Przesyłam zdjecie ze wszystkimi błędami. dotyczy to dosłownie każdego czujnika i rzeczy odpowiadającej za klime. Czy problem będzie z samym modułem? Co proponujecie na początek zerknąć? Kasacja błędów nic nie dała, po chwili dalej to samo.
Klimatronik świruje - wszystkie możliwe błędy czujników -VAG
Klimatronik świruje - wszystkie możliwe błędy czujników -VAG
Witam. Przyszła zima a ogrzewania nie ma. Samochód pięknie nagrzewa się do 90 stopni a ogrzewanie nawet delikanie nie grzeje. Wszystkie regulacje na klimatroniku działają ale nie zmienia to temperatury . Cały czas zimne powietrze. Podłączyłem komputer i się zaczęło. Program miał problem poprawnie połączyć się z modułem klimatyzacji. Chyba z 8 razy musiałem ponawiać połączenie. Wyskakiwał komunikat ZBYT WIELE BŁĘDÓW KOMUNIKACJI. Dodam inne moduły czy silnik bez problemu mogłem sprawdzić. Ale dalej. Jak udało się odczytać błędy to zasypało mnie dosłownie wszystkimi możliwymi błędami z klimatronika.
![Obrazek]()
Przesyłam zdjecie ze wszystkimi błędami. dotyczy to dosłownie każdego czujnika i rzeczy odpowiadającej za klime. Czy problem będzie z samym modułem? Co proponujecie na początek zerknąć? Kasacja błędów nic nie dała, po chwili dalej to samo.
Przesyłam zdjecie ze wszystkimi błędami. dotyczy to dosłownie każdego czujnika i rzeczy odpowiadającej za klime. Czy problem będzie z samym modułem? Co proponujecie na początek zerknąć? Kasacja błędów nic nie dała, po chwili dalej to samo.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm 

Re: Klimatronik świruje - wszystkie możliwe błędy czujników
Pewnie uwalony jest któryś potencjometr lub czujnik, dlatego sypie wszystkimi błędami.Agd pisze: Przesyłam zdjecie ze wszystkimi błędami. dotyczy to dosłownie każdego czujnika i rzeczy odpowiadającej za klime. Czy problem będzie z samym modułem? Co proponujecie na początek zerknąć? Kasacja błędów nic nie dała, po chwili dalej to samo.
U mnie po poszukiwaniach okazał się czujnik nasłonecznienia. Po odłaczeniu skasowały się wszystkie błędy i został tylko od niego.
Zastanawiam się czy może być problem z samym modułem klimatyzacji ponieważ są problemy z połączeniem się z nim przez programy diagnostyczne. wyskakuje często komunikat . Brak możliwości połączenia ze względu na dużą ilość błędów komunikacji.
[ Dodano: 2019-12-08, 10:18 ]
Już znalazłem winowajcę. Moduł klimatyzacji padł. Po wymianie i komunikacja z programami przepływa płynnie oraz brak błędów .Tylko ,że auto nadal nie grzeje....
Biore się za czyszczenie układu chłodzenia oraz jego odpowietrzenie
[ Dodano: 2019-12-27, 00:17 ]
Mam pytanie. Walczyłem dalej z brakiem ogrzewania. I mam problem proszę o pomoc.Wąż który płynie do nagrzewnicy jest ciepły, w drugą strone był zimny. zatem zgodnie z tym co pisało na forum delikatnie sciągłem gumowy wąż ,żeby wypuścić powietrze z nagrzewnicy. Jakie moje zdziwienie było, ze pomimo pracy silnika sciągłem wąż gumowy wylotowy z nagrzewnicy a tam zero wody, praktycznie suchy. Dodam ,że wąż doprowadzający wode do nagrzewnicy jest ciepły. Czy w układzie doprowadzającym wode przezd nagrzewniczką znajduje się jeszcze jakiś elektrozawór? Czy tak zapchana nagrzewniczka? Proszę o pomoc.
[ Dodano: 2019-12-08, 10:18 ]
Już znalazłem winowajcę. Moduł klimatyzacji padł. Po wymianie i komunikacja z programami przepływa płynnie oraz brak błędów .Tylko ,że auto nadal nie grzeje....

[ Dodano: 2019-12-27, 00:17 ]
Mam pytanie. Walczyłem dalej z brakiem ogrzewania. I mam problem proszę o pomoc.Wąż który płynie do nagrzewnicy jest ciepły, w drugą strone był zimny. zatem zgodnie z tym co pisało na forum delikatnie sciągłem gumowy wąż ,żeby wypuścić powietrze z nagrzewnicy. Jakie moje zdziwienie było, ze pomimo pracy silnika sciągłem wąż gumowy wylotowy z nagrzewnicy a tam zero wody, praktycznie suchy. Dodam ,że wąż doprowadzający wode do nagrzewnicy jest ciepły. Czy w układzie doprowadzającym wode przezd nagrzewniczką znajduje się jeszcze jakiś elektrozawór? Czy tak zapchana nagrzewniczka? Proszę o pomoc.
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm 

To biore się dzisiaj do pracy. Podłącze pompe zanurzeniową do wiadra z wodą i postaram się to przecisnąć
[ Dodano: 2020-01-02, 20:40 ]
NAgrzewnica przeciśnieta pompą ogrodową . Ale jest następny problem. Zobaczcie fimik. Czyżby pompa wody do wymiany? Czy na biegu jałowym bez gazowania woda nie powinna caly czas leciec?
Zerknijcie:
[ Dodano: 2020-01-02, 20:40 ]
NAgrzewnica przeciśnieta pompą ogrodową . Ale jest następny problem. Zobaczcie fimik. Czyżby pompa wody do wymiany? Czy na biegu jałowym bez gazowania woda nie powinna caly czas leciec?
Zerknijcie:
Audi 2.7T obecnie 450KM 550nm 
