Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

(Audi A6 C5) problem z odpolanjem jak postoi.

Silniki benzynowe
mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

[A6 C5]Ciepły nie odpala

Post autor: mr.Pit » 23 maja 2008, 19:45

Witam i o zdrowie pytam. mam audi a6 2.6 które nie chce odpalać jak jest rozgrzane jak ostygnie np. przez noc pali jak złoto. wyczytałem że odpowiedzialny za to jest czujnik halla. Bym sobie to wymienił bo mam 2 takie same silniki na podwórku :mrgreen: ale nie wiem jak ten czujnik wygląda i gdzie się znajduje. Bardziej wtajemniczonych proszę o zamieszczenie jakiegoś zdjęcia

proszę poprawnie nazywać tematy
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 19:54 przez mr.Pit, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
daniel508
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 05 kwie 2008, 13:41
Lokalizacja: Siedlce/Tamworth

Post autor: daniel508 » 23 maja 2008, 23:05

Miałem to samo do dzisiaj ale juz nie mam u mnie pomogło wymienienie czujnika temperatury płynu chłodzącego. Koszt czujnika 19 funtów. Więcej napisze po niedzieli. Byłem założycielem takiego tematu więc proszę o poczukanie tam właśnie wszystko dokończę.
Pozdrowienia
Srebna strzała

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 24 maja 2008, 08:12

Wiem Wiem czytałem. Przed chwila podłączyli mnie pod kompa i faktycznie wyskoczył mi błąd czujnika cieczy chłodzącej i jakiegoś czujnika zasysanego powietrza. ale znów mam problem bo też nie wiem gdzie są te czujniki. w 2.4 chyba jest w innym miejscu niz w 2.6. Proszę o foto
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Awatar użytkownika
daniel508
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 05 kwie 2008, 13:41
Lokalizacja: Siedlce/Tamworth

Post autor: daniel508 » 27 maja 2008, 19:00

viewtopic.php?t=751

Tutaj masz rozwiązanie mojego problemu.
Srebna strzała

najliepszaA6C5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2009, 21:30
Lokalizacja: głogów

(Audi A6 C5) problem z odpolanjem jak postoi.

Post autor: najliepszaA6C5 » 16 sty 2009, 22:04

witam wszystkich wystompil mi Mały problem to wyglondala tak , najpierw niehcial mi pracować silnik na gazie mam sekwencje narowiłem ten problem wymienili mi cewkę i tera wszystko gra , Ali tera wyskoczył mi inny problem tera niehce mi palić silnik na benzynie jak trochę postoi z 2 godzinki i musze kręcić rozrusznikiem z 2 razy i la-pi i silniczek chodzi idealna jak na benzynie tak i na gazie i jak znów postoi z 2 godzinki i znowu musze kręcić a jak odpali to mogę go zgasić i obrazu w ciągu gadzinny niema żadnego problemu a jak postoje dłużej to musze kręcić co to może być jak to naprawić , z gury dziękuje

liberro

Post autor: liberro » 30 maja 2009, 09:36

censored powinieneś mieć jeszcze trzecią niebieską ramkę z instrukcjami o treści sam nie wiem " pisz po ludzku " albo " dołącz słownik") :))) bo czytając takie teksty samemu można zbaranieć :)

[ Dodano: 2009-05-30, 09:45 ]
P.S. Po kilkukrotnej próbie przeczytania ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi domyślam sie ze nie pali Ci po dłuzszym postoju. Problemów może być wiele , ale najprostszy który przychodzi mi do głowy to ten że masz nie szczelny przewód paliwowy i schodzi Ci z niego paliwo. Pisz poprawnie bo Cie zrozumieć nie idze i mało kto bedzie Ci chciał pomóc

fhroma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 08 mar 2009, 21:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fhroma » 30 maja 2009, 11:18

1.Czujnik temperatury silnika
2.Przewodem podcisnieniowym z reduktora do kolektora sączy się gaz i utrudnia rozruch.
3.Użyj opcji "szukaj" bo było wielokrotnie.

robsonb73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 435
Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: robsonb73 » 01 cze 2009, 22:27

najliepszaA6C5, to chyba prowokacja z tym stylem pisania bo nie wierzę w takie coś

Ale fhroma, ma rację: te dwa punkty najbardziej prawdopodobne
Czujnik temperatury silnika jest ( w silniku ARJ-165 KM) pod rurą doprowadzającą powietrze
Musisz sięgnąć trochę głębiej, siedzi on w metalowej rurce zablokowany zawleczką
Możesz zdjąć wtyczkę. Jak wtedy będzie się zachowywać tak samo to trafiony.
Miałem takie same objawy jak padł ten czujnik.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !

Awatar użytkownika
pavulon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2014, 21:05
Lokalizacja: Szczecin/Larvik(Norge)

Silnik nie odpala.

Post autor: pavulon » 28 gru 2014, 17:18

Witam Wszystkich.

Wiem że takich tematów już było kilka i szukałem w nich odpowiedzi ale nie znalazłem nic co by mnie uratowało, ani nic czego już nie sprawdziłem.

Mój problem wygląda następująco:

Audi A6 2.4 v6 rok 99 z Tiptronikiem podczas jazdy stanęło. Było odpalone i zagrzane (na desce wskazywało 90st), i jak stanęło tak nie chce już odpalić. Po sholowaniu do garażu sprawdziłem kilka rzeczy:
- iskra na świecach - jest;
- paliwo do listwy - jest;
- paliwo za listwą - jest;
- po podpowiedzi kolegi mechanika sprawdziłem czy z wydechu wychodzi jakieś ciśnienie - jest;
- podłączyłem vaga - pokazał błąd sondy - został usunięty i nie powrócił;
- kręcenie rozrusznikiem nawet przez długi czas nic nie pomaga.

Silnik czuć jakby chciał ale nie mógł. "na czuja" (czyli przez dotknięcie wtrysków podczas rozruchu) nie czuję żadnej pracy wtrysków. żadnego puknięcia-stuknięcia. Świece zawilgocone przez paliwo. Zaznaczam od razu że auto nie wie co to jest instalacja LPG.

Jestem już totalnie rozłożony na łopatki...

Jeżeli ktoś miał taki problem albo widział takie coś na forum (ja przeglądałem inne wątki ale nie udało mi się wszystkiego przeczytać) to będę bardzo zobowiązany... Nie trzymam tego auta bo nie mam co z nim zrobić tylko potrzebuję go do egzystowania a z powodu mieszkania w Norwegii mam problem z podjechaniem do mechanika z którym mógłbym się dogadać..

Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc..

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 28 gru 2014, 19:13

Zdejmij osłony paska rozrządu i sprawdź, czy coś tam nie strzeliło.

Awatar użytkownika
pavulon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2014, 21:05
Lokalizacja: Szczecin/Larvik(Norge)

Post autor: pavulon » 28 gru 2014, 19:30

w miarę możliwości odchyliłem i wszystko wygląda normalnie... Paski napięte jak baranie jaja... czy powinienem dokładnie sprawdzić położenie punktów??

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 28 gru 2014, 19:42

Mimo wszystko sprawdziłbym bezpiecznik pompy paliwa , nr 28.

http://www.auditimes.pl/topic/233-opis- ... udi-a4-b5/

Awatar użytkownika
pavulon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2014, 21:05
Lokalizacja: Szczecin/Larvik(Norge)

Post autor: pavulon » 28 gru 2014, 19:48

to też zrobiłem... nawet posunąłem się do sprawdzenia wszystkich bezpieczników. Pompa chodzi jak ta lala...

[ Dodano: 2014-12-28, 19:48 ]
dodatkowe info: pompa paliwa wymieniona na nową boscha w sierpniu tego roku razem z filtrem paliwa...

Bawół1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 278
Rejestracja: 09 lis 2013, 10:10
Imię: Radosław
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: Bawół1 » 28 gru 2014, 20:06

To dziwne , ze nie ma innych błędów.
Pozostaje w takim razie Immo , czujnik położenia wału ?
Podanie MAŁEJ ilosci samostartu do dolotu i sprawdzić czy zagada?

Awatar użytkownika
pavulon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 13 mar 2014, 21:05
Lokalizacja: Szczecin/Larvik(Norge)

Post autor: pavulon » 29 gru 2014, 05:33

Byl jeszcze blad przepustnicy, ale to juz kiedys mi tez wyszedl. Mechanik powiedzial ze trzeba poprostu ja wyczyscic... Co do wpsikania to sprobuje. A vagiem nie moglem sie z silnikiem polaczyc bo nie moglem go odpalic...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja