(Audi A6 C5) problem z odpolanjem jak postoi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
[A6 C5]Ciepły nie odpala
Witam i o zdrowie pytam. mam audi a6 2.6 które nie chce odpalać jak jest rozgrzane jak ostygnie np. przez noc pali jak złoto. wyczytałem że odpowiedzialny za to jest czujnik halla. Bym sobie to wymienił bo mam 2 takie same silniki na podwórku :mrgreen: ale nie wiem jak ten czujnik wygląda i gdzie się znajduje. Bardziej wtajemniczonych proszę o zamieszczenie jakiegoś zdjęcia
proszę poprawnie nazywać tematy
proszę poprawnie nazywać tematy
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 19:54 przez mr.Pit, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
Wiem Wiem czytałem. Przed chwila podłączyli mnie pod kompa i faktycznie wyskoczył mi błąd czujnika cieczy chłodzącej i jakiegoś czujnika zasysanego powietrza. ale znów mam problem bo też nie wiem gdzie są te czujniki. w 2.4 chyba jest w innym miejscu niz w 2.6. Proszę o foto
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 sty 2009, 21:30
- Lokalizacja: głogów
(Audi A6 C5) problem z odpolanjem jak postoi.
witam wszystkich wystompil mi Mały problem to wyglondala tak , najpierw niehcial mi pracować silnik na gazie mam sekwencje narowiłem ten problem wymienili mi cewkę i tera wszystko gra , Ali tera wyskoczył mi inny problem tera niehce mi palić silnik na benzynie jak trochę postoi z 2 godzinki i musze kręcić rozrusznikiem z 2 razy i la-pi i silniczek chodzi idealna jak na benzynie tak i na gazie i jak znów postoi z 2 godzinki i znowu musze kręcić a jak odpali to mogę go zgasić i obrazu w ciągu gadzinny niema żadnego problemu a jak postoje dłużej to musze kręcić co to może być jak to naprawić , z gury dziękuje
censored powinieneś mieć jeszcze trzecią niebieską ramkę z instrukcjami o treści sam nie wiem " pisz po ludzku " albo " dołącz słownik")
bo czytając takie teksty samemu można zbaranieć
[ Dodano: 2009-05-30, 09:45 ]
P.S. Po kilkukrotnej próbie przeczytania ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi domyślam sie ze nie pali Ci po dłuzszym postoju. Problemów może być wiele , ale najprostszy który przychodzi mi do głowy to ten że masz nie szczelny przewód paliwowy i schodzi Ci z niego paliwo. Pisz poprawnie bo Cie zrozumieć nie idze i mało kto bedzie Ci chciał pomóc


[ Dodano: 2009-05-30, 09:45 ]
P.S. Po kilkukrotnej próbie przeczytania ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi domyślam sie ze nie pali Ci po dłuzszym postoju. Problemów może być wiele , ale najprostszy który przychodzi mi do głowy to ten że masz nie szczelny przewód paliwowy i schodzi Ci z niego paliwo. Pisz poprawnie bo Cie zrozumieć nie idze i mało kto bedzie Ci chciał pomóc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
najliepszaA6C5, to chyba prowokacja z tym stylem pisania bo nie wierzę w takie coś
Ale fhroma, ma rację: te dwa punkty najbardziej prawdopodobne
Czujnik temperatury silnika jest ( w silniku ARJ-165 KM) pod rurą doprowadzającą powietrze
Musisz sięgnąć trochę głębiej, siedzi on w metalowej rurce zablokowany zawleczką
Możesz zdjąć wtyczkę. Jak wtedy będzie się zachowywać tak samo to trafiony.
Miałem takie same objawy jak padł ten czujnik.
Ale fhroma, ma rację: te dwa punkty najbardziej prawdopodobne
Czujnik temperatury silnika jest ( w silniku ARJ-165 KM) pod rurą doprowadzającą powietrze
Musisz sięgnąć trochę głębiej, siedzi on w metalowej rurce zablokowany zawleczką
Możesz zdjąć wtyczkę. Jak wtedy będzie się zachowywać tak samo to trafiony.
Miałem takie same objawy jak padł ten czujnik.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
- pavulon
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 13 mar 2014, 21:05
- Lokalizacja: Szczecin/Larvik(Norge)
Silnik nie odpala.
Witam Wszystkich.
Wiem że takich tematów już było kilka i szukałem w nich odpowiedzi ale nie znalazłem nic co by mnie uratowało, ani nic czego już nie sprawdziłem.
Mój problem wygląda następująco:
Audi A6 2.4 v6 rok 99 z Tiptronikiem podczas jazdy stanęło. Było odpalone i zagrzane (na desce wskazywało 90st), i jak stanęło tak nie chce już odpalić. Po sholowaniu do garażu sprawdziłem kilka rzeczy:
- iskra na świecach - jest;
- paliwo do listwy - jest;
- paliwo za listwą - jest;
- po podpowiedzi kolegi mechanika sprawdziłem czy z wydechu wychodzi jakieś ciśnienie - jest;
- podłączyłem vaga - pokazał błąd sondy - został usunięty i nie powrócił;
- kręcenie rozrusznikiem nawet przez długi czas nic nie pomaga.
Silnik czuć jakby chciał ale nie mógł. "na czuja" (czyli przez dotknięcie wtrysków podczas rozruchu) nie czuję żadnej pracy wtrysków. żadnego puknięcia-stuknięcia. Świece zawilgocone przez paliwo. Zaznaczam od razu że auto nie wie co to jest instalacja LPG.
Jestem już totalnie rozłożony na łopatki...
Jeżeli ktoś miał taki problem albo widział takie coś na forum (ja przeglądałem inne wątki ale nie udało mi się wszystkiego przeczytać) to będę bardzo zobowiązany... Nie trzymam tego auta bo nie mam co z nim zrobić tylko potrzebuję go do egzystowania a z powodu mieszkania w Norwegii mam problem z podjechaniem do mechanika z którym mógłbym się dogadać..
Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc..
Pozdrawiam.
Wiem że takich tematów już było kilka i szukałem w nich odpowiedzi ale nie znalazłem nic co by mnie uratowało, ani nic czego już nie sprawdziłem.
Mój problem wygląda następująco:
Audi A6 2.4 v6 rok 99 z Tiptronikiem podczas jazdy stanęło. Było odpalone i zagrzane (na desce wskazywało 90st), i jak stanęło tak nie chce już odpalić. Po sholowaniu do garażu sprawdziłem kilka rzeczy:
- iskra na świecach - jest;
- paliwo do listwy - jest;
- paliwo za listwą - jest;
- po podpowiedzi kolegi mechanika sprawdziłem czy z wydechu wychodzi jakieś ciśnienie - jest;
- podłączyłem vaga - pokazał błąd sondy - został usunięty i nie powrócił;
- kręcenie rozrusznikiem nawet przez długi czas nic nie pomaga.
Silnik czuć jakby chciał ale nie mógł. "na czuja" (czyli przez dotknięcie wtrysków podczas rozruchu) nie czuję żadnej pracy wtrysków. żadnego puknięcia-stuknięcia. Świece zawilgocone przez paliwo. Zaznaczam od razu że auto nie wie co to jest instalacja LPG.
Jestem już totalnie rozłożony na łopatki...
Jeżeli ktoś miał taki problem albo widział takie coś na forum (ja przeglądałem inne wątki ale nie udało mi się wszystkiego przeczytać) to będę bardzo zobowiązany... Nie trzymam tego auta bo nie mam co z nim zrobić tylko potrzebuję go do egzystowania a z powodu mieszkania w Norwegii mam problem z podjechaniem do mechanika z którym mógłbym się dogadać..
Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc..
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 278
- Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
- Imię: Radosław
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Ostróda
Mimo wszystko sprawdziłbym bezpiecznik pompy paliwa , nr 28.
http://www.auditimes.pl/topic/233-opis- ... udi-a4-b5/
http://www.auditimes.pl/topic/233-opis- ... udi-a4-b5/