[A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
[A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś
witam co moze być przyczyna ,że autko w trasie idzie do 2800 lub 3000 obrotów predkosc jakies 160km/h i nie da rady nic wiecej.wymnienione jest turbo i odma.pozdrawia
Re: [A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś
kolego mialem tak samo tylko umnie zdarzalo sie to 3-4 razy na jakies 600 km po wymianie przeplywki narazie niema tego problemu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 27 paź 2009, 17:25
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Radek
A w jakim stanie jest siłowniczek sterujacy na turbinie(puszka z wężykiem do zaworu n75)?? Czy trzyma dobrze? Podejdz do niego i wdmuchnij powietrze ustami lub zaciągnij-tak sprawdzisz szczelność. Jezeli będzie gdzieś tam syczało to siłowniczek membramowy do wymian. Odpowiedzialny on jest za sterowanie kierownicą w turbo.Jeżeli nie będzie pracował w swoim pełnym zakresie, lub nie będzie utrzymywał podciśnienia , zle będzie sterował kierownicą i działo będzie sie to co sie dzieje. Tak myśle, bo ostatnio miałem podobne problemy. Pozdrawiam. Dokładny opis będzie dzisiaj w temacie "EGR-problem"
A w jakim stanie jest siłowniczek sterujacy na turbinie(puszka z wężykiem do zaworu n75)?? Czy trzyma dobrze? Podejdz do niego i wdmuchnij powietrze ustami lub zaciągnij-tak sprawdzisz szczelność. Jezeli będzie gdzieś tam syczało to siłowniczek membramowy do wymian. Odpowiedzialny on jest za sterowanie kierownicą w turbo.Jeżeli nie będzie pracował w swoim pełnym zakresie, lub nie będzie utrzymywał podciśnienia , zle będzie sterował kierownicą i działo będzie sie to co sie dzieje. Tak myśle, bo ostatnio miałem podobne problemy. Pozdrawiam. Dokładny opis będzie dzisiaj w temacie "EGR-problem"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Tak, do tej na załączonym obrazku. Jeżeli będzie ulatywało lub zaciągało powietrze przez otworek lub gdzieśtam kolo śruby to do wymiany. Zaciągasz powietrze i przytykając językiem musi trzymać podciśnienie. :-P. Poprostu najszybsza ocena membramy i jej kondycji.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 113
- Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
- Lokalizacja: słupsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Nie. Na zgaszonym silniku podejdz ,wdmuchnij/zaciągnij i nasłuchuj czy gdzieś ulatuje powietrze. Na włączonym silniku (na wolnych obrotach) membrama ta jet podniesiona na max. U mnie była taka nieszczelność membranki ze dzwignia od turbo (sterowanie tzw kierownicami) mało co reagowała na na zmiany podciścnienia/ciśnienia. Autko zamulało i powyżej pewnych obrotów/pewnej predkości ni cholery dalej.Sprawdź takze układ podciśnienia do zaworków N18 i n 75(kolo filtra paliwa). Jego nieszczelność może powodować takie objawy. N75 (ten po prawej-bliżej filtra) jest w pełni odpowiedzialny za sterowanie membraną na turbince - dobrzeby było także go wydmuchać z syfów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 538
- Rejestracja: 24 maja 2008, 09:46
- Imię: Czarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Ciężko zrozumieć twoja wypowiedź kolego Wojtku. 2-4 tys obrotów na biegu jałowym??? czy co? Jakie czujniki - dokładnie? A co Vag pokazuje- masz dostęp?? Diagnozowałeś kiedyś?wojtek657 pisze:moje audi na zimnym silniku strasznie dymi a jak sie zagrzeje to trzyma obroty od 2 do 4 tysiecy co moze byc przyczyną? dodam ze ymienione sa wszystkie czujniki pompa wtryskowa potencjometr przepływomierz i problem nadal jest prosze o odpowiedz
Musisz opisać więcej szczegółów , po przywitaniu się, bo odpowiedź brzmiaca ze przyczyna może być "wszystko" bynajmniej nie jest satysfakszyn!!! Pozdrawiam
Re: [A6 C5 2,5TDI] obroty do 3tyś
moj silnik jak sie nie wkrecał na obroty takie same jak podajesz to mialem babelki powietrza w wezyku tym do popy co idzie , a ze filtr mialem prawie nowy bo było na nim około 1000 km to nikt nie optował ze to filtr ! mechanior sie wkurzył bo wszystko posprawdzał i nic ! wymienił filtr na knecht -a i zaworek na filtrze ori i auto chodzi jak ta lala do dzisradekboguslaw pisze:witam co moze być przyczyna ,że autko w trasie idzie do 2800 lub 3000 obrotów predkosc jakies 160km/h i nie da rady nic wiecej.wymnienione jest turbo i odma.pozdrawia
teraz mercedes w-210 2.7 CDI
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .
Jednak jak nie ma gwiazdy to nie ma jazdy .