
[ A6 C5] czujnik temp plynu chlodniczego
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... -green-diy
[ Dodano: 2011-04-08, 04:02 ]
hey panowie naprawilem problem... wymienilem czujnik ktory podaje na zegar cala operacja zajela mi 5min czujnik sie znajduje za prawa glowica po stronie pasazera nie za lewa tak jak pisalem wczesniej ten jest do tego zeby po wyl. auta zalaczyl pompke ktora chlodzi trurbo... a ten za prawa glowica daje impuls na zegar i dlatego temperatura mi skakala z 90-0 bo byl popsuty wystarczy zdjac oslone i odrazu go widac nastepnie wypiac wtyczke wysunac klamre i czujnik wyjety max 5min
oczewiscie mowa o 2.7T jak by ktos potrzebowal foto niech pisze to mu wysle
i dodam ze z popsutym czujnikiem nie powinno sie jezdzic bo na komputer podaje ze silnik jest nie dogrzany a co za tym idzie jest zwiekszona dawka paliwa wiec autko wiecej pali i nie spala calej mieszanki wiec wypala katalizatory.tak mi powiedzial mechanik ktory zajmuje sie naprawa audi vw po wymianie czujnika wydaje mi sie ze moje autko ma lepsze kopyto nie wiem czy tylko mi sie tak wydaje czy tak jest naprawde hehehhe
[ Dodano: 2011-04-08, 04:02 ]
hey panowie naprawilem problem... wymienilem czujnik ktory podaje na zegar cala operacja zajela mi 5min czujnik sie znajduje za prawa glowica po stronie pasazera nie za lewa tak jak pisalem wczesniej ten jest do tego zeby po wyl. auta zalaczyl pompke ktora chlodzi trurbo... a ten za prawa glowica daje impuls na zegar i dlatego temperatura mi skakala z 90-0 bo byl popsuty wystarczy zdjac oslone i odrazu go widac nastepnie wypiac wtyczke wysunac klamre i czujnik wyjety max 5min

i dodam ze z popsutym czujnikiem nie powinno sie jezdzic bo na komputer podaje ze silnik jest nie dogrzany a co za tym idzie jest zwiekszona dawka paliwa wiec autko wiecej pali i nie spala calej mieszanki wiec wypala katalizatory.tak mi powiedzial mechanik ktory zajmuje sie naprawa audi vw po wymianie czujnika wydaje mi sie ze moje autko ma lepsze kopyto nie wiem czy tylko mi sie tak wydaje czy tak jest naprawde hehehhe
sopellooo
witam u mnie też byl problem z temperatura wymieniłem wisko,ale nic nie dalo nastepnie termostat tez nic nie dalo natępnie czujnik temperatury tez zakupiłem ale nie zdązyłem wymienić bo pewnego razu jak jechałem to temperatura wskazywala120 stopni i już nie wytrzymałem i zajeba..m mojej niuni w deske
i pomoglo hehe temperatura spadła na 90 stopni okazało się ze miałem zepsuty wskaznik w liczniku od temperatury i wskazika paliwa na wagu nie pokazywało zadnego bledu pojechałem do elekto mechanika mial wymienic te 2 silniczki ale tak spie...lił licznik że nadawał się tylko do wymiany
pojechałem do ASO lelek w opolu i się załamałem koszt 2800 zl chyba ze oddam im stary licznik to koszt 1800 ale sobie darowałem szukałem na allegro mojego licznika i po kilku tygodniach udalo mi sie znalesc taki sam od tamtej pory nie mam problemu
ps co do tego to jedna wielka porazka po tygodniu dzwonil i powiedzial ze auto jest gotowe pojechalem je odebrac zaplacilem 250 zl za naprawe zrobilem jakies 5 km i lipa wszytko wariowalo nie dzialal predkosciomierz obrotomierz tez wariowal pojechalem z reklamacja (chyba ze 3 razy z nia jezdzilem)zawsze ten sam rezultat wkoncu stwierdziem ze wymienie ten licznik hehe i wyobrazcie sobie ze jak juz zakupilem ten licznik to koles chcial ze mnie jeszcze raz zgarnąc kase za przekodowanie immbobilajzera
cena 300 zl hehe normalnie teraz to mnie smieszy ale wtedy chcialem mu wj..ac zapytałem sie jego za co wtedy zapłaciłem powiedzial ze za naprawe
ale po krutkiej chwili zabralem swoj kluczyk i powiedziałem mu nara 


ps co do tego to jedna wielka porazka po tygodniu dzwonil i powiedzial ze auto jest gotowe pojechalem je odebrac zaplacilem 250 zl za naprawe zrobilem jakies 5 km i lipa wszytko wariowalo nie dzialal predkosciomierz obrotomierz tez wariowal pojechalem z reklamacja (chyba ze 3 razy z nia jezdzilem)zawsze ten sam rezultat wkoncu stwierdziem ze wymienie ten licznik hehe i wyobrazcie sobie ze jak juz zakupilem ten licznik to koles chcial ze mnie jeszcze raz zgarnąc kase za przekodowanie immbobilajzera



-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
panowie powiedzcie mi ile czujników temp jest w silniku 2,8 APR?? bo dziś podłączyłem urządzenie diagnostyczne(nie vag) pod auto i w zakładce temp płyny chłodzącego miałem 4 pozycje i obie miały rożne wartości.
poza tym mam podobnie jak niektórzy ze wskazówka pokazuje cuda ale u mnie chyba termostat uwalony bo jak dłużej postoi albo jak przycisne to wskoczy na 90* a po kilku minutach spadnie na 70-80*
i czy ktoś może mi podać nr OEM czujnika??
poza tym mam podobnie jak niektórzy ze wskazówka pokazuje cuda ale u mnie chyba termostat uwalony bo jak dłużej postoi albo jak przycisne to wskoczy na 90* a po kilku minutach spadnie na 70-80*
i czy ktoś może mi podać nr OEM czujnika??