Klima nie działa, gdzie są bezpieczniki i przekaźniki ?
Klima nie działa, gdzie są bezpieczniki i przekaÂźniki ?
Witam mam problem z klimą śnieżka się włącza ale klima nie chłodzi tak jak powinna nawet spreżarka się nie włącza
w tamtym roku musiałem dobić gazu teraz pewnie też U was też tak jest że co roku nabijacie czu mam układ nie szczelny Ale w tamte wakcaje przez cały sezon chodziła aż do zimy Co jest nie tak
w tamtym roku musiałem dobić gazu teraz pewnie też U was też tak jest że co roku nabijacie czu mam układ nie szczelny Ale w tamte wakcaje przez cały sezon chodziła aż do zimy Co jest nie tak
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 14:34 przez Tymonxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja miałem ten sam problem. Przed zimą klima chodziła, aż miło a po zimie przestała. Okazało się, że uciekła klima. Mechanik powiedział mi, że te samochodu już swoje widziały i zawsze na wężach znajdzie się jakaś drobna nieszczelność i będzie uciekać. A regenerować i szukać gdzie jest problem się nie opłaca. Lepiej dobić co sezon.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
piterm pisze:Ja miałem ten sam problem. Przed zimą klima chodziła, aż miło a po zimie przestała. Okazało się, że uciekła klima. Mechanik powiedział mi, że te samochodu już swoje widziały i zawsze na wężach znajdzie się jakaś drobna nieszczelność i będzie uciekać. A regenerować i szukać gdzie jest problem się nie opłaca. Lepiej dobić co sezon.
Dziwny ten twój mechanik... Ja odstawilem auto do stacji, gdzie szybko znależli nieszczelność którą naprawili, sprawdzili cały układ, wymienili olej, nabili gazu, (którego nie było już ani grama), odgrzybili i gratis ozonowanie. Za dwie i pół godź. autko było gotowe. Cała przyjemność kosztowała mnie 180zł.
Mówią "zaszyj dziurkę póki mała"... A jeśli nieszczelność się powiększy, to będziesz jeździł co miesiąc dobijać gaz???
Jeszcze dodam, miałem setunię C4, 1991r. z klimą, jeszcze ze starym typem zaworka od nabijania i jakiś inny gaz, którego już nigdzie nie szło dostać. Przez 3 lata ani grama gazu nie musiałem uzupełniać Chłodziła że miło
Lektor.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tymonxxx, Podjedź sobie do warsztatu w którym zajmują się klimatyzacją, popytaj jakie mogą być koszta naprawy. W ciemno i tak nikt Ci nic nie powie bo tak jak pisze kolega RomanS, zależy co masz uszkodzone bądź nieszczelne. Samo napełnienie czynnikiem chłodzącym nie jest aż takie drogie, w zależności ile go potrzeba uzupełnić. Pełna wymiana kwalifikuje się w granicach 120 do 150 zł, Ale i takie pieniądze na drodze nie leżą więc proponuję jednak poszukać nieszczelności, a warsztaty mają na to szybkie i skuteczne sposoby Wpuszczają barwnik do układu i sprawdzają gdzie on się ulatnia. Nie rozumiem też dlaczego mechanik powiedział koledze piterm, że się nie opłaca . Uszczelnienie sprężarki może kosztować ok 200zeta... no ale to już jest taki czarny scenariusz
Jeśli porobisz z klimą to daj znać co ją bolało
Pozdro
Jeśli porobisz z klimą to daj znać co ją bolało
Pozdro
Lektor.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Tylko to nie chodzi o dobicie ilus tam gramów ! Jak ktos ma dostep do czynnika to faktycznie koszty nie sa duże bo w zakupie R134a wcale taki drogi nie jestTymonxxx pisze:Nie wiem co robić poczeka aż u szwagra w pracy sprowadzą czynnik do nabijania klimy i najwyżej dobije mi za frre te 200 lub 300 g
Chodzi jednak o to, ze w układzie ma być dokładnie określona ilość !
Za mało niedobrze i za dużo też niedobrze !
ÂŻeby wiedzieć ile jest to trzeba najpierw odessać żeby wiedzieć ile było, dołozyć ile potrzeba i napelnic ponownie !
Części samochodowe online - Motostacja pl
Dobrze kolego mówisz on ma w zakładzię maszyne do nabijania i wybiera sobie model i typ samochodu z tego co pamiętam do tego auta wchodzi 570gr To wyśśie a nabije do pełnaRomanS pisze:Tylko to nie chodzi o dobicie ilus tam gramów ! Jak ktos ma dostep do czynnika to faktycznie koszty nie sa duże bo w zakupie R134a wcale taki drogi nie jestTymonxxx pisze:Nie wiem co robić poczeka aż u szwagra w pracy sprowadzą czynnik do nabijania klimy i najwyżej dobije mi za frre te 200 lub 300 g
Chodzi jednak o to, ze w układzie ma być dokładnie określona ilość !
Za mało niedobrze i za dużo też niedobrze !
