w dużej firmie jesteś tylko numerem i bardzo często ponosisz konsekwencje finansowe za sytuacje na które nawet nie miałeś wpływu wiec atmosfera nie jest najlepsza,dejer pisze:Dokładnie. Ale takich co zakwaszają rynek jest coraz mniej na szczęście to i zarobki rosną.Mazdomania pisze:To chyba trzeba być skończonym idiotą, żeby za najniższą krajową iść na międzynarodówkę. W województwie w którym mieszkam bez doświadczenia dają 3-5k
Jak już wchodzić w ten biznes, to u dużych przewoźników. Warunki pracy i płacy są zwykle dużo lepsze.
Dużych w sensie http://mexem.com.pl/oferta/transport-miedzynarodowy/
Mają ponad 500 w różnych gabarytach w tym około 150 aut własnych.
Efekt skali sprawia, że i warunki i logistyka jest znacznie lepsza.
ze swojej strony nie polecam podejmowania pracy na międzynarodówce w polskiej firmie bo dobre praktycznie nie istnieją (promil na rynku)