[ A6C6 2.0 TFSI - czy to słuszny wybór]
[ A6C6 2.0 TFSI - czy to słuszny wybór]
macie może jakieś doświadczenia z tym motorem , 170 KM albo 200 KM ...
Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 13:42 przez satch, łącznie zmieniany 1 raz.
GPW
ja jeździłem wrażenia?zenonek pisze:Chyba 2.0 TDI 140 Nie jezdziles :mrgreen:BartG60 pisze: Jedynie 2.0 TDi 140KM w C6 zamula.
PZDR///
Za OT przepraszam autora posta
wciskasz gaz i nic się nie dzieje, nic się nie dzieje, nic się nie dzieje..... odcięcie

[ Dodano: 2009-08-11, 01:16 ]
200 konny polecam, ojciec ma taki silnik, w A4 co prawda, które jest nieznacznie lżejsze ale osiągi ma wystarczające i powiem Ci że jak się przesiadam ze swojej B5 to nie odczuwam bardzo dużych braków...satch pisze:macie może jakieś doświadczenia z tym motorem , 170 KM albo 200 KM ...
Kto ma QUATTRO ten ma władzę
2.7BiT 320PS 535Nm
2.7BiT 320PS 535Nm

satch tutaj masz porównanie modeli 2.0 TFSI i 2.0 TDI. Chyba nie muszę dodawać, że 2.0 TFSI to lepszy wybór (przynajmniej moim zdaniem 
http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli
myślę, że decyduje o tym moc oraz w TFSI max. moment obrotowy dostępny w dużo większym zakresie obrotów niż w TDI. Za TDI przemawia tak naprawdę tylko spalanie, które tak naprawdę nie jest aż tak piorunująco mniejsze niż w T FSI.
[ Dodano: 2009-08-11, 08:45 ]
I jeszcze coś. 2.0 T FSI nie za bardzo odstaje osiągami nawet od 2.8 FSI:
http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli
[ Dodano: 2009-08-11, 08:47 ]
Zwróćcie zresztą uwagę jaki silnik w 2009 roku wygrał w kategorii pojemności pomiędzy 1.8 a 2.0
http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6730961,S ... _2009.html
[ Dodano: 2009-08-11, 08:52 ]
I żeby pokazać jeszcze kilka zalet silników T FSI poczytajcie dane silnika wykonanego w tej technologii i pojemności 3.0 (zwłaszcza spalanie
http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/dane-techniczne
[ Dodano: 2009-08-11, 13:47 ]
Widzę, że nie wyświetla zapamiętanych wartości więc na tych stronkach sami musicie wybrać sobie wersje silnikowe.

http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli
myślę, że decyduje o tym moc oraz w TFSI max. moment obrotowy dostępny w dużo większym zakresie obrotów niż w TDI. Za TDI przemawia tak naprawdę tylko spalanie, które tak naprawdę nie jest aż tak piorunująco mniejsze niż w T FSI.
[ Dodano: 2009-08-11, 08:45 ]
I jeszcze coś. 2.0 T FSI nie za bardzo odstaje osiągami nawet od 2.8 FSI:
http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/ ... nie-modeli
[ Dodano: 2009-08-11, 08:47 ]
Zwróćcie zresztą uwagę jaki silnik w 2009 roku wygrał w kategorii pojemności pomiędzy 1.8 a 2.0

http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6730961,S ... _2009.html
[ Dodano: 2009-08-11, 08:52 ]
I żeby pokazać jeszcze kilka zalet silników T FSI poczytajcie dane silnika wykonanego w tej technologii i pojemności 3.0 (zwłaszcza spalanie

http://www.audi.pl/modele/a6/limousine/dane-techniczne
[ Dodano: 2009-08-11, 13:47 ]
Widzę, że nie wyświetla zapamiętanych wartości więc na tych stronkach sami musicie wybrać sobie wersje silnikowe.
[a6 c6 2.0 tfsi] wasze opinie
witam miał ktoś do czynienia z w/w silnikiem ,tzn jakie ma spalanie, koszty eksploatacji itp mam okazje kupić taka furę wiec pasowałoby coś więcej się o nim dowiedzieć pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 10:52
- Imię: Damian
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Witam
Ja mogę powiedzieć że 2,0 TFSI to fajny motor dla kogoś kto lubi "wiatr we włosach" :lol:
Jest bez porównania lepszy jeśli chodzi o osiągi w porównaniu z 2,0TDI bo takim też jeździłem w mojej poprzedniej A4 (B7) i potwierdzam że jak w A4 nie był to demon tak przypuszczam że w dużo cięższej A6 może sobie nie dawać rady na trasie bo o ile może z jazdą po mieście nie będzie źle o tyle wyprzedzanie na trasie może już nie być tak łatwe jak to jest w TFSI. Ten motor naprawdę fajnie się się kręci od samego dołu do odcięcia i praktycznie nie czuć turbo dziury co w TDI było bardzo odczuwalne.
Na marginesie nadmienię że motor 2.0TDI (140PS) to jedna z większych silnikowych QP Audi to bardzo awaryjny motor co widać po tym ile tego stoi w Niemczech z przebiegiem 150-170tyś i dopiskiem "motor schaden" (wiem bo sam spędziłem 2-mc na poszukiwaniu mojej A4) Radzę trzymać się z daleka od tego silnika z przebiegiem ponad 150tyś. bo może być w nim mina.
Podsumowywując w/g. mnie 2.0TDI dla oszczędnych a 2.0TFSI dla lubiących frajdę z jazdy przy niewygurowanych kosztach takie jest moje zdanie.
Ja mogę powiedzieć że 2,0 TFSI to fajny motor dla kogoś kto lubi "wiatr we włosach" :lol:
Jest bez porównania lepszy jeśli chodzi o osiągi w porównaniu z 2,0TDI bo takim też jeździłem w mojej poprzedniej A4 (B7) i potwierdzam że jak w A4 nie był to demon tak przypuszczam że w dużo cięższej A6 może sobie nie dawać rady na trasie bo o ile może z jazdą po mieście nie będzie źle o tyle wyprzedzanie na trasie może już nie być tak łatwe jak to jest w TFSI. Ten motor naprawdę fajnie się się kręci od samego dołu do odcięcia i praktycznie nie czuć turbo dziury co w TDI było bardzo odczuwalne.
Na marginesie nadmienię że motor 2.0TDI (140PS) to jedna z większych silnikowych QP Audi to bardzo awaryjny motor co widać po tym ile tego stoi w Niemczech z przebiegiem 150-170tyś i dopiskiem "motor schaden" (wiem bo sam spędziłem 2-mc na poszukiwaniu mojej A4) Radzę trzymać się z daleka od tego silnika z przebiegiem ponad 150tyś. bo może być w nim mina.
Podsumowywując w/g. mnie 2.0TDI dla oszczędnych a 2.0TFSI dla lubiących frajdę z jazdy przy niewygurowanych kosztach takie jest moje zdanie.
SPalania
Tak, tylko ta akcyzaZelvaBOi pisze:To moje 3.0TDI pali tak samo jak Twoje 2.0TFSI? To chyba jednak lepiej brac klekota :D.
8-10 tysi dodatkowo do auta
Darp