[ALL] Rysy na lakierze.
Witam serdecznie.
No trochę naczytałem sie o tym polerowaniu na postach powyżej.
Udałem sie oststnio do "lakiernika" i faktycznie za całą polerkę bez dachu powiedział MI 200zł.
Przyznam wam sie Panowie że mam troche obawy oddawać auto bo słyszałem opinie że niestety można i spier...ić polerkę a warsztacik - zwykły garaż i syf dookoła. Jestem w wielkiej kropce i tak naprawdę nie wiem co mam robić.
No trochę naczytałem sie o tym polerowaniu na postach powyżej.
Udałem sie oststnio do "lakiernika" i faktycznie za całą polerkę bez dachu powiedział MI 200zł.
Przyznam wam sie Panowie że mam troche obawy oddawać auto bo słyszałem opinie że niestety można i spier...ić polerkę a warsztacik - zwykły garaż i syf dookoła. Jestem w wielkiej kropce i tak naprawdę nie wiem co mam robić.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
No i nikt mi nie wierzyl jak mowilem ze polerka kosztuje mniej niz 400zl
ale teraz macie dowod na to ze jak cos mowie to tak jest :mrgreen:
zorian, polerke mozna robic na dworze byle nie w słońcu, ale nie wiem jaka koles ma opinie. Gdybym ja komus robil polerke to tez moglby powiedziec ze jak on moze mi zrobic polerke skoro on chce to polerowac na dworze albo w garazu w ktorym parkuje auto. Na to nie patrz jesli koles ma dobra opinie to tapewno dobrze zrobi.
Masz srebrny kolor wiec nie martw sie bo srebrny jest najlatwiejszy do polerki wiec napewno to koles zrobi dobrze, gdybys mial czarny lub jakis ciemny kolor to juz inna bajka bo z ciemnym lakierem wiecej trzeba sie meczyc.
pozdro koledzy

zorian, polerke mozna robic na dworze byle nie w słońcu, ale nie wiem jaka koles ma opinie. Gdybym ja komus robil polerke to tez moglby powiedziec ze jak on moze mi zrobic polerke skoro on chce to polerowac na dworze albo w garazu w ktorym parkuje auto. Na to nie patrz jesli koles ma dobra opinie to tapewno dobrze zrobi.
Masz srebrny kolor wiec nie martw sie bo srebrny jest najlatwiejszy do polerki wiec napewno to koles zrobi dobrze, gdybys mial czarny lub jakis ciemny kolor to juz inna bajka bo z ciemnym lakierem wiecej trzeba sie meczyc.
pozdro koledzy
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
No sorry kylo99, to prawda ty mi wierzyles :-D
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 29 maja 2008, 15:11
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
żeby polerka była dobrze zrobiona to po polerowaniu ściernym powinno byś nałożone jeszcze specjalne mleczko które nabłyszcza dodatkowo (uzupełnia mikro rysy po polerce) i utwardza trochę lakier. niestety jest to koszt i jeśli ktoś wam proponuje polerkę "za tanio" to prawie na 100% oszczędza na tym. najlepiej zapytajcie ni z gruchy że to niby chcielibyście zagadać po prostu jak taki kolo robi polerkę. jak nic nie wspomni o mleczku to macie jasność.
mam kumpla lakiernika a kiedyś auto oddałem do innego. oczywiście wszystko ładnie tylko że po 2-ch myciach na szczotkach tylna klapa znowu zmatowiała a na masce było widać koła od polerki.
inna sprawa że jak kolo się nie zna i za bardzo dociśnie to może zedrzeć lakier do podkładu i wtedy już zupełna kicha...
mam kumpla lakiernika a kiedyś auto oddałem do innego. oczywiście wszystko ładnie tylko że po 2-ch myciach na szczotkach tylna klapa znowu zmatowiała a na masce było widać koła od polerki.
inna sprawa że jak kolo się nie zna i za bardzo dociśnie to może zedrzeć lakier do podkładu i wtedy już zupełna kicha...
Quattro 
RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania

RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 474
- Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ipswich / Leszno
Bujda z tym docisnieciem :!: chyba ze samochod jest pomalowany farbkami plakatowymi :mrgreen: no to wtedy sie z toba zgodze m3iaz,m3iaz pisze:za bardzo dociśnie to może zedrzeć lakier do podkładu i wtedy już zupełna kicha...
Co do sprawy zmatowienia po myjce mechanicznej, ja osobiscie z takich myjek nie korzystam jak juz to myjka reczna. Myjka mechaniczna to zabójca do lakieru samochodowego. Brudne szczotki dzialaja jak papier scierny wiec nie dziw sie m3iaz, ze tylna klapa stala sie matowa.
Widoczne koła po polerce:
Tutaj definitywnie facet spieprzyl sprawe bo lał za malo wody przy polerowaniu.
A druga sprawa to pewnie masz ciemny kolor samochodu co? dlatego tez bylo widac takie smugi po polerce. Jakies drobne smugi sa w sloncu widoczne po kazdej polerce.
Ok to chyba tyle ode mnie ale kazdy ma swoje zdanie

Pozdrawiam
A6 3.0 TDI Quattro, ASB, 280ps i 560nm by MR Motors na Audi Forum . 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 222
- Rejestracja: 29 maja 2008, 15:11
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
no to ja jeszcze sprostuje dla obrony siebie.
tak mam ciemny kolor...
od 2003 lub 2004 (na pewno) weszły ze względów ochrony środowiska nowe lakiery. są to lakiery wodne które nie dość że się wujowo nakłada (do nawet jednego elementu potrzebna jest specjalna komora z osuszaczami i do 2- ch dni auto stoi) to jeszcze same w sobie są dużo mniej trwałe. poza tym grupa vag zaczyna wchodzić w erę oszczędności (przykład - najnowsze audi a4 nie wspomnę o innych markach i autach) i warstwa lakieru jest bardzo delikatna. wszystko to razem daje pewne prawdopodobieństwo że polerka mechaniczna wykonana nie do końca dobrze może przynieść więcej szkód niż by się chciało...
tak mam ciemny kolor...
od 2003 lub 2004 (na pewno) weszły ze względów ochrony środowiska nowe lakiery. są to lakiery wodne które nie dość że się wujowo nakłada (do nawet jednego elementu potrzebna jest specjalna komora z osuszaczami i do 2- ch dni auto stoi) to jeszcze same w sobie są dużo mniej trwałe. poza tym grupa vag zaczyna wchodzić w erę oszczędności (przykład - najnowsze audi a4 nie wspomnę o innych markach i autach) i warstwa lakieru jest bardzo delikatna. wszystko to razem daje pewne prawdopodobieństwo że polerka mechaniczna wykonana nie do końca dobrze może przynieść więcej szkód niż by się chciało...
Quattro 
RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania

RNS-e + Bluetooth Tel Interface
Shark Fin
DVD VST + kamera cofania
Interlak ul. Chełmońskiego ...mamba75 pisze:witam kto poleci jakaś dobra lakiernie - chciałbym odświeżyć lakier w c5 - jest tam pare rysek takich glabszych ale ogolnie to chodz mi o wypicowanie .
chodzi mi o Wrocław - znacie gdzies i możecie polecic?
pozdrawiam
m75
całkiem całkiem , jak się postarają to wychodzi im nieźle ...
GPW
apropo polerki to najlepiej robic to ręcznie bo faktycznie maszynka zostawia koła. miałem kiedys b4 całą zmatowiała i porysowana
(ale nie glęboko - bo wtedy to papier 2000 zostaje tylko lub malowanie) polerke robiłem pastą farecla G3 potem płyn nabłyszczająsy niestety z serwisu BMW
wyszło super . maszynka jest o wiele szybciej i ręce nie odpadają po pracy ale osobiście jestem za recznym polerowaniem.
(ale nie glęboko - bo wtedy to papier 2000 zostaje tylko lub malowanie) polerke robiłem pastą farecla G3 potem płyn nabłyszczająsy niestety z serwisu BMW
pozdrawiam bartek.
Tak sobie czytam posty kolegow i czasem otwieram szerzej oczy:matowanie podkladu na mokro?!Kto dzis matuje podklady uzywajac wody????? :shock: Zostaly smugi bo ktos tam lal za malo wody przy polerce!!!!!!!!!!!!!He He,wysiadam :mrgreen: Lejecie wode do polerowania?To chyba macie polerki na powietrze zeby Was prad nie dotknal.I wreszcie hit tematu:auto pomalowane wodna baza schnie do dwoch dni :roll: U mnie w pracy jak poloze wodna baze to wlaczam Quad(suszarki) na 20 minut,w tym czasie mieszam sobie bezbarwny i popalam w ukryciu papieroska.Ale jakby suszenie mialo trwac dwa dni to wchodze w to,pomyslcie:20 minut nakladania bazy a potem dwa dni wolnego-GREAT.Po Farecli elementy matowieja?Pewnie,dlatego nikt kto ma pojecie o tej robocie tego nie uzywa. Pozdrawiam i zycze udanego polerowania. 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Swedish Audi, wypowiedz twoja jest skromnie mowiąc nieco pogardliwa :evil: :evil:
Ja jestem lakiernikiem od 17 lat w branży z papierami mistrzowskimi.
Masz po troche racji w tym co piszesz odosnie technologi itd...ale czy to upoważnia cie to do wyśmiewania i nabijania się z innych :evil:
Forum jest po to żeby wymieniać się wiadomościami ,pomysłami i spostrzeżeniami a nie wypisywanie że ja
Ja jestem lakiernikiem od 17 lat w branży z papierami mistrzowskimi.
Masz po troche racji w tym co piszesz odosnie technologi itd...ale czy to upoważnia cie to do wyśmiewania i nabijania się z innych :evil:
Forum jest po to żeby wymieniać się wiadomościami ,pomysłami i spostrzeżeniami a nie wypisywanie że ja
bo u mnie akurat nazywją sie Venturii i nikomu tego nie wykrzykuje :roll: :roll:Swedish Audi pisze:wlaczam Quad(suszarki) na 20 minu