ÂŻeby wiedzieć ile jest to trzeba najpierw odessać żeby wiedzieć ile było, dołozyć ile potrzeba i napelnic ponownie !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
800g wchodzi czynnika i 250ml olejuTymonxxx pisze:Dobrze kolego mówisz on ma w zakładzię maszyne do nabijania i wybiera sobie model i typ samochodu z tego co pamiętam do tego auta wchodzi 570gr To wyśśie a nabije do pełnaRomanS pisze:Tylko to nie chodzi o dobicie ilus tam gramów ! Jak ktos ma dostep do czynnika to faktycznie koszty nie sa duże bo w zakupie R134a wcale taki drogi nie jestTymonxxx pisze:Nie wiem co robić poczeka aż u szwagra w pracy sprowadzą czynnik do nabijania klimy i najwyżej dobije mi za frre te 200 lub 300 g
Chodzi jednak o to, ze w układzie ma być dokładnie określona ilość !
Za mało niedobrze i za dużo też niedobrze !
ÂŻeby wiedzieć ile jest to trzeba najpierw odessać żeby wiedzieć ile było, dołozyć ile potrzeba i napelnic ponownie !
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Co do ilosci czynnika ti nie wiem, zerknijcie na wlepkę. W starszych autach było więcej, u mnie np. jest 550 g.rafal149135 pisze:800g wchodzi czynnika i 250ml oleju
Natomiast co do oleju to taka ilosć jest używana do napełniania pustej klimy. Czyli np w nowym aucie lub po kompletnym demontazu i usunieciu całego oleju.
Natomiast taka maszyna serwisowa wyssie z układu tylko małą część tego oleju, taka jaka jest rozproszona w czynniku. Nie wyssie oleju ze sprężarki i innych zakamarków. Gdyby za każdą obsługą dodawać 1/4 litra oleju to by to w ogóle przestało chłodzić
Z tego co pamiętam z reguly dodawano mi tyle oleju ile zostało wyssane i odseparowane plus ca 20 ml
Części samochodowe online - Motostacja pl
Witam podepnę sie do tematu z racji że hmm klima nie działa, historia jest taka na początku przetarł się wąż od klimy no i za czym idzie czynnik uciekł w powietrze wcześniej klima działała. Po naprawie węża pojechałem na nabicie itd. no i po tym zabiegu klima nie działa nadal, tylko po odpaleniu silnika sprężarka na 2-3 zaskoczyła i się rozłącza gwiazdka na climatroniku nie reaguje a nawet jeśli to juz sprężarka nie ruszy, po podłączeniu pod kompa wyskoczyły dwa błędy 600 i 1270. Została wymieniona dysza rozprężna wcześniej jej nie było w ogóle po podłączeniu na krótko sprężarka ładnie chodzi no i chłodzi. Dzisiaj sprawdziłem błędy po przez climatronik i jest ich mega dużo albo mi się wydaje. Oto one:
01c-29,4
02c-09,2
03c-10,5
04c-07,3
05c-08,7
06c-11,8
07c-06,5
08c-24,2
09c-05,0
10c-24,6
11c-16,4
12c-23,4
13c-10,3
14c-09,6
15c-16,2
16c-16,4
18c-00,9
20c-12,1
25c-16,1
26c-16,1
27c-05,0
36c-24,2
37c-02,2
38c-22,9
39c-01,2
40c-23,5
41c-01,4
42c-15,9
43c-01,6
44c-00,2
45c-22,1
46c-2,4
47c-2,4
48c-08,9
50c-01,3
51c-5,5
54c-03,5
55c-2,4
56c-3,2
57c-3,3
58c-3,0
59c-2,4
60c-3,5
to by było na tyle wszystko sczytane z climatronika no i czy na podstawie tego co napisałem jest mi w stanie ktoś pomóc by klima zaczęła normalnie działać bo już nie mam nerw do niej nie dysponuje VAG-iem a każde podpięcie do kompa krzyczą sobie 50zł więc jak ją uzdrowić niech ktoś pomoże.
[ Dodano: 2013-05-20, 22:10 ]
Nikt nie pomoże?:(
01c-29,4
02c-09,2
03c-10,5
04c-07,3
05c-08,7
06c-11,8
07c-06,5
08c-24,2
09c-05,0
10c-24,6
11c-16,4
12c-23,4
13c-10,3
14c-09,6
15c-16,2
16c-16,4
18c-00,9
20c-12,1
25c-16,1
26c-16,1
27c-05,0
36c-24,2
37c-02,2
38c-22,9
39c-01,2
40c-23,5
41c-01,4
42c-15,9
43c-01,6
44c-00,2
45c-22,1
46c-2,4
47c-2,4
48c-08,9
50c-01,3
51c-5,5
54c-03,5
55c-2,4
56c-3,2
57c-3,3
58c-3,0
59c-2,4
60c-3,5
to by było na tyle wszystko sczytane z climatronika no i czy na podstawie tego co napisałem jest mi w stanie ktoś pomóc by klima zaczęła normalnie działać bo już nie mam nerw do niej nie dysponuje VAG-iem a każde podpięcie do kompa krzyczą sobie 50zł więc jak ją uzdrowić niech ktoś pomoże.
[ Dodano: 2013-05-20, 22:10 ]
Nikt nie pomoże?:(
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga