Potrzebuje waszej pomocy mianowicie...w mojej malej brakuje mi mocy znudzilo sie to co bylo i...a nie ma mowy o jej sprzedazy



Prosze Cie nie pisz takich wypowiedzi o "jebnięciu". A6 2.7T limuzyna FWD 230KM (przed liftingiem) ma 7.5s do 100 lub 7.1s w wersji quattro przy momencie 310 Nm bedacym plaskim od 1500 do 4800 obr/min, natomiast 2.5 TDI limuzyna 180KM ma 8.8s do 100 przy momencie 370 Nm w zakresie od 1500 do 2500 obr/min, a potem gwaltownie spada. Z tym, ze momentu obrotowego diesla i benzyny nie mozna porownywac bezposrednio, bo diesel ma inna skrzynie biegow i momentu na kola z silnika trafia o 1/3 mniej niz w benzynie.goly191 pisze:to chyba ekonomiczniej kupić 2.5tdi 180PS
<font color='red'><b>censored</b></font> pewnie podobne
nie szalej nie szalejDetail pisze:momentu obrotowego diesla i benzyny nie mozna porownywac bezposrednio, bo diesel ma inna skrzynie biegow i momentu na kola z silnika trafia o 1/3 mniej niz w benzynie.
tu już przesadziłeś, wiec zerknijmy do danychDetail pisze:Podczas spokojnej jazdy po miescie mozna miec w 2.7T spalanie zblizone do 2.5TDI
tak było za komuny, ale się skończyładziq111 pisze:benzyna jest stworzona do szybkiej i dynamicznej jazdy. nie bez powodu ma majwieksza moc na sameh gorze a disiel na dole.
to zeby bylo sprawiedliwie to 2.7T 250KM po chipie ma 300-305KM i w dalszym ciaglu 2.5 TDI nie ma szans, chociaz zapewniam Cie, ze nawet nominalne 2.7T zostawia z tylu 2.5 TDI 204 KM. diesel ma odejscie, ale to jest zludne wrazenie, bo wystarczy zmierzyc mu przyspieszenie. To niby odejscie robi moment, ktory jest wiekszy niz w malych benzynach. 2.7T czy innymi wiekszymi silnikami nie potrzeba naokraglo wajchowac biegami zeby samochod jechal dosyc dynamicznie bo tam moment jest duzy. Zreszta widze, ze kolega jechal 2.5 TDI i nie jechal 2.7T i to sa jego domysly a nie empiryczne odczucia. Kazdy ma prawo do swojego zdania i opiniigoly191 pisze: aby było bardziej sprawiedliwie dało by się 2.5tdi 204PS i wtedy już nie byłoby śmiesznie
porównanie, które napisałeś jest w sumie niczym w porównaniu do rzeczywistości, każdy wie jakie diesle mają odejście,