[2,4 165KM] Rano silnik bardzo nierówno pali
- jahro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
rozumiem że masz gaziorr założony. długo musisz kręcić żeby zapalić? czy zapala normalnie? bo jeśli masz gaz to "mogą" choć nie muszą, puszczać Ci delikatnie wtryski i autko delikatnie jest zalane gazem, także może musi się przepalić? :-?
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- jahro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 297
- Rejestracja: 28 mar 2008, 12:14
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
mój błąd :roll: sprawdź Sobie w takim razie te kable i spróbuj powalczyć tak jak Kolega mnich1983 napisał z silniczkiem korkowym i prze pustnicą. u mnie samo czyszczenie przepustnicy dużo dało
A4 B8 2.0tdi 205km avant quattro '13 s-tronic
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
A4 B6 1,9tdi '02 avant 131ps
B4 1.9tdi 1Z '92 sedan 90km
A6 C4 2.8E V6 30v QUATTRO '96 avant 193ps
100 C3 2.2 E + podtlenek LPG '86 136PS
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
jahro no postaram się zająć tym w poniedziałek w pracy Może mnie nie zwolnią za to z roboty :mrgreen:
[ Dodano: 2009-11-14, 23:24 ]
A i przy okazji, czym najlepiej popsikać końcówki kabli i świec żeby zabezpieczyć je przed wilgocią? WD-40? Może silikon w sprayu?
[ Dodano: 2009-11-14, 23:24 ]
A i przy okazji, czym najlepiej popsikać końcówki kabli i świec żeby zabezpieczyć je przed wilgocią? WD-40? Może silikon w sprayu?
Rzeki przepłynąłem, góry pokonałem, wjechałem na polską drogę - wahacz połamałem
witajcie,
odpowiedz pewnie jest o wiele bardziej prosta niz mogloby mi sie wydawac.. ale co rozumiecie poprzez czyszczenie przepustnicy? mialem odlaczony aku i podejrzewam, ze wypadaloby zrobic czyszczenie i adaptacje.. co do drugiego to znalazlem instrukcje, ale czyszczenie.. cala przepustnice trzeba wyciagnac? na czym polega czyszczenie, jak to zrobic, czym czyscic.
pozdr.
odpowiedz pewnie jest o wiele bardziej prosta niz mogloby mi sie wydawac.. ale co rozumiecie poprzez czyszczenie przepustnicy? mialem odlaczony aku i podejrzewam, ze wypadaloby zrobic czyszczenie i adaptacje.. co do drugiego to znalazlem instrukcje, ale czyszczenie.. cala przepustnice trzeba wyciagnac? na czym polega czyszczenie, jak to zrobic, czym czyscic.
pozdr.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Czyszczenie polega na oczyszczeniu powierzchni "krążka" oraz współpracujących powierzchni na styku samej przepustnicy. Można to zrobić bez jej demontażu, choć wymaga to trochę pracy. Należy jedynie ściągnąć plastikowe "kolano" z czujnikiem temperatury powietrza. ÂŻeby to zrobić trzeba zdemontować "talerz" z zaworami podciśnień, ezektor z przyłączami oraz wejście odmy tuż przed przepustnicą. Później imbus (chyba 5) - jedna śruba i wspomniane "kolano" mamy zdemontowane. Można sobie wziąć małe lusterko i dokładnie obejrzeć w jakim stanie jest przepustnica. Niestety często olej z odmy potrafi zrobić tam małe bagienko
Oczywiście bezwzględnie należy wykonać adaptację po takim zabiegu (kanał 98, nastawy podstawowe, do pół minutki i powrót do bloków mierzonych). Poprawna adaptacja da odpowiedni komunikat w tym samym bloku.
Oczywiście bezwzględnie należy wykonać adaptację po takim zabiegu (kanał 98, nastawy podstawowe, do pół minutki i powrót do bloków mierzonych). Poprawna adaptacja da odpowiedni komunikat w tym samym bloku.
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
a ja podepne sie do tematu i zapytam jak wyczyscic silniczek krokowy?
rozebrac go ?
ale jak ? nie ogladalem go az tak dokladnie ale wydaje mi sie ze jest nierozbieralny.
nie zakladam jednak tego jako pewnik... moze ktos ma fotke jak sie to rozbiera albo potrafi jakos obrazowo to wyjasnic to bylbym wdzieczny.
rozebrac go ?
ale jak ? nie ogladalem go az tak dokladnie ale wydaje mi sie ze jest nierozbieralny.
nie zakladam jednak tego jako pewnik... moze ktos ma fotke jak sie to rozbiera albo potrafi jakos obrazowo to wyjasnic to bylbym wdzieczny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
moze macie jakies zdjecia jak dokladnie krok po kroku zrobic czyszczenie przepustnicy,bo mam podobny problem.
zapytam tylko czy przepustnica reaguje na pogode,bo dzisiaj u mnie +7 i jakby bylo lepiej z obrotami?słonce wysuszylo troche i sie poprawilo...moze to przewody?
zapytam tylko czy przepustnica reaguje na pogode,bo dzisiaj u mnie +7 i jakby bylo lepiej z obrotami?słonce wysuszylo troche i sie poprawilo...moze to przewody?
krisker pisze:Czyszczenie polega na oczyszczeniu powierzchni "krążka" oraz współpracujących powierzchni na styku samej przepustnicy. Można to zrobić bez jej demontażu, choć wymaga to trochę pracy. Należy jedynie ściągnąć plastikowe "kolano" z czujnikiem temperatury powietrza. ÂŻeby to zrobić trzeba zdemontować "talerz" z zaworami podciśnień, ezektor z przyłączami oraz wejście odmy tuż przed przepustnicą. Później imbus (chyba 5) - jedna śruba i wspomniane "kolano" mamy zdemontowane. Można sobie wziąć małe lusterko i dokładnie obejrzeć w jakim stanie jest przepustnica. Niestety często olej z odmy potrafi zrobić tam małe bagienko
Oczywiście bezwzględnie należy wykonać adaptację po takim zabiegu (kanał 98, nastawy podstawowe, do pół minutki i powrót do bloków mierzonych). Poprawna adaptacja da odpowiedni komunikat w tym samym bloku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt: