ale napisz proszę czy zrobiłeś to na rozgrzanym układziepiterblum pisze:wisko zatrzymalem kawalkiem plastiku bez zanego problemu dotknalem delikatnie przycisnalem i stanelo i tez wiatrak nie chcial za szybko wrocic na obroty a pozatym wiatrak zbyt lekko sie kreci gdy go reka przekrecam,

Jeśli zatrzymałes wentylator przy temp. 100 stopni to ja bym tu zaczał działania.
W trakcie jazdy generalnie jak piszesz temp się obniza i nie masz problemów (wiec przepływajace powietrze przez chlodnice ja chłodzi) a na postoju czy w ruchu miejskim jeśli wisko niedomaga to masz za mały przepływ powietrza i temp rośnie

Jeśli miałbys zatkany/zapowietrzony układ to równiez w czasie jazdy byłyby klopoty. Nie może być tak, że raz jest przytkany a raz nie

Takie wnioski mi sie nasuwają na podstawie opisanych przez Ciebie objawów

Ależe jest to bez oglądania "pacjenta" to gwarancji oczywiscie dać nie mogę

Zanim załadujesz do układu jakies cudowne srodki to zasięgnij porady kogoś w temacie wentylatora wisko, żebyś niepotrzebnie nie musiał potem czyscić układu z tego srodka
