[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 54
- Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
- Lokalizacja: Wlkp.
spróbuję dziś odkręcić korek paliwa i wtedy będę widział czy zapali bez problemu dzięki za sugestieTasior5 pisze:A czy jak przekręcisz zapłon słychać pompę paliwa? :roll: Miałem taki problem w silniku 2.6 silnik ciężko zapalał mimo iż pompa paliwa działała a problemem był korek z zbiornika paliwa. Przy odkręcaniu go miało urwać rękę takie robiło się podciśnienie.Były przytkane odpowietrzenia.
spajki23
ja mam wymieniony filtr paliwa i niewystępuje u mnie podciśnienie w zbiorniku paliwa
i teraz niewiem już co wymieniać komputer już niepokazuje żadnej usterki, spalanie mam na poziomie 11 ltr, obroty niefalują, ciągnie równo w każdym zakresie obrotów, jak odpali chodzi jak szwajcarski zegarek! mechanicy rozkłdają ręce i mówią że tak ma być. co najgorsze gdy kupiłem to auto 5 miesięcy temu to odpalał w każdych warunkach i nieważne ile paliwa miełem wlane. co prawda ofroty falowały, palił okoł 12.5 ltr i był słabszy.
i teraz niewiem już co wymieniać komputer już niepokazuje żadnej usterki, spalanie mam na poziomie 11 ltr, obroty niefalują, ciągnie równo w każdym zakresie obrotów, jak odpali chodzi jak szwajcarski zegarek! mechanicy rozkłdają ręce i mówią że tak ma być. co najgorsze gdy kupiłem to auto 5 miesięcy temu to odpalał w każdych warunkach i nieważne ile paliwa miełem wlane. co prawda ofroty falowały, palił okoł 12.5 ltr i był słabszy.
spajki23
witam!
gdzie znajduje się zawór zapobiegający cofania się paliwa do zbiornika?
lub przewód odpowietrzający przewody paliwowe doprowadzające paliwo do silnika?
wersja a6 c5 silnik 2.4 v6 ARJ 121kw
gdzie znajduje się zawór zapobiegający cofania się paliwa do zbiornika?
lub przewód odpowietrzający przewody paliwowe doprowadzające paliwo do silnika?
wersja a6 c5 silnik 2.4 v6 ARJ 121kw
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 2 razy.
spajki23
a w którym miejscu znajduje się zawór węgla aktywnego? ogólnie mam problem z odpalaniem auta gdy poziom paliwa dojdzie do połowy zbiornika. może to jest to przyczyną. pozdrawiammistics pisze:Sprawdz może co w temacie czujnika cieczy, oraz zawór węgla aktywnego czy jakoś tak to sie nazywa. Miałem podobny problem i nie wiedziałem co zrobić , paliła jak chciała, czujnik temperatury jest pod wężem wlotu powietrza w rurce a zaworek jest na obudowie filtra powietrza.
spajki23
Miałe kiedys identyczną sytuację w Passacie 1.8 T.Siadła mi pompa paliwa kupiłem nową jakąś podróbę i wyglądało to jak u ciebie pół zbiornika i kicha a jak było zdecydowanie poniżej to wogóle się nie dało odpalić.Sprzedałem ten samochód kumplowi i on twierdzi że wymienił tę pompę na druga i jest ok.Nie twierdzę jednoznacznie że to pompa ale ja bym się jej przyjżał jeszcze raz.Pozdrawiam.
[a6 C5 2.4] problemy z rozruchem
witam mam problem z odpaleniem auta rano musze krecic rozrusznikiem z 10 sekund zeby zapalil , tak samo jest po godzinnym postoju tez jest ciezko go zapalic...
nie wiem czy przyczyna nie tkwi w gazie zalozylem niedawno sekwencje...
prosze o rady
nie wiem czy przyczyna nie tkwi w gazie zalozylem niedawno sekwencje...
prosze o rady
rano gdy chce odpalic musze krecic 10 sekund (pale na benzynie) potem automatycznie przelacza sie na gaz... swiece dobre bo wymieniane , pompka slychac ze pracuje nieraz piszczy jak by sie zacierala, nie wiem moze daje slabe cisnienie... ale jak wczoraj rozbieralem ja i podlaczalem do akumulatora to ladnie chodzi niby ma cisnienie... filtr paliwa wymienilem stary byl strasznie brudny (czarna maź)slavi16 pisze:dobi1988, jak przedstawia się sprawa odpalania podczas jazdy tylko na benzynie? Czy również są jakieś problemy? Sprawdzałeś świece, pompka działa?
oki dzis tak zrobie jak bede wracal z pracy ... mozliwe ze to wina gazu.slavi16 pisze:dobi1988, sprawdzanie należy rozpocząć od upewnienia się, czy na benzynie wszystko gra. Rozumiem, że odpalasz na benzynie, ale gasisz na gazie. Miałem kiedyś podobnie i okazało się, że gaz zalewał silnik i dlatego ciężko palił. Przejedź kilka kilometrów tylko na benzynie i zgaś go na benzynie, a później spróbuj odpalić. Będzie wiadomo, czy wina leży po stronie zasilania Pb czy lpg.
Może warto podpiąć VAG i sprawdzić ewentualne błędy
dam znac czy sie polepszylo
niestety na benzynie tez nie pali jak postoi dluzej
podlaczylem pod vaga pokazal nastepujace bledy:
17834 Zawór przewietrzania zbiornika przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali
Witam! Szukałem podobnego tematu ale jasnej odpowiedzi nie było, poza tym dotyczyły one aut zagazowanych. Ostatnio moja audi zaczęła mi wycinać rano numery, mianowicie jet tak: zapalam silnik, obroty spadają do ok 200, co za tym idzie auto trzęsie się jak paralityk, ale nie gaśnie. Wciskam gaz, obroty powoli się podnoszą. Po przejechaniu 50 metrów jest już w porządku. Podejrzewam czujnik temp. albo przycierającą się pompkę paliwa. Pomóżccie ludziska
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 16:30 przez lekarz12_18, łącznie zmieniany 1 raz.
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem