
A6 C5 1.8T (150 KM - 192 KM!!!)
Przeplywka bosch'a byla zamowiona w serwisie audi,mart73301 pisze:BartG60, a tak OT to jakiej firmy zapodałeś sobie ten przepływomierz i ile kosztował?
(dokladnie nie pamietam ale ok 900zl)
Ale widze ze na allegro tez sa bosche po ok 400-500zl.
Uzywek zadnych nie polecam

P.S.
a i jeszcze jedno, po zmianie przeplywki silnik ciagnie nawet
kiedy jade na wyzszym biegu z malymi obrotami, wczesniej musialem redukowac bo zamulal.
PZDR///
Przeplywomierz jest w obudowie filtra powietrza, po wygladzie nic nie mozna ocenic,Peter_84 pisze:Dzisiaj jade na Vaga ale czy jezeli Tobie nie pokazalo bledu a przeplywke miales do wymiany to raczej trudno bedzie mi to ocenic po Vagu:(Jak wyglada zawalona przeplywka i gdzie moge ja znalezc u siebie?Spalanie masz super...Ale ja mam automat ,to musze troche na to brac poprawke...
moja stara (z data produkcji 1998r.) wygladala praktycznie tak jak nowa,
aaaaa.... sa tez preparaty do czyszczenia przeplywek ktore tez na jakis czas pomoga.
(kosztuja kilkanascie zl)
Edit:
P.S.
jezeli jedziesz "na vaga" to jedz do kogos kto siedzi w temacie
i zrobi Ci odczyt wartosci przeplywki.
I stało się...Po sprawdzeniu u kilku diagnostyków okazało się że przepływomierz padnięty...Problem rozwiązany:)Może to nie w temacie ,ale może ktoś się orientuje gdzie można dostać przepływomierz (jakiś sklep wysyłkowy).Na allegro nie chciałbym szukać bo chcę kupić część po numerze VIN (tak dla pewności).Pozdrawiam
Peter, jak podjedziesz do ASO audi i oddasz swoja stara przeplywke
to cena bedzie oscylowala w okolicach 380 PLN'ow
(na forum audi TT pisza: http://www.clubtt.pl/forum/topics10/czy ... 1d872b3169 )
Ewentualnie poszukaj w dobrej hurtowni, zapisz sobie numery przeplywki
i mysle ze nie bedzie problemu. I nie kupuj zadnej podroby :!:
PZDR///
to cena bedzie oscylowala w okolicach 380 PLN'ow

(na forum audi TT pisza: http://www.clubtt.pl/forum/topics10/czy ... 1d872b3169 )
Ewentualnie poszukaj w dobrej hurtowni, zapisz sobie numery przeplywki
i mysle ze nie bedzie problemu. I nie kupuj zadnej podroby :!:
PZDR///
Pomysł z oddaniem nie najgorszy...Nie wiedziałem że tak można:)Czyścić bym nie chciał bo może nie zdać egzaminu...Podróbki nie chcę kupować ,no może zamiennik Boscha (chyba że oryginał to właśnie Bosch:),mechanik mi mówił żeby nie patrzeć na numer przepływki tylko na VIN bo ktoś już mógł ją wymieniać i kupie drugi raz złą...
............... i mam cos jeszcze do dodania, sama zmiana starej (10 letniej) przeplywki w 1.8T
naprawde zmienia charakterystyke silnika, jest bardziej dynamiczny oraz zmniejsza sie
spalanie benzyny ale................. ten silnik nie lubi PB/95 robilem roznego rodzaju proby
i zdecydowanie polecam zalewac bak SHELL V-Pover 99 lub dobra PB/98 tylko wtedy
ten silnik "chodzi" jak trzeba.
I wcale nie wychodzi to drozej
!
Tankujac za te same pieniadze np. PB/98 przejedziesz tyle samo km. lub wiecej
niz na PB/95 a silnik bedzie o wiele lepiej reagowal na "gaz".
P.S.
jezeli ktos ma swoje doswiadczenia w tym temacie to tez niech cos napisze,
PZDR///
naprawde zmienia charakterystyke silnika, jest bardziej dynamiczny oraz zmniejsza sie
spalanie benzyny ale................. ten silnik nie lubi PB/95 robilem roznego rodzaju proby
i zdecydowanie polecam zalewac bak SHELL V-Pover 99 lub dobra PB/98 tylko wtedy
ten silnik "chodzi" jak trzeba.
I wcale nie wychodzi to drozej

Tankujac za te same pieniadze np. PB/98 przejedziesz tyle samo km. lub wiecej
niz na PB/95 a silnik bedzie o wiele lepiej reagowal na "gaz".
P.S.
jezeli ktos ma swoje doswiadczenia w tym temacie to tez niech cos napisze,

PZDR///
Niestety nie mam porównania co do jakości i oktanowości benzyny bo mieszkam w Irlandii a tutaj mają tylko jeden rodzaj paliwa (chyba 98).Co do dynamiczności silnika to masz rację ,bo po wymianie przepływki rzeczywiści się tak jakoś "lżej" jeździ...Muszę tylko zrobić trochę kilometrów żeby potwierdzić mniejsze spalanie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
panowie nie zmianiajcie tematu na spalanie czy jakie lac paliwo 95czy 98 kolega zapodał temat chipowania o tym piszcie...tyle postów ale nic ciekawe sie nie dowiedziałem...
alfred, , kolego mozesz opisac co i jak pozmieniałes ze z 1.8T udało ci sie tyle koników wydusic? i oczywiscie napisz jakie koszty..i wrażenia
Peter_84 , powiedz ile zaspiewali w masters co niby na 190km chcą to zrobic...
ja mam własnie troche kaski i sie zastanawiam czy nie dodac wigoru mojej niuni i jestem skłonny w tym temacie troche pogrzebac by cos ogarnąć...Prosze o kontakt osó z 1.8T które wgrywały wiruska lub chociaz o przybliżenie w tym temacie co i jak...[koszty, komplikacje i jakie wrażenia..takie rzeczy jak spalanie akurat mnie nie interesuje]
alfred, , kolego mozesz opisac co i jak pozmieniałes ze z 1.8T udało ci sie tyle koników wydusic? i oczywiscie napisz jakie koszty..i wrażenia
Peter_84 , powiedz ile zaspiewali w masters co niby na 190km chcą to zrobic...
ja mam własnie troche kaski i sie zastanawiam czy nie dodac wigoru mojej niuni i jestem skłonny w tym temacie troche pogrzebac by cos ogarnąć...Prosze o kontakt osó z 1.8T które wgrywały wiruska lub chociaz o przybliżenie w tym temacie co i jak...[koszty, komplikacje i jakie wrażenia..takie rzeczy jak spalanie akurat mnie nie interesuje]
Tutaj nie ma co ogarniac, jezeli chcesz tylko wrzucic jakis soft to sprawa wyglada tak,eddi83 pisze:
ja mam własnie troche kaski i sie zastanawiam czy nie dodac wigoru mojej niuni i jestem skłonny w tym temacie troche pogrzebac by cos ogarnąć...Prosze o kontakt osó z 1.8T które wgrywały wiruska lub chociaz o przybliżenie w tym temacie co i jak...[koszty, komplikacje i jakie wrażenia..takie rzeczy jak spalanie akurat mnie nie interesuje]
wycisniesz ok 180KM i bedzie fajnie, do czasu kiedy sie turbina nie wysra.
(a jest duze prawdopodobienstwo)
W tamtym roku szwagier zrobil w dynosofcie 1.8T
Zmienil caly wydech, turbine na K03s, nowa pompe paliwa
(i inne: swiece, filtry, wieksze hamulce itd....)
wszystko zrobione na nowych ori czesciach na tip top.
Zadnych duzych intercoolerow itp nie zakladal.
Wszystko "bezpiecznie" wystrojone, bez zadnego zylowania.
A jakie wrazenia? zapier... bardzo fajnie.
Ponizej masz porownanie wykresow: mojego 180KM i jego 150/200KM
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
A ile go te zmiany wyniosły ? Jaki miał przebieg przed wprowadzeniem modów ?BartG60 pisze:Zmienil caly wydech, turbine na K03s, nowa pompe paliwa
(i inne: swiece, filtry, wieksze hamulce itd....)
wszystko zrobione na nowych ori czesciach na tip top.
Zadnych duzych intercoolerow itp nie zakladal.
Wszystko "bezpiecznie" wystrojone, bez zadnego zylowania.