Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6C6 2.0 TFSI - czy to słuszny wybór]

Silniki benzynowe
satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

[ A6C6 2.0 TFSI - czy to słuszny wybór]

Post autor: satch » 20 cze 2009, 09:44

macie może jakieś doświadczenia z tym motorem , 170 KM albo 200 KM ...
Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 13:42 przez satch, łącznie zmieniany 1 raz.
GPW

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 04 sie 2009, 12:24

no to słuszny czy nie słuszny :-D
GPW

BartG60
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 272
Rejestracja: 20 lis 2008, 21:01
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BartG60 » 04 sie 2009, 21:01

no jasne ze bedzie sie fajnie odpychal, skoro 1.8T 180KM w C5 fajnie
jezdzi to w C6 2.0 TFSI 170-200KM bedzie rowniez ok, jak nie lepiej.
Jedynie 2.0 TDi 140KM w C6 zamula.

PZDR///

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 11 sie 2009, 01:01

BartG60 pisze: Jedynie 2.0 TDi 140KM w C6 zamula.

PZDR///
Chyba 2.0 TDI 140 Nie jezdziles :mrgreen:

Za OT przepraszam autora posta

adikrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 lip 2009, 20:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adikrakow » 11 sie 2009, 01:13

zenonek pisze:
BartG60 pisze: Jedynie 2.0 TDi 140KM w C6 zamula.

PZDR///
Chyba 2.0 TDI 140 Nie jezdziles :mrgreen:

Za OT przepraszam autora posta
ja jeździłem wrażenia?
wciskasz gaz i nic się nie dzieje, nic się nie dzieje, nic się nie dzieje..... odcięcie ;-)

[ Dodano: 2009-08-11, 01:16 ]
satch pisze:macie może jakieś doświadczenia z tym motorem , 170 KM albo 200 KM ...
200 konny polecam, ojciec ma taki silnik, w A4 co prawda, które jest nieznacznie lżejsze ale osiągi ma wystarczające i powiem Ci że jak się przesiadam ze swojej B5 to nie odczuwam bardzo dużych braków...
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm :)

zenonek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:13
Imię: Zenek
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grays, uk

Post autor: zenonek » 11 sie 2009, 01:18

adikrakow pisze: wciskasz gaz i nic się nie dzieje, nic się nie dzieje, nic się nie dzieje..... odcięcie ;-)

... widac byl zepsuty... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

adikrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 21 lip 2009, 20:04
Lokalizacja: Kraków

Post autor: adikrakow » 11 sie 2009, 01:19

zenonek pisze:
adikrakow pisze: wciskasz gaz i nic się nie dzieje, nic się nie dzieje, nic się nie dzieje..... odcięcie ;-)

... widac byl zepsuty... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nazwałbym to inaczej ;-)
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm :)

mart73301

Post autor: mart73301 » 11 sie 2009, 08:43

satch tutaj masz porównanie modeli 2.0 TFSI i 2.0 TDI. Chyba nie muszę dodawać, że 2.0 TFSI to lepszy wybór (przynajmniej moim zdaniem :)

http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli

myślę, że decyduje o tym moc oraz w TFSI max. moment obrotowy dostępny w dużo większym zakresie obrotów niż w TDI. Za TDI przemawia tak naprawdę tylko spalanie, które tak naprawdę nie jest aż tak piorunująco mniejsze niż w T FSI.

[ Dodano: 2009-08-11, 08:45 ]
I jeszcze coś. 2.0 T FSI nie za bardzo odstaje osiągami nawet od 2.8 FSI:

http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli

[ Dodano: 2009-08-11, 08:47 ]
Zwróćcie zresztą uwagę jaki silnik w 2009 roku wygrał w kategorii pojemności pomiędzy 1.8 a 2.0 :)

http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6730961,S ... _2009.html

[ Dodano: 2009-08-11, 08:52 ]
I żeby pokazać jeszcze kilka zalet silników T FSI poczytajcie dane silnika wykonanego w tej technologii i pojemności 3.0 (zwłaszcza spalanie :)

http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/dane-techniczne

[ Dodano: 2009-08-11, 13:47 ]
Widzę, że nie wyświetla zapamiętanych wartości więc na tych stronkach sami musicie wybrać sobie wersje silnikowe.

Awatar użytkownika
ceemack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 26 sie 2008, 05:50
Lokalizacja: lubelskie

[a6 c6 2.0 tfsi] wasze opinie

Post autor: ceemack » 20 wrz 2009, 14:17

witam miał ktoś do czynienia z w/w silnikiem ,tzn jakie ma spalanie, koszty eksploatacji itp mam okazje kupić taka furę wiec pasowałoby coś więcej się o nim dowiedzieć pozdrawiam

TFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: TFSI » 22 wrz 2009, 13:13

Witam
Ja mogę powiedzieć że 2,0 TFSI to fajny motor dla kogoś kto lubi "wiatr we włosach" :lol:
Jest bez porównania lepszy jeśli chodzi o osiągi w porównaniu z 2,0TDI bo takim też jeździłem w mojej poprzedniej A4 (B7) i potwierdzam że jak w A4 nie był to demon tak przypuszczam że w dużo cięższej A6 może sobie nie dawać rady na trasie bo o ile może z jazdą po mieście nie będzie źle o tyle wyprzedzanie na trasie może już nie być tak łatwe jak to jest w TFSI. Ten motor naprawdę fajnie się się kręci od samego dołu do odcięcia i praktycznie nie czuć turbo dziury co w TDI było bardzo odczuwalne.
Na marginesie nadmienię że motor 2.0TDI (140PS) to jedna z większych silnikowych QP Audi to bardzo awaryjny motor co widać po tym ile tego stoi w Niemczech z przebiegiem 150-170tyś i dopiskiem "motor schaden" (wiem bo sam spędziłem 2-mc na poszukiwaniu mojej A4) Radzę trzymać się z daleka od tego silnika z przebiegiem ponad 150tyś. bo może być w nim mina.
Podsumowywując w/g. mnie 2.0TDI dla oszczędnych a 2.0TFSI dla lubiących frajdę z jazdy przy niewygurowanych kosztach takie jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Darp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 lis 2009, 15:06
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Darp » 20 mar 2010, 23:35

Odgrzewam temat
Ciekaw jestem ile tak w praktyce palą te silniki
Darp

cziko77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 20 lip 2009, 22:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: cziko77 » 21 mar 2010, 19:51

Spalanie w miescie:
spokojna, oszczędna jazda 10-11
dynamiczna jazda do 14-15
poza miastem:
spokojna jazda 7-8
dynamiczna jazda 10-11
Tak przynajmniej pali moje auto

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 22 mar 2010, 18:16

Jakbym miał teraz wybierać to tylko 4.2 Pb + gaz, koszt paliwa taki sam jak w 3.0TDI a przyjemność z jazdy..... :lol:

Adecneo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2010, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Adecneo » 10 kwie 2010, 15:07

Gaz to zło, ale nie na temat.
Powiem że 4.2 PB to tylko fajnie brzmi, a osiągi porównywalne z 3.0 TDI po programie (około 280 koni). Z rolki samochody idą tak samo. Poza tym 4.2 nigdy nie trzyma serii, jak ma się ponad 300 to jest się szczęściarzem.

Awatar użytkownika
Darp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 26 lis 2009, 15:06
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

SPalania

Post autor: Darp » 24 lip 2010, 00:24

ZelvaBOi pisze:To moje 3.0TDI pali tak samo jak Twoje 2.0TFSI? To chyba jednak lepiej brac klekota :D.
Tak, tylko ta akcyza
8-10 tysi dodatkowo do auta
Darp

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl