Sądziłem że są one w formie prostokątnej a nie z takim wycięciem





Właśnie taki nieprostokątny kształt to ma. Pewnie taki byc musi bo kolidowałoby z lampą.holekpiotr pisze:Sądziłem że są one w formie prostokątnej a nie z takim wycięciem


Ja mam przedlift i bez paska, więc to chyba nie od przed- czy poliftu zależy.tomciar pisze:Chyba że przed liftem były takie paski - ja po lifcie mam takie rozwiązanie jak KUNA czyli oryginalne zatrzaski które zwalniają się po podniesieniu rączki pudełka.


Gniazdo do wkręcenia tego ucha jest pod prawą kratką (po stronie pasażera) zderzaka, tą z halogenem. Zdejmujesz kratkę i wkręcasz uchoPiotrek1983 pisze:No dobra a ja tez mam pytanko. Mam prosze ja Was wkręcanego haka do holowania,takie ucho okrągłe z tym ze nie wiem gdzie sie to to wkręca,z przodu nigdzie nie widziałem na to miejsca a z tyłu to juz jest orginalne ucho do holowania. A6 c5 z roku 1998. :shock:

Ano spox. Dzieki Wielkie. Mam nadzieje ze sie nie przyda ale dobrze wiedziec:) PozdroRomanS pisze:Gniazdo do wkręcenia tego ucha jest pod prawą kratką (po stronie pasażera) zderzaka, tą z halogenem. Zdejmujesz kratkę i wkręcasz uchoPiotrek1983 pisze:No dobra a ja tez mam pytanko. Mam prosze ja Was wkręcanego haka do holowania,takie ucho okrągłe z tym ze nie wiem gdzie sie to to wkręca,z przodu nigdzie nie widziałem na to miejsca a z tyłu to juz jest orginalne ucho do holowania. A6 c5 z roku 1998. :shock:
Dokupiłem tę skrzyneczkę i próbuje poukładać narzędzia.holekpiotr pisze:Właśnie dokładniej spojrzałem w ETCE i faktycznie jest taka pozaokrąglana.
[url=http://images47.fotosik.pl/236/0d359b2950939dfem.jpg]Obrazek[/URL]
Jeżeli ktoś chciałby się jej pozbyć to chętnie ją przygarne za kilkalub PLNów.
Najlepiej zupełnie pustą bez dodatków w środku.