fassi1 pisze:Nie zajmuje się zakładaniem instalacji, sam uczyłem się na swojej wymieniając prawie wszystko po kiepskim gazowniku.
w takim razie jestem pod wrażeniem wiedzy jaka posiadasz i jeszcze raz dzięki za pomoc , czekam na jakies info
[ Dodano: 2009-09-01, 13:51 ]
wiec spawa wyglada nastepująco. odwiedziłem 3 gazowinków na terenie piaseczna i kazdy zaproponował mi zupełnie co innego i teraz pytanie co wybrac?
1. KME diego -elektryka , reduktor jakis nowy tłoczkowy bez membrany firmy magic jet chyba, własnie jak byłem to montował go do jeep cherookie 4.4 litra i mówi ze to jest bardzo dobry reduktor bez spadków cisnienia, wtryski zaproponował mi magic jet i cena za to to 2200 ja sie zapytałem ile by doszło jakbym chciał matrixy HD544 bo wyczytałem sa najlepsze to mówi ze 2350 (oczywiscie butla w kole i wlew w klapce paliwa)
2 KME diego , redusktor twierdzi ze wystarczy zwykły KME , jak sie zapytałem czy nie bedzie mało i że może lepiej Gold T to mówi ze silver to max.. i wtryski proponuj valteki ...
jak powiedziałem o matrix to mówi ze sa drogie i nie da sie ich naprawiac. cena powiedział 2000
3. zaproponował mi Elpi Gaz czy jakos tak , nie chciał dokładnie mówić jakie podzespoły ale mówi ze sam ma taki w BMW 740 i smiga jak młode , nie traci mocy i cisnienia i wogule ze to jest najlepsze pod względem nie duzo kasy a dobra jakoś, za to zawołał 2700...
, jak uważacie czy za wszelką cene dusic zeby mi zamontował którys z nich staga.,..czy moze lepiej niech jaks w tym KME siedzą to niech to zamontują.. ten pierwszy mi sie wydaje najbardziej kumaty..i pokazywał mi jak robi nowego jeepa i volve XC90 to chyba sie zna..i twierdzi ze jak załozy ten redusktor i matrixy a lepiej edna magic jety to spokojnie do 200km mozna hulać?
jakie jest wasze zdanie?
[ Dodano: 2009-09-01, 19:44 ]
halo space od gazowni nikt nie pomoże?