie utrzymywał podciśnienia , zle będzie sterował kierownicą i działo będzie sie to co sie dzieje. Tak myśle, bo ostatnio miałem podobne problemy. Pozdrawiam. Dokładny opis będzie dzisiaj w temacie "EGR-problem"

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 02 lis 2009, 20:58

witaj citrin dodam ze odma jest nowa i turbo wymieniune z audi rocznik 2003 z baredzo małym przebioegiem bardziej bym chyba podejrzewał o taki obroty przepływke ale sam nie wiem .ale sprawdze tak jak pisałes

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 03 lis 2009, 09:01

Radek, a co pokazuje VAG ? Dobrzeby było zebyś podłączył. Jeżeli przepływka bedzie w słabej kondycji powinno wykazac błąd. To samo z membrama na turbince,jezeli będzie w bardzo słabej kondycji to takze powinno wykazać błąd. No ale sprawdz to co masz sprawdzić .

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 03 lis 2009, 16:54

citrin rozchiodzi ci sie abym wdmuchnoł lub zaciagnoł powietrza w wezyk taki cienki co idzie do takiej jagby gruszki obok turbo dobrze zrozumiaółem.

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 04 lis 2009, 11:31

Tak, do tej na załączonym obrazku. Jeżeli będzie ulatywało lub zaciągało powietrze przez otworek lub gdzieśtam kolo śruby to do wymiany. Zaciągasz powietrze i przytykając językiem musi trzymać podciśnienie. :-P. Poprostu najszybsza ocena membramy i jej kondycji.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 04 lis 2009, 16:58

I mam rozumiec ze mam sprawdzic to przy odpalonym silniku

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 05 lis 2009, 10:10

Nie. Na zgaszonym silniku podejdz ,wdmuchnij/zaciągnij i nasłuchuj czy gdzieś ulatuje powietrze. Na włączonym silniku (na wolnych obrotach) membrama ta jet podniesiona na max. U mnie była taka nieszczelność membranki ze dzwignia od turbo (sterowanie tzw kierownicami) mało co reagowała na na zmiany podciścnienia/ciśnienia. Autko zamulało i powyżej pewnych obrotów/pewnej predkości ni cholery dalej.Sprawdź takze układ podciśnienia do zaworków N18 i n 75(kolo filtra paliwa). Jego nieszczelność może powodować takie objawy. N75 (ten po prawej-bliżej filtra) jest w pełni odpowiedzialny za sterowanie membraną na turbince - dobrzeby było także go wydmuchać z syfów.

wojtek657
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2009, 10:56
Lokalizacja: Radom

Post autor: wojtek657 » 25 lis 2009, 10:59

moje audi na zimnym silniku strasznie dymi a jak sie zagrzeje to trzyma obroty od 2 do 4 tysiecy co moze byc przyczyną? dodam ze ymienione sa wszystkie czujniki pompa wtryskowa potencjometr przepływomierz i problem nadal jest prosze o odpowiedz

citrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 538
Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
Imię: Czarek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: citrin » 26 lis 2009, 16:06

wojtek657 pisze:moje audi na zimnym silniku strasznie dymi a jak sie zagrzeje to trzyma obroty od 2 do 4 tysiecy co moze byc przyczyną? dodam ze ymienione sa wszystkie czujniki pompa wtryskowa potencjometr przepływomierz i problem nadal jest prosze o odpowiedz
Ciężko zrozumieć twoja wypowiedź kolego Wojtku. 2-4 tys obrotów na biegu jałowym??? czy co? Jakie czujniki - dokładnie? A co Vag pokazuje- masz dostęp?? Diagnozowałeś kiedyś?
Musisz opisać więcej szczegółów , po przywitaniu się, bo odpowiedź brzmiaca ze przyczyna może być "wszystko" bynajmniej nie jest satysfakszyn!!! Pozdrawiam

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 26 lis 2009, 16:16

Jak dzieje się to na ciepłym silniku to wymień odmę jest instrukcja na stronie w dziale Zrób to sam .
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

wojtek657
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 25 lis 2009, 10:56
Lokalizacja: Radom

Post autor: wojtek657 » 26 lis 2009, 18:52

tak na biegu jałowym. VAG nic nie pokazuje. a czujniki to wszystkie jakie sa tylko mozeliwe i mogace wpłynać na taka prace.

krzys124
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 284
Rejestracja: 08 kwie 2009, 09:51
Lokalizacja: zabrze

Re: [A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś

Post autor: krzys124 » 26 lis 2009, 19:36

radekboguslaw pisze:witam co moze być przyczyna ,że autko w trasie idzie do 2800 lub 3000 obrotów predkosc jakies 160km/h i nie da rady nic wiecej.wymnienione jest turbo i odma.pozdrawia
moj silnik jak sie nie wkrecał na obroty takie same jak podajesz to mialem babelki powietrza w wezyku tym do popy co idzie , a ze filtr mialem prawie nowy bo było na nim około 1000 km to nikt nie optował ze to filtr ! mechanior sie wkurzył bo wszystko posprawdzał i nic ! wymienił filtr na knecht -a i zaworek na filtrze ori i auto chodzi jak ta lala do dzis
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga