Pomoc w wyborze instalacji LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Dobra Panowie... Temat dotyczy doradztwa w wyborze, a nie tego ile komu pali, itd.
Generalnie można wszystko ująć w dwóch punktach:
1. Nie ważne czy to Prins, czy BRC, czy Landi Renzo, STAG, czy jeszcze inny **** - wszystko zależy od montera - jeśli tego dobrze nie ustawi, to nawet najdroższa instalacja nie będzie poprawnie działać.
2. Nie oszczędzać na istotnych komponentach instalacji (np. na wtryskiwaczach). ...wedle przysłowia: "z goowna bata nie ukręcisz", instalacja musi swoje kosztować, aby bezawaryjnie mogła na siebie zarabiać.
PS.
Mnie to kosztowało 3500zł, ale działa dobrze i bezawaryjnie, więc jestem zadowolony.
Generalnie można wszystko ująć w dwóch punktach:
1. Nie ważne czy to Prins, czy BRC, czy Landi Renzo, STAG, czy jeszcze inny **** - wszystko zależy od montera - jeśli tego dobrze nie ustawi, to nawet najdroższa instalacja nie będzie poprawnie działać.
2. Nie oszczędzać na istotnych komponentach instalacji (np. na wtryskiwaczach). ...wedle przysłowia: "z goowna bata nie ukręcisz", instalacja musi swoje kosztować, aby bezawaryjnie mogła na siebie zarabiać.
PS.
Mnie to kosztowało 3500zł, ale działa dobrze i bezawaryjnie, więc jestem zadowolony.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 425
- Rejestracja: 17 lis 2014, 00:54
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Kontakt:
Po dzisiejszym rozebraniu (tak z ciekawości) starego filtra fazy lotnej stwierdzam jeden fakt, a mianowicie filtr fazy ciekłej chyba nic nie zatrzymuje (przynajmniej ten papierowy bo pamiętam z wymiany, że była jedynie odrobina syfu), za to ten fazy lotnej zatrzymuje bardzo dużo brudnej mazi.
A jeśli chodzi o materiał filtrujący - tylko i wyłącznie włókno szklane.
A jeśli chodzi o materiał filtrujący - tylko i wyłącznie włókno szklane.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
witam ja posiadam instalacje LPI VIALLE czyli V generacja. Powiem tak mam 2.8 tip i quattro, po około 1 minuty przełącza sie na gaz a na gazie ma lepszego kopa równiej silnik pracuje, ogólnie bomba, już kupiłem z ta instalacja z Niemiec ale wiem ze u nas też taka montują tylko trzeba poszukać (gdzies kolo konina podobno jest magik) spalanie takie same jak w benzynie miasto 12-13 jak leciałem na warszawę i nie patrzyłem na nic tylko prawa noga w dół i wyszło 11,5 ale to moje ja polecam V generacje wiem tylko ze jest troszkę droższa
Jak pierdolnie pompa w zbiorniku LPG, a zrobi to na pewno to już nie będziesz taki szczęśliwy z posiadania 5 generacji. Pompa droga, zbiornik też drogi, wtryski też i mało kto to serwisuje. Wyjątkiem jest Liquid SI Vialle, gdzie zastosowano zwykły zbiornik, co trochę obniża koszty, ale pompy i tak padają i nie są tanie. Wystarczy 1 tankowanie gównianego gazu i wszystko szlag trafia. Za cenę 5 generacji można założyć instalację 4 generacji z górnej półki na wtryskach keihina, która będzie chodziła perfekcyjnie i jeszcze sporo zostanie.kolczyk21002100 pisze:polecam V generacje wiem tylko ze jest troszkę droższa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Pchać 5 generacje do C5.... to już trzeba być pasjonatem poziom HARD
Ja mam Staga u siebie, wtryski Hana, reduktor AC Czerwony + zbiornik w kole.
Instalacja zakładana we Wrocku w Alma przy Grabiszyńskiej.
Koszt 3800 zł. Żadnego spadku mocy, pełen zakres obrotów, różnicy w odczuciach czy w momencie przełączenia brak. Zaoszczędzone w pierwszym roku 12 tysięcy złotych Polskich. Ale ja sporawo jeżdżę.
W każdym razie, czy to będzie Stag, czy LPGtech czy jakikolwiek inny wymysł, to ważny jest monter. Ale nie pozwolę sobie zgodzić się tutaj z MORENO. Najważniejsze nie są same graty jako takie, w postaci wtrysków przykładowo, tylko dobrze przemyślana i wykonana zgodnie ze wszelkimi prawidłami sama instalacja. Bo sterownik czy wtryski sobie zawsze możesz zmienić... ale jak założysz nawet keihiny do zrąbanej instalacji, to nawet arcymagik, pierwszy gaziarz RP itd. nie pomogą i nie wyregulują
Ja mam Staga u siebie, wtryski Hana, reduktor AC Czerwony + zbiornik w kole.
Instalacja zakładana we Wrocku w Alma przy Grabiszyńskiej.
Koszt 3800 zł. Żadnego spadku mocy, pełen zakres obrotów, różnicy w odczuciach czy w momencie przełączenia brak. Zaoszczędzone w pierwszym roku 12 tysięcy złotych Polskich. Ale ja sporawo jeżdżę.
W każdym razie, czy to będzie Stag, czy LPGtech czy jakikolwiek inny wymysł, to ważny jest monter. Ale nie pozwolę sobie zgodzić się tutaj z MORENO. Najważniejsze nie są same graty jako takie, w postaci wtrysków przykładowo, tylko dobrze przemyślana i wykonana zgodnie ze wszelkimi prawidłami sama instalacja. Bo sterownik czy wtryski sobie zawsze możesz zmienić... ale jak założysz nawet keihiny do zrąbanej instalacji, to nawet arcymagik, pierwszy gaziarz RP itd. nie pomogą i nie wyregulują
Nie demonizujcie 5 generacji vialle - regeneracja pompy po 240 kkm koszt 900 pln i żadnych przeglądów, regulacji i wymiany filtrów jak w 4, robiłem w audi remont instalacji gazowej po 80 kkm wymiana wtrysków na pojedynczy montaż - były listwy, regeneracja parownika, wymiana węży wodnych koniecznie po 5 latach kapało wszędzie bo niestety są z takiego a nie innego materiału, przy okazji gazowe - koszt 700pln i własna praca, pytałem u gazowników to 1000 do 1200 pln do tego policzmy 8 przeglądów co 10kkm z wymianą filtrów, podpięciem pod kompa po 100 pln x 8 daje ok 2000 a za to można nabyć nową pompę do 5 generacji.
A jazda na 5 gen. bajka szczególnie latem, silnik lepiej pracuje na LPG wiem bo mam Lancera 2.0 4G63 z vialle.
Tylko te koszty założenia - kosmiczne i nie do każdego silnika
A jazda na 5 gen. bajka szczególnie latem, silnik lepiej pracuje na LPG wiem bo mam Lancera 2.0 4G63 z vialle.
Tylko te koszty założenia - kosmiczne i nie do każdego silnika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
po jakim przebiegu ten filtr??bo ja ostatnio zmieniałem to po 25tys brak jakiego kolwiek brudu.jedynie w małym papierowym kilka opiłkówMoreno pisze:Po dzisiejszym rozebraniu (tak z ciekawości) starego filtra fazy lotnej stwierdzam jeden fakt, a mianowicie filtr fazy ciekłej chyba nic nie zatrzymuje (przynajmniej ten papierowy bo pamiętam z wymiany, że była jedynie odrobina syfu), za to ten fazy lotnej zatrzymuje bardzo dużo brudnej mazi.
A jeśli chodzi o materiał filtrujący - tylko i wyłącznie włókno szklane.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Widać, że na beznadziejnej stacji auto tankowane. Ja wymieniam co 15tkm i są czyste.dawid018 pisze:po jakim przebiegu ten filtr??bo ja ostatnio zmieniałem to po 25tys brak jakiego kolwiek brudu.jedynie w małym papierowym kilka opiłkówMoreno pisze:Po dzisiejszym rozebraniu (tak z ciekawości) starego filtra fazy lotnej stwierdzam jeden fakt, a mianowicie filtr fazy ciekłej chyba nic nie zatrzymuje (przynajmniej ten papierowy bo pamiętam z wymiany, że była jedynie odrobina syfu), za to ten fazy lotnej zatrzymuje bardzo dużo brudnej mazi.
A jeśli chodzi o materiał filtrujący - tylko i wyłącznie włókno szklane.
motostacja - części samochodowe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga