Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 14 lis 2009, 22:29

rozumiem że masz gaziorr założony. długo musisz kręcić żeby zapalić? czy zapala normalnie? bo jeśli masz gaz to "mogą" choć nie muszą, puszczać Ci delikatnie wtryski i autko delikatnie jest zalane gazem, także może musi się przepalić? :-?
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 14 lis 2009, 22:57

jahro nie, moje auto nigdy gazu nie posmakowało. To się zaczęło dziać niedawno, wcześniej tego nie miałem.
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
jahro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 297
Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jahro » 14 lis 2009, 23:05

mój błąd :roll: sprawdź Sobie w takim razie te kable i spróbuj powalczyć tak jak Kolega mnich1983 napisał z silniczkiem korkowym i prze pustnicą. u mnie samo czyszczenie przepustnicy dużo dało ;-)
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS

Awatar użytkownika
lekarz12_18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: lekarz12_18 » 14 lis 2009, 23:07

jahro no postaram się zająć tym w poniedziałek w pracy :-) Może mnie nie zwolnią za to z roboty :mrgreen:

[ Dodano: 2009-11-14, 23:24 ]
A i przy okazji, czym najlepiej popsikać końcówki kabli i świec żeby zabezpieczyć je przed wilgocią? WD-40? Może silikon w sprayu? :-)
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem :-)

Awatar użytkownika
corel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 23 cze 2009, 14:09
Imię: Karol
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: corel » 17 lis 2009, 08:45

lekarz12_18, wydaje mi sie ze to moze byc wilgoc w przepustnicy bo auta w garazu raczej nie trzymasz?

_Marek_

Post autor: _Marek_ » 13 gru 2009, 18:08

witajcie,
odpowiedz pewnie jest o wiele bardziej prosta niz mogloby mi sie wydawac.. ale co rozumiecie poprzez czyszczenie przepustnicy? mialem odlaczony aku i podejrzewam, ze wypadaloby zrobic czyszczenie i adaptacje.. co do drugiego to znalazlem instrukcje, ale czyszczenie.. cala przepustnice trzeba wyciagnac? na czym polega czyszczenie, jak to zrobic, czym czyscic.
pozdr.

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 14 gru 2009, 07:57

Czyszczenie polega na oczyszczeniu powierzchni "krążka" oraz współpracujących powierzchni na styku samej przepustnicy. Można to zrobić bez jej demontażu, choć wymaga to trochę pracy. Należy jedynie ściągnąć plastikowe "kolano" z czujnikiem temperatury powietrza. ÂŻeby to zrobić trzeba zdemontować "talerz" z zaworami podciśnień, ezektor z przyłączami oraz wejście odmy tuż przed przepustnicą. Później imbus (chyba 5) - jedna śruba i wspomniane "kolano" mamy zdemontowane. Można sobie wziąć małe lusterko i dokładnie obejrzeć w jakim stanie jest przepustnica. Niestety często olej z odmy potrafi zrobić tam małe bagienko :-/

Oczywiście bezwzględnie należy wykonać adaptację po takim zabiegu (kanał 98, nastawy podstawowe, do pół minutki i powrót do bloków mierzonych). Poprawna adaptacja da odpowiedni komunikat w tym samym bloku.
Pozdrawiam,
Krisker

yoorki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 30 paź 2009, 19:29
Lokalizacja: Mjondalen/Norwegia

Post autor: yoorki » 16 sty 2010, 20:28

a ja podepne sie do tematu i zapytam jak wyczyscic silniczek krokowy?
rozebrac go ?
ale jak ? nie ogladalem go az tak dokladnie ale wydaje mi sie ze jest nierozbieralny.
nie zakladam jednak tego jako pewnik... moze ktos ma fotke jak sie to rozbiera albo potrafi jakos obrazowo to wyjasnic to bylbym wdzieczny.

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 17 sty 2010, 17:36

yoorki pisze:a ja podepne sie do tematu i zapytam jak wyczyscic silniczek krokowy?
z tego co mi wiadomo nie ma tam krokowca ;-)
przepustnica reguluje wolne obroty :mrgreen:
pozd <ok>
allroad 3.0 ASB
allroad 2.5tdi AKE
a6 2.8Q ACK sedan
a3 8L ALH

mamar6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 172
Rejestracja: 27 lip 2009, 14:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mamar6 » 17 sty 2010, 19:48

moze macie jakies zdjecia jak dokladnie krok po kroku zrobic czyszczenie przepustnicy,bo mam podobny problem.
zapytam tylko czy przepustnica reaguje na pogode,bo dzisiaj u mnie +7 i jakby bylo lepiej z obrotami?słonce wysuszylo troche i sie poprawilo...moze to przewody?
krisker pisze:Czyszczenie polega na oczyszczeniu powierzchni "krążka" oraz współpracujących powierzchni na styku samej przepustnicy. Można to zrobić bez jej demontażu, choć wymaga to trochę pracy. Należy jedynie ściągnąć plastikowe "kolano" z czujnikiem temperatury powietrza. ÂŻeby to zrobić trzeba zdemontować "talerz" z zaworami podciśnień, ezektor z przyłączami oraz wejście odmy tuż przed przepustnicą. Później imbus (chyba 5) - jedna śruba i wspomniane "kolano" mamy zdemontowane. Można sobie wziąć małe lusterko i dokładnie obejrzeć w jakim stanie jest przepustnica. Niestety często olej z odmy potrafi zrobić tam małe bagienko :-/

Oczywiście bezwzględnie należy wykonać adaptację po takim zabiegu (kanał 98, nastawy podstawowe, do pół minutki i powrót do bloków mierzonych). Poprawna adaptacja da odpowiedni komunikat w tym samym bloku.

yoorki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 73
Rejestracja: 30 paź 2009, 19:29
Lokalizacja: Mjondalen/Norwegia

Post autor: yoorki » 18 sty 2010, 16:59

jak to nie ma??? w takim razie co jest na obudowie filtra powietrza zamontowne na wezyku wydaje mi sie ze od paliwa?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 18 sty 2010, 19:06

yoorki pisze:jak to nie ma??? w takim razie co jest na obudowie filtra powietrza zamontowne na wezyku wydaje mi sie ze od paliwa?
masz na mysli przeplywomierz :mrgreen: :?:
pozd <ok>

krisker
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 712
Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Olsztyn/Warmia

Post autor: krisker » 18 sty 2010, 20:48

Albo zawór zbiornika węgla aktywnego (oparów paliwa) <ok>
Pozdrawiam,
Krisker

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl