[a6 c4 2,5 TDI 140km quattro] piszczenie
Cześć
Ostatnio gdy zmieniałem rozrząd oraz koło pasowe na wale bo było już wystukane to mechanik zapytał mnie czy nie piszczy mi pasek właśnie z takimi objawami jak opisywałeś i powiedział że to typowe dla Audi C4 2.5 objaw . Jedyną receptą podobno na to jest wyfrezowanie klinu z tego co pamiętam i będzie wszystko git . Ale dzisiaj z rana dowiem się i napiszę Tobie .
Koszt kółka bo widziałem że się pytałeś to prawie 500 zł:
http://allegro.pl/item624535375_kolo_pa ... rteco.html ( bynajmniej ja tyle zapłaciłem ) były też jakieś tańsze ale kolega ze sklepu powiedział że jakościowo są gorsze i kosztowały 350 zł.
Pozdrawiam
Ostatnio gdy zmieniałem rozrząd oraz koło pasowe na wale bo było już wystukane to mechanik zapytał mnie czy nie piszczy mi pasek właśnie z takimi objawami jak opisywałeś i powiedział że to typowe dla Audi C4 2.5 objaw . Jedyną receptą podobno na to jest wyfrezowanie klinu z tego co pamiętam i będzie wszystko git . Ale dzisiaj z rana dowiem się i napiszę Tobie .
Koszt kółka bo widziałem że się pytałeś to prawie 500 zł:
http://allegro.pl/item624535375_kolo_pa ... rteco.html ( bynajmniej ja tyle zapłaciłem ) były też jakieś tańsze ale kolega ze sklepu powiedział że jakościowo są gorsze i kosztowały 350 zł.
Pozdrawiam
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
Witam panowie mam ten sam problem piszczy mi jak cholera jak prysne WD na rolke napinacza robi sie cisza . Jaki rozmiar paska tego krotszego zakładacie bo jakos narazie mnie 400 nie swedzi na nowy napinacz a sama rolka chodzi jak nowa , wymontowałem i sprawdziłem bo myslałem ze to ona sie rozlatuje . Prosze podajcie rozmiar tego paska albo ten patent z podkładka pod sprezyne . i sorki ze tak bez przywitania ale jestem zdesperowany , moje autko to Audi A6 2.5 TDI 115 KM 6 biegów rok 97
Audi A6 2.5 TDI
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
No nie dobrze cały czas sie bije z myslami co robic czy nowy napinacz ( jakieś 350 na miejscu ) + nowy pasek ( nie wiem ile ale mysle ze nie wiecej jak jakieś 80 zł
) co daje lekko ponad 400 czy własnie patent z krotszym paskiem . A i jeszcze jedno mam pytanie jak sie ściaga ten pasek
przelezie przez wiatrak bez demolki przodu 



Audi A6 2.5 TDI
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 163
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
- Imię: Damian
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis
Też jakiś czas temu miałem taki problem. Piszczy dlatego, że napinacz na sworzniu zaczyna się z latami krzywić, zużycie materiału i rolka zaczyna nie prostopadle stać do paska tylko pod innym kontem. Dla sprawdzenia wystarczy psiknąć na pasek WD40 i już przez chwilkę chodzi cicho. Napinacz mocuje się na trzech nóżkach do głowicy. Wystarczy że odrobinę skrócisz jedną z nóżek, tak aby napinacz zaczął trzymać rolkę prostopadle do paska i piszczenie znika. Ja podpiłowałem jedną nóżkę pilnikiem, założyłem nowy pasek i jest cicho. Przejechałem już z 10 tyś i nadal jest cicho.