[a6 c4 2,5 TDI 140km quattro] piszczenie
Panowie dramat
po jednym dniu jezdzenia na nowym pasku znowu rano popiskuje i juz zaczunam tracic nadzieje ze po wymianie napinacza przestanie
Z tego co kolega wspomniał to przygladałem sie na rolke i idzie prosto raczej nie widać krzywizny poza tym miałem cały ten element wyciągniety i ani na tym ramieniu ani na rolce nie ma zadnego luzu wszystko chodzi jak nowe . Czy to napewno wina napinacza hmmm chyba bede musiał sie bolesnie dla mojej kieszeni przekonać . A teraz pytanie z innej beczki ale o podobnej tematyce czyli tez chodzi o piszczenie .Przy pracy przedniego zawieszenia podczas jazdy lub bujaniu przodem auta na postoju słychac takie piszczenie . Z kolegą wyczaiłem ze dochodzi z mocowania drązka stabilizatora ( te gumki pod kołyską ) i teraz pytanko co z tym zrobic
? wymieniac na nowe skoro dopiero co były wymieniane
czy mozna tam delikatnie oliwki przez szczykawke wcisnąć
? A moze jest jakiś inny środek
?
Audi A6 2.5 TDI
Enzo, proponuję proste sprawdzenie, psiknij WD40 na pasek, jeśli przestanie piszczeć to znaczy, że rolka napinacza stoi krzywo do paska, raczej nie może być innej przyczyny. Tego, że rolka stoi krzywo na oko może i nie zauważysz. Proponuję byś podpiłował tą jedną dolną nóżkę, tak odrobinkę i sprawdził wynik. Jak dla mnie to jest jedyne rozwiązanie. Ja tak mam u siebie i jest cicho.
Z zawieszeniem sprawe załatwiłem juz jest cisza
przyczyna tkwiła w tulejce metalowo gumowej na stabilizatorze pod kołyską , poprzedni własciciel zmieniał wszystko co prawda ale zle te dwie załozył i zostały ściśnięte po jakimś czasie sie rozlazły . Wymieniłem wszystkie mozliwe tulejki na stabilizatorze i mam nadzieje ze będzie juz ok
. A co do piszczenia paska to chyba bede musiał ten patent wypróbować .
Audi A6 2.5 TDI
ja też miałem podobny problem i oprócz piszczenia to jeszcze mi napinacz stukał, skończyło się na kupnie nowiutkiego napinacza i paska (krótszego o 1.8 cm) po wymianie przejechałem już jakieś 25.000 i cisza jak makiem zasiał a co do ceny to napinacz kosztował 355pln napinacz ten jest bez tego amortyzatorka i wygląda trochę inaczej
http://moto.allegro.pl/item658453276_na ... _nowy.html
http://moto.allegro.pl/item658453276_na ... _nowy.html
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Tak można i taki napinacz zastosować, tylko trzeba krótszy pasek założyć.
To jest rozwiązanie starsze, wzięte z audi 100 z silnika 1T. W nowszych wersjach stoi podobny napinacz zintegrowany z amortyzatorem.
Jest tylko jeden mankament tego rozwiązania. W takiej postaci, napinacz nie ma amortyzatora, czyli nie tłumi drgań na pasku i tak mi się wydaje, że może długo nie wytrzymać, aczkolwiek ludzie stosują to rozwiązanie i nawet całkiem chwalą.
To jest rozwiązanie starsze, wzięte z audi 100 z silnika 1T. W nowszych wersjach stoi podobny napinacz zintegrowany z amortyzatorem.
Jest tylko jeden mankament tego rozwiązania. W takiej postaci, napinacz nie ma amortyzatora, czyli nie tłumi drgań na pasku i tak mi się wydaje, że może długo nie wytrzymać, aczkolwiek ludzie stosują to rozwiązanie i nawet całkiem chwalą.
Miałem identyczne objawy. Kupiłem owy napinacz, krótszy pasek, założyłem i jest gitkamil138 pisze:ja też miałem podobny problem i oprócz piszczenia to jeszcze mi napinacz stukał, skończyło się na kupnie nowiutkiego napinacza i paska (krótszego o 1.8 cm) po wymianie przejechałem już jakieś 25.000 i cisza jak makiem zasiał a co do ceny to napinacz kosztował 355pln napinacz ten jest bez tego amortyzatorka i wygląda trochę inaczej
http://moto.allegro.pl/item658453276_na ... _nowy.html
skontaktuj się z tym gościem z allegro on ci jak będziesz chciał to i pasek przyśle taki jak tam powinien iść:
tel.
(068)356-20-62
(068)356-20-61
tel kom.
604-543-091
aha i kolega valery nie ma racji z tym tłumieniem bo w tym napinaczu zamiast amortyzatora jest wmontowana sprężyna która pełni rolę amortyzatora
tel.
(068)356-20-62
(068)356-20-61
tel kom.
604-543-091
aha i kolega valery nie ma racji z tym tłumieniem bo w tym napinaczu zamiast amortyzatora jest wmontowana sprężyna która pełni rolę amortyzatora
Było: A6 C4 2.5tdi, 115KM, 1994r,
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Było: S6 C4 4.2, 290KM 1995r,
Jest: MOJA ŻABA
Witam musze wam napisać jakie jaja :P po ostatnim tu wpisie niby piszczenie zawieszenia ustało , co sie okazało ze nie i było dalej tak jak było . Dzis znowu płyta pod silnikiem w doł i myslenie co jeszcze moze piszczeć wszystko juz nowe a dalej piszczy i wiecie co ... nagły mnie szlak trafił kiedy znalazłem przyczyne :evil: Okazało sie że pisk był od stabilizatora ale dlatego ze poprzedni właściciel przy....ł o coś spodem auta wgniatajac metalową rurke którą idzie przewód od alternatora :shock: i drązek pocierał o nią . Teraz czekam na magiczną date 10 i ide się zbankrutować na nowy napinacz i pasek
bo jeszcze tylko to piszczenie mi zostało .
Audi A6 2.5 TDI










