[c5 1.8T] Jaka instalacja LPG ?
[c5 1.8T] Jaka instalacja LPG ?
Witam wszystkich , obecnie posiadam 1.8T FWD 150 KM z instalcja STAG 300 wtryski Magic oraz red Scorpion , instalacja chodzi idealnie lecz przymierzam sie do zmiany na 3 lata mlodsza a6 1.8 Turbo Quattro i na pewno bedzie ona remappowana badz chipowana , moje pytanie dotyczy posiadaczy a6 z tym silnikiem z moca powyzej 180 KM posiadajacyh instalacje gazowa , jak sie wam sprawuja Audiny ? jakie problemy ? z gory dziekuje
Maciej
Maciej
Ostatnio zmieniony 23 gru 2009, 16:44 przez geralt, łącznie zmieniany 2 razy.
[a6 c5 1.8T] która lpg wybrac? ostatni post?
witam, koledzy zakupiłem A-szuskte z takim własnie silniczkim..ma oryginalny przebieg 145tysi..udokumentowany i w 100% nie cofany chodzi jak żyletka... niestety ze względu na dość duze przebiegi..bo robie ok 45-55 tysi rocznie, w tym głównie trasa powiedzmy 90% zdecydowałem sie na zaGazowanie i teraz pytanie... jakie dobrać podzespoły ewentualnie z mysla o późniejszym zwiekszaniu mocy poprzez wymiane turbiny..choc niekoniecznie...
poczytałem tu i uwdzie i jak na razie to w gre wchodzi stag300+ lub KME diego3d ..pytanie jaki reduktor zeby ogarniał te 150 kucyków ewentualnie do 200 i zeby nie tracił ciśnienia...
i jakie ewentualnie przybliżone ceny takich dobrych zestawów?
poczytałem tu i uwdzie i jak na razie to w gre wchodzi stag300+ lub KME diego3d ..pytanie jaki reduktor zeby ogarniał te 150 kucyków ewentualnie do 200 i zeby nie tracił ciśnienia...
i jakie ewentualnie przybliżone ceny takich dobrych zestawów?
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 13:41 przez eddi83, łącznie zmieniany 1 raz.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Polecam całą instalkę Landi Renzo Omegas jak masz więcej kasy do wydania.
Jak nie to Stag 300plus, do turba musi być bardzo wydajny reduktor EG 150kw albo Scorpion ST. Wtryski to Matrix HD344 albo Magic jet. Nic tańszego od tego zestawu nie zakładaj bo będziesz sobie w brodę pluł na a na pewno nie KME.
Jak nie to Stag 300plus, do turba musi być bardzo wydajny reduktor EG 150kw albo Scorpion ST. Wtryski to Matrix HD344 albo Magic jet. Nic tańszego od tego zestawu nie zakładaj bo będziesz sobie w brodę pluł na a na pewno nie KME.
nie na moją kieszen, zdecydowanie za droga instalka jak dla mnie.fassi1 pisze:Landi Renzo Omegas
ile za taki zestaw dać ? żeby nie zostać dźwigniętym na kase.fassi1 pisze:ak nie to Stag 300plus, do turba musi być bardzo wydajny reduktor EG 150kw albo Scorpion ST. Wtryski to Matrix HD344 albo Magic jet.
?fassi1 pisze:na pewno nie KME.
dlaczego nie, czytałem na forum lpg ze mają dobre reduktory jakiś tam Gold turbo niby obsługuje do 300km?
jaki koszt ktoś sie orientuję do 1.8T i czy daję rade to BRC? wiele aut widziałem w ogłoszeniach sprzedarzy z tymi sekwencjami?Przemcio pisze:omedze miałem instalacje BRC
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie mam pojęcia ile taki zestaw, zależy od gazownika ale około 3500-3800, mogę się mylić.
Kme to nie jest rewelacyjny sterownik a napwno nie ma co konkurować ze stagiem. Reduktory KME wcale nie uchodzą za jakieś rewelacyjne, obsługują dużo słabsze silniki niż producent zapewnia że obsłużą, ten do turba to nowa konstrukcja i wątpie żeby obsłużył porządnie 300KM. EG i Scorpion to sprawdzone konstrukcje a szczególnie EG który jak producent obiecuje i zapewnia tak reduktor wyrabia z mocą. Wiedz że BRC jest tak skonstruowany, że przy podbramkowych sytuacjach dla sterownika może przełączać się na benzynę a potem z powrotem wracać na gaz więc może ubywać też i benzyna co moim zdaniem nieporozumienie. Jeśli gaz to gaz. Wybór należy do Ciebie, a uwierz po złym wyborze będą problemy
Kme to nie jest rewelacyjny sterownik a napwno nie ma co konkurować ze stagiem. Reduktory KME wcale nie uchodzą za jakieś rewelacyjne, obsługują dużo słabsze silniki niż producent zapewnia że obsłużą, ten do turba to nowa konstrukcja i wątpie żeby obsłużył porządnie 300KM. EG i Scorpion to sprawdzone konstrukcje a szczególnie EG który jak producent obiecuje i zapewnia tak reduktor wyrabia z mocą. Wiedz że BRC jest tak skonstruowany, że przy podbramkowych sytuacjach dla sterownika może przełączać się na benzynę a potem z powrotem wracać na gaz więc może ubywać też i benzyna co moim zdaniem nieporozumienie. Jeśli gaz to gaz. Wybór należy do Ciebie, a uwierz po złym wyborze będą problemy

Stag 300 plus jak się nie mylę około 650zł,
Scorpion ST koszt okolo 240zł chociaż nie wiem czy nie lepiej wstawić od razu Scorpion GT ~ 320zł, dobrą alternatywą jest EG 200kw .
Matrix HD344 ~ 400zł
Magic jet ~ 220zł
zestaw sprawdzony na pewno da radę. Jednak najważniejsze jest to aby osoba która montuje zdawała sobie sprawę z tego co robi, bo nawet najlepszy zestaw można założyć do bani i będą cuda się działy. widziałem samochody na takich gratach jak wyżej które na tej samej hamowni miały na gazie o około 2km więcej niż na PB :shock: jak masz czas http://lpg-forum.pl/ i czytaj, nie jeden taki silnik został zagazowany
Odnośnie BRC, sam mam to pod maską (tak już kupiłem auto) i jak jeździ się spokojnie to benzyny nie ubywa, jak pokręci się po obrotach to jednak łyka trochę. Wynika to ze spadków ciśnienia w reduktorze. producent wyszedł z założenia, że lepiej niech silnik łyknie trochę PB a niżeli ma jechać na ubogiej mieszance. Jest dużo reduktorów, które niby obsługują dużą moc, jednak przy raptownych otwarciach przepustnicy albo przy wkręcaniu do odcinki nie trzymają odpowiedniego ciśnienia, co za tym idzie skład mieszanki jest bardzo ubogi a konsekwencją tego są np wypalające się gniazda zaworowe (za duża temperatura)
Scorpion ST koszt okolo 240zł chociaż nie wiem czy nie lepiej wstawić od razu Scorpion GT ~ 320zł, dobrą alternatywą jest EG 200kw .
Matrix HD344 ~ 400zł
Magic jet ~ 220zł
zestaw sprawdzony na pewno da radę. Jednak najważniejsze jest to aby osoba która montuje zdawała sobie sprawę z tego co robi, bo nawet najlepszy zestaw można założyć do bani i będą cuda się działy. widziałem samochody na takich gratach jak wyżej które na tej samej hamowni miały na gazie o około 2km więcej niż na PB :shock: jak masz czas http://lpg-forum.pl/ i czytaj, nie jeden taki silnik został zagazowany
Odnośnie BRC, sam mam to pod maską (tak już kupiłem auto) i jak jeździ się spokojnie to benzyny nie ubywa, jak pokręci się po obrotach to jednak łyka trochę. Wynika to ze spadków ciśnienia w reduktorze. producent wyszedł z założenia, że lepiej niech silnik łyknie trochę PB a niżeli ma jechać na ubogiej mieszance. Jest dużo reduktorów, które niby obsługują dużą moc, jednak przy raptownych otwarciach przepustnicy albo przy wkręcaniu do odcinki nie trzymają odpowiedniego ciśnienia, co za tym idzie skład mieszanki jest bardzo ubogi a konsekwencją tego są np wypalające się gniazda zaworowe (za duża temperatura)
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nic dodać nic ująć. Co do BRC to odpowiedź na pytanie gotowa, reduktory do d... a producent nie mówi prawdy. Jak reduktor jest dobrany odpowiednio i wyrabia ciśnieniowo to nie ma mowy o ubogiej mieszance. Ja mam Scorpiona GT i do odcinki bogato i na benzynę nie musi się przełączaćsebos17 pisze:Stag 300 plus jak się nie mylę około 650zł,
Scorpion ST koszt okolo 240zł chociaż nie wiem czy nie lepiej wstawić od razu Scorpion GT ~ 320zł, dobrą alternatywą jest EG 200kw .
Matrix HD344 ~ 400zł
Magic jet ~ 220zł
zestaw sprawdzony na pewno da radę. Jednak najważniejsze jest to aby osoba która montuje zdawała sobie sprawę z tego co robi, bo nawet najlepszy zestaw można założyć do bani i będą cuda się działy. widziałem samochody na takich gratach jak wyżej które na tej samej hamowni miały na gazie o około 2km więcej niż na PB :shock: jak masz czas http://lpg-forum.pl/ i czytaj, nie jeden taki silnik został zagazowany
Odnośnie BRC, sam mam to pod maską (tak już kupiłem auto) i jak jeździ się spokojnie to benzyny nie ubywa, jak pokręci się po obrotach to jednak łyka trochę. Wynika to ze spadków ciśnienia w reduktorze. producent wyszedł z założenia, że lepiej niech silnik łyknie trochę PB a niżeli ma jechać na ubogiej mieszance. Jest dużo reduktorów, które niby obsługują dużą moc, jednak przy raptownych otwarciach przepustnicy albo przy wkręcaniu do odcinki nie trzymają odpowiedniego ciśnienia, co za tym idzie skład mieszanki jest bardzo ubogi a konsekwencją tego są np wypalające się gniazda zaworowe (za duża temperatura)

Ale jak w autach około 150KM gazownicy ładują alaski i valteki to się nie ma czemu dziwić że jeżdżą na ubogo.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Troszkę chyba z cenami przesadziłem bo na myśli miałem 6 garów a Ty masz 4 więc napewno będzie taniej.
no własnie sie troche zdziwiłem bo myslałem ze koło 3 powinnienem sie zamknąć z w miare dobrym zestawem...
no własnie widziałem często własnie takie silniki 1.8T zagazowane BRC(w ogłoszeniach) i zastanaiwa mnie dlaczego wszyscy mi odradzają...ale posłucham sie kolegów i jednak chyba pójdę w kierunku Stag 300+ jaki mocny i dobry reduktor i Magic Jetyfenek1313 pisze:Ja mam BRC i mogę tylko Ci powiedzieć że deptam ze średnią 140km/h i pali mi 12l i nie ma problemu z tą instalacją .A koszt to okolo 3tyś
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Co do wtrysków to osobiście polecę Ci Matrix lista 4 wtryski idealnie pasuje do twojego silnika
http://www.allegro.pl/item720200923_lis ... dysze.html
To są bardzo dobre wtryski ale droższe od magiców.
Jak nie te to magici i jeśli jest możliwość upchnięcia pojedynczych magiców blisko wtryskiwaczy benzyny to polecam zamontować je w ten sposób.
http://www.allegro.pl/item720200923_lis ... dysze.html
To są bardzo dobre wtryski ale droższe od magiców.
Jak nie te to magici i jeśli jest możliwość upchnięcia pojedynczych magiców blisko wtryskiwaczy benzyny to polecam zamontować je w ten sposób.