Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c5 1.8turbo] slabo przyspiesza??

Silniki benzynowe
dawid55
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 10 wrz 2008, 22:14
Lokalizacja: POMORSKIE

[A6 C5 1.8T] brak mocy

Post autor: dawid55 » 13 lis 2008, 00:27

Witam mam taki problem moje audi jest bardzo słabe z miejsca ledwo rusza po przejechaniu 10km turbina robi sie czerwona i niewiem co jest grane sprawdzwłem juz prawie wszystko katalizator był zapchany zrobione turbina po regeneracji kolektor czysty jest jeszcze jeden błąd czujnik hala czy cos takiego po skasowaniu błąd powraca może ma ktos jakiś pomysł co jej dolega bo ja już nic nie czaje :cry:
AUDI JEST BOGIEM A SZYBKA JAZDA NAŁOGIEM

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 425
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Moje auto: Allroad C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 24 lis 2008, 19:08

Twoje objawy faktycznie pasują do czujnika położenia wału jak wymienisz i skasujesz błędy powinno pomóc.

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5]spadek mocy przy 3 tys.obr

Post autor: pit 76 » 05 lip 2009, 10:48

witam kolegow. mam problem z moim a6 1,8t 99 rok.podczasjazdy do 3 tys obrotow wszystko ok natomiast gdy dodaje gazu i obroty podchodza do 3 tys auto zamula sie traci ducha na moment i po chwili po minimalnym przekroczeniu 3 tys idzie juz idealnie dalej juz wszystko ok.w okolicy 3 tys obrotow slabnie na chwilke.mechanik powiedzial mi ze to normalny objaw jest to rzekomo cytuje"dziura turbo" ponoc kazde auto a turbina ma takie objawy.wedlug mnie to nie jest normalny objaw drugi temat to temperatura wody gorny wskaznik zawsze okolo 60-70 tylko jak stoje w korkach osiaga max 90 stopni stopni a sinika(oleju) dolny wskaznik z lewej strony okolo 70 stopni nawet podczas dlugiej jazdy

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5 1,8 T 150 KM]spadek mocy powyzej 3000obr

Post autor: pit 76 » 09 lip 2009, 09:37

witam kolegow
opisywalem juz na forum moj problem spadku mocy po przekroczeniu 3000obr/min
do 3000obr auto idzie bez zarzutow jak tylko przekrocze 3000 obr auto zamula sie traci moc objaw jakby cos je hamowalo dusi sie niema mocy.wymienilem n75 taki blad wyszedl po podlaczeniu do kompa i bez zmian.staram sie wyeliminowac pokolei wszelkie usterki.podejrzenie pada jeszcze na przeplywke i katalizator.dodam ze turbina pracuje idealnie nie jest uszkodzona.jedyny problem to fakt ze mieszkam w irlandii i dostep do czesci jest utrudniony i nie w tak szerokim zakresie jak w polsce(rowniez ceny wysokie)

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

[A6 C5 1,8T 150 KM] katalizator

Post autor: pit 76 » 10 lip 2009, 10:02

czesc koledzy
pisze od jakiegos czasu na forum z prosba o pomoc fachowcow poniewaz mam problem z brakiem mocy w moim aucie powyzej 3000obr
staram sie wyeliminowac pokolei wszelkie mozliwe usterki doszedlem do katalizatora
czy po wymontowaniu i usunieciu srodka z katalizatora nie bedzie to mialo wlywu na funkcjonowanie silnika tzn czy cos moze sie uszkodzic. czy jak wykrece sonde i auto odzyska moc oznaczac to moze uszkodzony zapchany katalizator? :roll:

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 10 lip 2009, 18:54

Kolego wszystko generalnie zalezy od tego czy masz 2 czy 1 sade lambda nie wiem jaka jest specyfikacja tego silnika ale jak masz jedna przed katem to jesli nie bedziesz mial problemow z przegladem to mozesz go usunac w celu sprawdzenia tylko jak go beda wycinac to niech tna tak zeby dalo sie je wstawic ponownie ja tak zrobilem i katy nadal leza w domu i latam bez i powiem ci ze zadnych bledow nie mam na silniku.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 10 lip 2009, 20:36

S A N T O
dzieki za info zdaje mi sie ze mam jedna sonde przed katalizatorem tylko jedna widze za katalizatorem juz nie widze sondy.ta kwestia tylko odkrecenia 4 srub i wyjecia katalizatora.podobno w srodku ma ceramiczny plaster miodu, nalezy go rozbic czyms i wydlubac?????

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 10 lip 2009, 21:03

Wiesz co nie robil bym tego w ten sposób lepiej go wyjac calkowicie i wspawac kawalek tej samej srednicy co reszta ukladu zamiast puszki katalizatora bo po pierwsze nie ma pewnosci czy to jest przyczyna a po drugie jak zostawisz puszke takiej srednicy to spaliny niepotrzebnie sie rozpreza bez sensu.

Opisz co zrobiles tzn co sprawdziles szukajac braku mocy w swoim aucie np. przeplywka , wastegate, szczelnosc ukladu za turbo, bledy na silniku, itd

Czekam na opis heheh moze sie cos poradzi. ;-)
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 10 lip 2009, 21:14

Santo
ten spadek mocy nie pojawil sie odrazu tylko powoli z dnia na dzien coraz badziej odczuwalny.autem da sie jezdzic ale co to za jazda :-( .do 3tys obr.po podlaczeniu wyszedl blad czujnika zaworu n75 po wymianie to samo.teraz koles ktory podlacza auto pod kompa mowil mi ze nie pasuje mu cos z iloscia powietrza z przeplywem powietrza. byc moze jest to przeplywka ale jak to sprawdzic :?: ja uderzylem w strone katalizatora ponieaz jakis czas temu auto zaczelo troche glosniej chodzic tylko przy obrotach powyzej 3000 jakby tlumik dziurawy.teraz jak juz nie halasuje to niema mocy.mechanik sprawdzil turbine, ponoc wszystko ok z turbo.czy masz pomysl jak sprawdzic przeplywke :roll:

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 10 lip 2009, 21:36

W vagu zobacz jakie wartosci sa cisnienia powietrza i ile gram na sekunde powietrza ci pokaze to powinno dac jakis obraz tego czy przeplywka jest ok zobacz tak odlacz kostke od przeplywki i przejedz sie z odlaczona komputer poda dawke do zaprogramowanej dawki powietrza a nie do tej powiedzmy zanizonej przez wadliwa przeplywke i jesli bedzie jechal lepiej to znaczy ze przeplywka nie dziala.Z tego co piszesz wynika tez ze masz turbo vtg czyli z kierownica spalin bo od niej jest zawor n75 z tego co pamietam a jesli tak to sam zawor nic nie zalatwi bo on tylko steruje lopatami a co jesli lopaty stanely i nie kieruja wlasniwie strugi spalin. najlepiej odpal silnik i niech ktos pododaje gazu i obserwuj wszystkie ciegla na turbo czy sie poruszaja jak nic nie bedzie sie ruszalo podczas dodawania gazu pod obroty max to wydaje mi sie ze stanelo sterowanie jest to do zrobienia przy pomocy wd40 i bedzie trzeba to poprostu rozruszac mozliwe ze poprostu stanelo.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 13 lip 2009, 11:03

pit 76 pisze:byc moze jest to przeplywka ale jak to sprawdzic :?:
bardzo prosto, odpinasz kabel i jedziesz na jazdę próbną, odrazu będziesz wiedział czy to jego wina
co do katalizatora, kamp pokazuje kiedy katalizator jest ała

Awatar użytkownika
pit 76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 18 kwie 2009, 08:50
Lokalizacja: poznan/IRL Cork

Post autor: pit 76 » 13 lip 2009, 22:16

"bardzo prosto, odpinasz kabel i jedziesz na jazdę próbną, odrazu będziesz wiedział czy to jego wina
co do katalizatora, kamp pokazuje kiedy katalizator jest ała[/quote]"

czesc goly 191
odpielem przeplywke i jest jeszcze gorzej teraz to juz wogole nie chce jechac kompletny brak mocy nawet przed 3000obr/min szarpie zamula sie i nie jedzie :evil:

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 13 lip 2009, 22:35

Aha wiec przeplywka dziala tak mozna wnioskowac a powiedz czy sprawdziles sterowanie turbo czy pracuja wszystkie ciegla , miechy podcisnieniowe itd bo moze to wina sterowania turbo i spaliny zamiast leciec do turbo to ida w wydech.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

cyzko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 110
Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: cyzko » 14 lip 2009, 00:10

goly191 pisze:
pit 76 pisze:byc moze jest to przeplywka ale jak to sprawdzic :?:
bardzo prosto, odpinasz kabel i jedziesz na jazdę próbną, odrazu będziesz wiedział czy to jego wina
co do katalizatora, kamp pokazuje kiedy katalizator jest ała
VAGiem mozna sprawdzic czy katalizator jest do smietnika ?
Jak tak to prosze o instrukcje jak go zdniagnozowac, wydaje mi sie ze cos mi za glosno chodzi :)
cyzko

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 14 lip 2009, 10:56

cyzko pisze:Jak tak to prosze o instrukcje jak go zdniagnozowac, wydaje mi sie ze cos mi za glosno chodzi :)
jeżeli będzie coś nie tak z katalizatorem to będą błędy na silniku, tak przynajmniej jest u mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga