Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali

Silniki benzynowe
przemass1906
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 14 mar 2009, 15:24
Lokalizacja: Wlkp.

Post autor: przemass1906 » 18 cze 2009, 12:57

Mam identyczny problem.Z korkiem próbowalem tzn.zostały nawiercone otwory i nic

spajki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: spajki23 » 18 cze 2009, 13:05

Tasior5 pisze:A czy jak przekręcisz zapłon słychać pompę paliwa? :roll: Miałem taki problem w silniku 2.6 silnik ciężko zapalał mimo iż pompa paliwa działała a problemem był korek z zbiornika paliwa. Przy odkręcaniu go miało urwać rękę takie robiło się podciśnienie.Były przytkane odpowietrzenia.
spróbuję dziś odkręcić korek paliwa i wtedy będę widział czy zapali bez problemu dzięki za sugestie
spajki23

Tasior5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 07 gru 2008, 14:56
Lokalizacja: Opolskie(K-Koźle)

Post autor: Tasior5 » 18 cze 2009, 13:35

A czy został sprawdzony filtr paliwa ?(może jest przytkany) :roll: O tym mało kto pisze ,ale znam także taki przypadek. ;-)
Pozdrawiam Patryk ;-)

spajki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: spajki23 » 18 cze 2009, 14:12

ja mam wymieniony filtr paliwa i niewystępuje u mnie podciśnienie w zbiorniku paliwa :-(
i teraz niewiem już co wymieniać komputer już niepokazuje żadnej usterki, spalanie mam na poziomie 11 ltr, obroty niefalują, ciągnie równo w każdym zakresie obrotów, jak odpali chodzi jak szwajcarski zegarek! mechanicy rozkłdają ręce i mówią że tak ma być. co najgorsze gdy kupiłem to auto 5 miesięcy temu to odpalał w każdych warunkach i nieważne ile paliwa miełem wlane. co prawda ofroty falowały, palił okoł 12.5 ltr i był słabszy.
spajki23

spajki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: spajki23 » 18 cze 2009, 22:00

witam!
gdzie znajduje się zawór zapobiegający cofania się paliwa do zbiornika?
lub przewód odpowietrzający przewody paliwowe doprowadzające paliwo do silnika?

wersja a6 c5 silnik 2.4 v6 ARJ 121kw
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez spajki23, łącznie zmieniany 2 razy.
spajki23

mistics
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:04
Lokalizacja: Coventry

Post autor: mistics » 19 cze 2009, 18:34

Sprawdz może co w temacie czujnika cieczy, oraz zawór węgla aktywnego czy jakoś tak to sie nazywa. Miałem podobny problem i nie wiedziałem co zrobić , paliła jak chciała, czujnik temperatury jest pod wężem wlotu powietrza w rurce a zaworek jest na obudowie filtra powietrza.

spajki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: spajki23 » 19 cze 2009, 22:36

slavi16 pisze:Chodzi Ci o coś takiego?
przewód nr 8 jak do niego się dostać widzę ze schematu że on biegnie do komory silnika? w którym miejscu mogę go dostać?
spajki23

spajki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: spajki23 » 19 cze 2009, 22:47

mistics pisze:Sprawdz może co w temacie czujnika cieczy, oraz zawór węgla aktywnego czy jakoś tak to sie nazywa. Miałem podobny problem i nie wiedziałem co zrobić , paliła jak chciała, czujnik temperatury jest pod wężem wlotu powietrza w rurce a zaworek jest na obudowie filtra powietrza.
a w którym miejscu znajduje się zawór węgla aktywnego? ogólnie mam problem z odpalaniem auta gdy poziom paliwa dojdzie do połowy zbiornika. może to jest to przyczyną. pozdrawiam
spajki23

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 20 cze 2009, 08:19

Miałe kiedys identyczną sytuację w Passacie 1.8 T.Siadła mi pompa paliwa kupiłem nową jakąś podróbę i wyglądało to jak u ciebie pół zbiornika i kicha a jak było zdecydowanie poniżej to wogóle się nie dało odpalić.Sprzedałem ten samochód kumplowi i on twierdzi że wymienił tę pompę na druga i jest ok.Nie twierdzę jednoznacznie że to pompa ale ja bym się jej przyjżał jeszcze raz.Pozdrawiam.

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

[a6 C5 2.4] problemy z rozruchem

Post autor: dobi1988 » 13 lip 2009, 21:16

witam mam problem z odpaleniem auta rano musze krecic rozrusznikiem z 10 sekund zeby zapalil , tak samo jest po godzinnym postoju tez jest ciezko go zapalic...
nie wiem czy przyczyna nie tkwi w gazie zalozylem niedawno sekwencje...
prosze o rady

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 14 lip 2009, 12:30

slavi16 pisze:dobi1988, jak przedstawia się sprawa odpalania podczas jazdy tylko na benzynie? Czy również są jakieś problemy? Sprawdzałeś świece, pompka działa?
rano gdy chce odpalic musze krecic 10 sekund (pale na benzynie) potem automatycznie przelacza sie na gaz... swiece dobre bo wymieniane , pompka slychac ze pracuje nieraz piszczy jak by sie zacierala, nie wiem moze daje slabe cisnienie... ale jak wczoraj rozbieralem ja i podlaczalem do akumulatora to ladnie chodzi niby ma cisnienie... filtr paliwa wymienilem stary byl strasznie brudny (czarna maź)

dobi1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 07 gru 2008, 19:31
Lokalizacja: lublin

Post autor: dobi1988 » 14 lip 2009, 13:20

slavi16 pisze:dobi1988, sprawdzanie należy rozpocząć od upewnienia się, czy na benzynie wszystko gra. Rozumiem, że odpalasz na benzynie, ale gasisz na gazie. Miałem kiedyś podobnie i okazało się, że gaz zalewał silnik i dlatego ciężko palił. Przejedź kilka kilometrów tylko na benzynie i zgaś go na benzynie, a później spróbuj odpalić. Będzie wiadomo, czy wina leży po stronie zasilania Pb czy lpg.
Może warto podpiąć VAG i sprawdzić ewentualne błędy ;-)
oki dzis tak zrobie jak bede wracal z pracy ... mozliwe ze to wina gazu.
dam znac czy sie polepszylo
niestety na benzynie tez nie pali jak postoi dluzej
podlaczylem pod vaga pokazal nastepujace bledy:
17834 Zawór przewietrzania zbiornika przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
17537 Mieszanka za bogata strona 2 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali

Post autor: lekarz12_18 » 14 lis 2009, 16:39

Witam! Szukałem podobnego tematu ale jasnej odpowiedzi nie było, poza tym dotyczyły one aut zagazowanych. Ostatnio moja audi zaczęła mi wycinać rano numery, mianowicie jet tak: zapalam silnik, obroty spadają do ok 200, co za tym idzie auto trzęsie się jak paralityk, ale nie gaśnie. Wciskam gaz, obroty powoli się podnoszą. Po przejechaniu 50 metrów jest już w porządku. Podejrzewam czujnik temp. albo przycierającą się pompkę paliwa. Pomóżccie ludziska :-)
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 16:30 przez lekarz12_18, łącznie zmieniany 1 raz.
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
mnich1983
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 sie 2009, 22:27
Lokalizacja: K-dło mazowieckie

Post autor: mnich1983 » 14 lis 2009, 21:52

Miałem to samo w mojej bestii... a dokładnie to nie wiem co zrobiłem ze się jej dużo polepszyło wyczyściłem tylko silniczek korkowy i przepustnice i jest zarazie super ...
Lubię zapitalać..

makrin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 15 paź 2009, 22:27
Lokalizacja: gdansk/debica

Post autor: makrin » 14 lis 2009, 22:03

no ja pierwsze co to sprawdzilbym kable zaplonowe. jak mialem benzyne to sie bardzo czesto zdarzalo, a z gazem jeszcze czesciej

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga