Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALL] Mapa LPG Zenit

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 24 sie 2009, 23:10

http://www.agcentrum.com.pl/?d=28
strefa dla klientów
login:klient
hasło:agc
tam wszystko znajdziesz

Awatar użytkownika
chuckyy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 maja 2009, 14:11
Lokalizacja: Września

Post autor: chuckyy » 25 sie 2009, 18:18

coach pisze:Ja nadal walcze. .
Widzę, że mieszkamy niedaleko :) Też miałem problemy z gazownią, ale dzisiaj trafiłem w końcu na fachowców. Z tego co widzę, to masz zapał i chcesz wszystko zgrać sam. To się chwali, gdybyś jednak sobie nie poradził, to daj znać - powiem Ci który zakład we Wrzesni doprowadzil mój samochód do odpowiedniego stanu :)
Zakaz reklamy w podpisie

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 26 sie 2009, 14:47

fassi1,dzięki za strone <ok>

coach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 28 lip 2009, 09:52
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: coach » 27 sie 2009, 23:25

hmm jak narazie to auto chodzi powiedzmy niezle:) spalanie 11.3 w cyklu mieszanym tak nie jest zle chodz nadal meczy mnie to ze raz silnikiem rzuca przejade w korku 1km i nie rzuca... Teraz czeka mnie wymiana oleju oraz przednich hamulców (wyjdzie z 700-800zl) takze narazie odkladam wymaine wtryskow. Mozliwe ze bede je czyscic ale to juz kwestia kasy. Chucky jak chcesz to mozemy kiedys sie spotkac i porównac naszie przyspieszenia;)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 27 sie 2009, 23:39

coach pisze:hmm jak narazie to auto chodzi powiedzmy niezle:) spalanie 11.3 w cyklu mieszanym tak nie jest zle chodz nadal meczy mnie to ze raz silnikiem rzuca przejade w korku 1km i nie rzuca... Teraz czeka mnie wymiana oleju oraz przednich hamulców (wyjdzie z 700-800zl) takze narazie odkladam wymaine wtryskow. Mozliwe ze bede je czyscic ale to juz kwestia kasy. Chucky jak chcesz to mozemy kiedys sie spotkac i porównac naszie przyspieszenia;)
Czerwone valteki i Zenit - z g... bata nie ukręcisz

coach
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 28 lip 2009, 09:52
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: coach » 31 sie 2009, 13:28

Wiadomo ale jak narazie autko i tak spisuje się o wiele lepiej dzieki Twojej pomocy :D

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 10 wrz 2009, 23:21

dzięki za pomoc coach, i fassi1, ale mam pare jeszcze pytań mam ustawić czasy benzyna na benzynie i benzyna na gazie ale na biegu jałowym są ok a jak zapale klime i światła to mi się bardzo czasy rozmijają i nie wiem do którego czau ustawiać i jeszcze jedno jak jest zimny to lepiej chodzi niż jak się rozgrzeje dzięki pozdro <ok>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 10 wrz 2009, 23:24

pawel1 pisze:dzięki za pomoc coach, i fassi1, ale mam pare jeszcze pytań mam ustawić czasy benzyna na benzynie i benzyna na gazie ale na biegu jałowym są ok a jak zapale klime i światła to mi się bardzo czasy rozmijają i nie wiem do którego czau ustawiać i jeszcze jedno jak jest zimny to lepiej chodzi niż jak się rozgrzeje dzięki pozdro <ok>
Ja zawsze ustawiam z klima i wentylatorem na minimum bo nigdy jej nie wyłączam.
Ustaw najpierw tak żeby było dobrze na rozgrzanym a potem korektami od temp. gazu reguluj tak na zimnym żeby też było dobrze. Najpierw dobrze ma chodzić na rozgrzanym.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 12 paź 2009, 21:12

fassi1, jak zmienię wtryski na medżik tech[nie wiem jak się to pisze]i sterownik na stag 300plus będzie git ;-) <ok>

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 12 paź 2009, 23:39

Magic jet. Z takim zestawem musi być dobrze.

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 13 paź 2009, 10:52

a jaka jest roznica miedzy STAG 300-6 a STAG 300 PLUS? :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 paź 2009, 19:26

Po prostu jest jego następcą czyli nowszy produkt i ma dodatkową możliwość korekcji czasów wtrysków gazu od obrotów silnika (model 3D) i ma możliwość wprowadzania własnych korekcji od temp. gazu z krokiem co 5stopni.

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 13 paź 2009, 20:33

fassi1, sory że cię cały czas katuje ale nie widzę tu gościa który ma tak pojęcie jak tyo lpg i mam pytanie gdybym ustawił mapę temp.gazu i reduktora jak ty masz[wrzuciłeś to na wcześniejszch stronach] lecz ty masz staga a ja zenita bo mi szarpie przy obr.1700-2100 a ja nie mam pojęcia jak to ustawić żeby było ok

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 13 paź 2009, 21:29

No problem. Ja też mam Zenita, ale nie sugeruj się tymi ustawieniami bo co silnik i samochód mogą być inne i raczej na pewno są.
Z tymi szarpnięciami pomiędzy 1700-2100to ja miałem nie złe przejścia i do dziś nie jest to do końca wyleczone, pojawiają się one bardzo rzadko. Jaką masz skrzynię biegów? Sprawdź robiąc mapy przy jakim Map Bar (wartości podciśnienia) następują te szarpnięcia? U mnie było pomiędzy 0.9 i 1. Ja zacząłem od wymiany świec, potem przewodów i cewki i bez zmian. Potem przerabiałem swoją instalację (zdjęcia w dziale zrób to sam). Szarpnięcia zelżały. Wymieniłem wtryski i reduktor. Potem wymieniłem Zenita na tego w nowszej obudowie i aktualizowałem oprogramowanie. Szarpnięcia się pojawiały ale rzadko. Czyszczenie przepustnicy i adptacja. Wymiana większości wężyków podciśnienia i czyszczenie przepływomierza (po czyszczeniu jeździłem na benie żeby się ECU zaadoptował). Szarpnięcia są już naprawdę bardzo rzadkie. Na benzynie jest super. Jedyne co mi jeszcze zostaje to sprawdzenie krótkiego elementu odmy który jest koło przepustnicy czy czasem nie jest pęknięty i nie ssie lewego powietrza (tą przednią odmę mam nówkę) i sprawdzenie węży recyrkulacji spalin i pozostałych węży podciśnienia. Ja już z tym walczę od pół roku. Nie mam pojęcia co to. U mnie mapy się pokrywają więc jeśli u Ciebie też się pokrywają to moim zdaniem nie jest to kwestia ustawienia.
Zrób dobre mapy benzyny i gazu i wklej do tematu to pokombinujemy.
Jakie masz wtryski i na ile rozwiercone są w nich dysze? Jaki masz reduktor?

Awatar użytkownika
pawel1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
Imię: Paweł
Rocznik: 2002
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: PODKARPACIE

Post autor: pawel1 » 22 paź 2009, 19:50

fassi1, miałeś racje z tą przepustnicą kupiłem do tego specjalny sprej i na razie jest odpukać extra ale co do dysz to nie mam rozwierconych mam jechać to zrobić i jeszcze regulację wtrysków pozdro <ok> ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja