[ALL C5 V6] duże spalanie LPG
Ponizej 14 to ja schodzilem bez problemu, nawet przy 17" 235. Ja powiem tak , nie udalo mi sie wejsc powyzej 14 odkad mam auto. Ale syszalem ze 2.4 potrafi spalic wiecej niz 2.8 czy to prawda to nie wiem. Prawda jest taka zeby poronwac spalania trzeba by jezdzic obok siebie w tych samych warunkach. Jedno jest pewne silniki V6 powyzej 2 litrow musza palic i basta.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
do tego lubią olej :mrgreen:Arek_R pisze:V6 powyzej 2 litrow musza palic i basta.
osobiście wybrałbym się na Twoim miejscu do Audi i zapytałArek_R pisze:Silnik po rozgrzaniu wpada w nieprzyjemne drgania
za diagnozę nie biorą kokosów na najszybciej by usterkę znaleźli
więcej wydasz na tych "pseudo" mechaników i skończysz w ASO
Hmm zgadzam się z tobą kolego ale nie mam dobrych wspomnień z ASO, z poprzednim Audi panowie w ASO mowili Audi tak ma a Pan Zenek w garazu stwierdzil ze nie i naprawil, pozatym oni znajduja mase czesci ktore trzeba wymienic przed zanim beda mogli stawiac diagnoze. Wszystko zależy od tego jak bardzo skomplikowany jest problem.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
jak wiadomo salon żyje z serwisu, dlatego wymieniają rzeczy hurtem
ale z tego co znajdą nie musisz wyrazić zgody na ich wymianę, zawsze koleś z serwisu podchodzi i tłumaczy co jest zużyte i czy wymieniamy
na Twoim miejscu zadzwoniłbym do np Groblewskiego ( w trójmieście w sumie tylko 2 salony audi) i grzecznie przedstawił problem z zapytaniem ile by mnie kosztowała diagnoza takiej usterki
z góry Ci powiedzą ile, jeżeli będzie przystępna cena godzisz się i mówisz, że się zgadzasz ale pod warunkiem, że znajdą o co biega, bo za free nie będziesz płacił
cena we wspomnianym salonie nie jest mała, bo za godz roboczą jedynie
285zł ( chyna netto bo zapomniałem)
ale z tego co znajdą nie musisz wyrazić zgody na ich wymianę, zawsze koleś z serwisu podchodzi i tłumaczy co jest zużyte i czy wymieniamy
na Twoim miejscu zadzwoniłbym do np Groblewskiego ( w trójmieście w sumie tylko 2 salony audi) i grzecznie przedstawił problem z zapytaniem ile by mnie kosztowała diagnoza takiej usterki
z góry Ci powiedzą ile, jeżeli będzie przystępna cena godzisz się i mówisz, że się zgadzasz ale pod warunkiem, że znajdą o co biega, bo za free nie będziesz płacił
cena we wspomnianym salonie nie jest mała, bo za godz roboczą jedynie

Tak temat sie zmienił jesli ktos jest zainteresowany dignoza mojego silnika zapraszam viewtopic.php?t=6025
- grzesiek_wroc
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 180
- Rejestracja: 12 maja 2009, 17:59
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wrocław
[C5 2.4v6 LPG] tragiczne spalanie
Witam koledzy. Przejrzałem forum i znalazłem podobne tematy ale nie znalazłem u Was aż tak dużego spalania. Zakupiłem A6 C5 2.4 benzynka+lpg. Instalacja gazowa BRC. poprzedni właściciel wspominał że jemu w mieście brała 12-13l gazu ale mi po przejechaniu 100km wzięła 25l gazu :evil: . Starałem się jeździć spokojnie (zaznaczam że pierwszy raz w życiu jeżdżę tiptroniciem) i nie używałem non-stop klimy. Wybiorę się oczywiście na sprawdzenie Vag na stację diagnostyczną ale mam prośbę o jakieś sugestie czym to może być spowodowane. Z góry dzięki. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 07:42 przez grzesiek_wroc, łącznie zmieniany 1 raz.
- bobson80
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 07 mar 2009, 10:29
- Lokalizacja: krosno odrzańskie
no to cos nie tak w miescie powinna palic jak gość powiedział 12-13 no 15 to max więc chyba jest coś nie tak może przepływomierz albo sterownik instalacji lpg albo nieszczelność któregoś z zaworów powinieneś wybrać sie na vas vag ale też do dobrego gazownika ktory cie podepnie pod komputer i pozagląda w mapy
pozdrawiam
pozdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
To stanowczo za dużo, miasto 14-16 gazu zależnie od miasta i od kierowcy.
Sprawdź szczelność instalacji. Zmieszać trochę wody z płynem do naczyń i przy chodzącym silniku na gazie smarować pędzelkiem po wszystkich elementach i wężach, wtryskach, a szczególnie po elektrozaworze i reduktorze bo tam na miedzi gaz w fazie ciekłej jest pod dużo większym ciśnieniem. Do sprawdzenia mapy w sterowniku LPG. Jakie pokazuje średnie spalanie na fisie przy 25litrach gazu na 100? Czy nie ma żadnych szarpnięć przy ruszaniu i hamowaniu? Czy nie trzęsie autem na biegu jałowym? Czy są jakieś różnice na zimnym i na ciepłym silniku?
Sprawdź szczelność instalacji. Zmieszać trochę wody z płynem do naczyń i przy chodzącym silniku na gazie smarować pędzelkiem po wszystkich elementach i wężach, wtryskach, a szczególnie po elektrozaworze i reduktorze bo tam na miedzi gaz w fazie ciekłej jest pod dużo większym ciśnieniem. Do sprawdzenia mapy w sterowniku LPG. Jakie pokazuje średnie spalanie na fisie przy 25litrach gazu na 100? Czy nie ma żadnych szarpnięć przy ruszaniu i hamowaniu? Czy nie trzęsie autem na biegu jałowym? Czy są jakieś różnice na zimnym i na ciepłym silniku?