[ALL] Mapa LPG Zenit
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Widzę, że mieszkamy niedalekocoach pisze:Ja nadal walcze. .


Zakaz reklamy w podpisie
hmm jak narazie to auto chodzi powiedzmy niezle:) spalanie 11.3 w cyklu mieszanym tak nie jest zle chodz nadal meczy mnie to ze raz silnikiem rzuca przejade w korku 1km i nie rzuca... Teraz czeka mnie wymiana oleju oraz przednich hamulców (wyjdzie z 700-800zl) takze narazie odkladam wymaine wtryskow. Mozliwe ze bede je czyscic ale to juz kwestia kasy. Chucky jak chcesz to mozemy kiedys sie spotkac i porównac naszie przyspieszenia;)
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Czerwone valteki i Zenit - z g... bata nie ukręciszcoach pisze:hmm jak narazie to auto chodzi powiedzmy niezle:) spalanie 11.3 w cyklu mieszanym tak nie jest zle chodz nadal meczy mnie to ze raz silnikiem rzuca przejade w korku 1km i nie rzuca... Teraz czeka mnie wymiana oleju oraz przednich hamulców (wyjdzie z 700-800zl) takze narazie odkladam wymaine wtryskow. Mozliwe ze bede je czyscic ale to juz kwestia kasy. Chucky jak chcesz to mozemy kiedys sie spotkac i porównac naszie przyspieszenia;)
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
dzięki za pomoc coach, i fassi1, ale mam pare jeszcze pytań mam ustawić czasy benzyna na benzynie i benzyna na gazie ale na biegu jałowym są ok a jak zapale klime i światła to mi się bardzo czasy rozmijają i nie wiem do którego czau ustawiać i jeszcze jedno jak jest zimny to lepiej chodzi niż jak się rozgrzeje dzięki pozdro 

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ja zawsze ustawiam z klima i wentylatorem na minimum bo nigdy jej nie wyłączam.pawel1 pisze:dzięki za pomoc coach, i fassi1, ale mam pare jeszcze pytań mam ustawić czasy benzyna na benzynie i benzyna na gazie ale na biegu jałowym są ok a jak zapale klime i światła to mi się bardzo czasy rozmijają i nie wiem do którego czau ustawiać i jeszcze jedno jak jest zimny to lepiej chodzi niż jak się rozgrzeje dzięki pozdro
Ustaw najpierw tak żeby było dobrze na rozgrzanym a potem korektami od temp. gazu reguluj tak na zimnym żeby też było dobrze. Najpierw dobrze ma chodzić na rozgrzanym.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 691
- Rejestracja: 12 sie 2008, 21:36
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: PODKARPACIE
fassi1, sory że cię cały czas katuje ale nie widzę tu gościa który ma tak pojęcie jak tyo lpg i mam pytanie gdybym ustawił mapę temp.gazu i reduktora jak ty masz[wrzuciłeś to na wcześniejszch stronach] lecz ty masz staga a ja zenita bo mi szarpie przy obr.1700-2100 a ja nie mam pojęcia jak to ustawić żeby było ok
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
No problem. Ja też mam Zenita, ale nie sugeruj się tymi ustawieniami bo co silnik i samochód mogą być inne i raczej na pewno są.
Z tymi szarpnięciami pomiędzy 1700-2100to ja miałem nie złe przejścia i do dziś nie jest to do końca wyleczone, pojawiają się one bardzo rzadko. Jaką masz skrzynię biegów? Sprawdź robiąc mapy przy jakim Map Bar (wartości podciśnienia) następują te szarpnięcia? U mnie było pomiędzy 0.9 i 1. Ja zacząłem od wymiany świec, potem przewodów i cewki i bez zmian. Potem przerabiałem swoją instalację (zdjęcia w dziale zrób to sam). Szarpnięcia zelżały. Wymieniłem wtryski i reduktor. Potem wymieniłem Zenita na tego w nowszej obudowie i aktualizowałem oprogramowanie. Szarpnięcia się pojawiały ale rzadko. Czyszczenie przepustnicy i adptacja. Wymiana większości wężyków podciśnienia i czyszczenie przepływomierza (po czyszczeniu jeździłem na benie żeby się ECU zaadoptował). Szarpnięcia są już naprawdę bardzo rzadkie. Na benzynie jest super. Jedyne co mi jeszcze zostaje to sprawdzenie krótkiego elementu odmy który jest koło przepustnicy czy czasem nie jest pęknięty i nie ssie lewego powietrza (tą przednią odmę mam nówkę) i sprawdzenie węży recyrkulacji spalin i pozostałych węży podciśnienia. Ja już z tym walczę od pół roku. Nie mam pojęcia co to. U mnie mapy się pokrywają więc jeśli u Ciebie też się pokrywają to moim zdaniem nie jest to kwestia ustawienia.
Zrób dobre mapy benzyny i gazu i wklej do tematu to pokombinujemy.
Jakie masz wtryski i na ile rozwiercone są w nich dysze? Jaki masz reduktor?
Z tymi szarpnięciami pomiędzy 1700-2100to ja miałem nie złe przejścia i do dziś nie jest to do końca wyleczone, pojawiają się one bardzo rzadko. Jaką masz skrzynię biegów? Sprawdź robiąc mapy przy jakim Map Bar (wartości podciśnienia) następują te szarpnięcia? U mnie było pomiędzy 0.9 i 1. Ja zacząłem od wymiany świec, potem przewodów i cewki i bez zmian. Potem przerabiałem swoją instalację (zdjęcia w dziale zrób to sam). Szarpnięcia zelżały. Wymieniłem wtryski i reduktor. Potem wymieniłem Zenita na tego w nowszej obudowie i aktualizowałem oprogramowanie. Szarpnięcia się pojawiały ale rzadko. Czyszczenie przepustnicy i adptacja. Wymiana większości wężyków podciśnienia i czyszczenie przepływomierza (po czyszczeniu jeździłem na benie żeby się ECU zaadoptował). Szarpnięcia są już naprawdę bardzo rzadkie. Na benzynie jest super. Jedyne co mi jeszcze zostaje to sprawdzenie krótkiego elementu odmy który jest koło przepustnicy czy czasem nie jest pęknięty i nie ssie lewego powietrza (tą przednią odmę mam nówkę) i sprawdzenie węży recyrkulacji spalin i pozostałych węży podciśnienia. Ja już z tym walczę od pół roku. Nie mam pojęcia co to. U mnie mapy się pokrywają więc jeśli u Ciebie też się pokrywają to moim zdaniem nie jest to kwestia ustawienia.
Zrób dobre mapy benzyny i gazu i wklej do tematu to pokombinujemy.
Jakie masz wtryski i na ile rozwiercone są w nich dysze? Jaki masz reduktor?