Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Chodziło mi o to, że nowy regulator ma "schowane" szotki, po montażu zatrzaskujemy obudowę... jeżeli szczotki są wysunięte, to już jest problem, żeby to założyć na alternator.
Regulator kupiłem w allegro.
A tak wracając do tematu, to dzisiaj po dłuższym postoju auta, znowu mam komunikat o słabym aku. Ładowanie na zimo pokazuje mi 13,8 pod maską i 13,6 na aku, na włączonych światłach. Niby bez świateł jest te 14V, więc może jestem już przewrażliwiony, muszę wyjąć aku i naładować go do pełna, skasować błędy z modułu akumulatora i spokojnie testować.
radziu86, sprawdziłeś najpierw miernikiem jakie masz napięcie pod maską na "plusie" i czy się nie grzeje ten przewód?
Regulator kupiłem w allegro.
A tak wracając do tematu, to dzisiaj po dłuższym postoju auta, znowu mam komunikat o słabym aku. Ładowanie na zimo pokazuje mi 13,8 pod maską i 13,6 na aku, na włączonych światłach. Niby bez świateł jest te 14V, więc może jestem już przewrażliwiony, muszę wyjąć aku i naładować go do pełna, skasować błędy z modułu akumulatora i spokojnie testować.
radziu86, sprawdziłeś najpierw miernikiem jakie masz napięcie pod maską na "plusie" i czy się nie grzeje ten przewód?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Mi też chodziło o te szczotki. Mimo, iż regulator był zakładany do alternatora to szczotki ma schowane. Jak nowy ze sklepu.
Co do Twojego problemu to odpal samochód i podłącz się do modułu zarządzania energią. Z niego odczytasz czy akumulator jest ładowany czy rozładowywany. Jeżeli na biegu jałowym będzie rozładowywany to nadal masz problem z alternatorem.
Co do Twojego problemu to odpal samochód i podłącz się do modułu zarządzania energią. Z niego odczytasz czy akumulator jest ładowany czy rozładowywany. Jeżeli na biegu jałowym będzie rozładowywany to nadal masz problem z alternatorem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Jak podłączysz się pod moduł to będziesz miał widoczny bilans energii i z niego wszystko będzie wiadomo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Powinno być to wykonalne .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Oprócz błędów w niektórych sterownikach, które potem wykasujesz, to utracisz możliwość automatycznego opuszczania/podnoszenia szyb za pomocą pojedynczego naciśnięcia przycisku. Wystarczy jednak opuścić szybę do końca trzymając jeszcze przycisk przez 2-3 sekundy, a następnie podnieść ją trzymając jeszcze przycisk przez 2-3 sekundy.
witam serdecznie mam od prau dni problem z odpaleniem audi a6 c6 2004 model 2005
3.0 tdi 224km. wszystkie kontrolki sie swieca na desce lecz blad tylko slabej baterii.
czytajac zawsze posty stwierdzilem ze nie mam problemu z regulatorem napiecia poniewaz mi ladowal aku do 14V przy obiazaniu. takze byl wymieniny alternator ponatto zanim nie urwala mi sie zacisk minusowy z modolu aku pewnie dostal swira lub uszkodzony to teraz na mmi pokozuje tylko 10%. zanim mi sie urwalo minus na mmi mialem 60% a gdy przejechalem kilka km pokazalo mi 100%. bylo to na forum ale wykluczam regulator napiecia,
dodam wam foto modulu i prosze o pomoc czy to jest przyczyna niskiego ladowania aku. wczesniej nie mialem problemu z ladowaniem. a z tego co czytalem to prawopodobnie sa wadliwe te moduly 2004. oczywiscie zamowilem nowy i o takich samych prametrach modul i mam nadzieje ze to bedzie problem zakonczony, co wy o tym myslicie
[ Dodano: 2018-05-20, 18:04 ]
dodam ze auto nie odpala
[ Dodano: 2018-05-20, 18:19 ]
ponadto zanim sie urwalo to co na foto to mialem jak pisalem 60% auto mi odpalalo. wedug zdjec juz ktos tu spawal
[ Dodano: 2018-05-20, 18:50 ]
a i nie nie mozna bylo zakodowac aku poniewaz pisalo ze modul nie obsugiwany
3.0 tdi 224km. wszystkie kontrolki sie swieca na desce lecz blad tylko slabej baterii.
czytajac zawsze posty stwierdzilem ze nie mam problemu z regulatorem napiecia poniewaz mi ladowal aku do 14V przy obiazaniu. takze byl wymieniny alternator ponatto zanim nie urwala mi sie zacisk minusowy z modolu aku pewnie dostal swira lub uszkodzony to teraz na mmi pokozuje tylko 10%. zanim mi sie urwalo minus na mmi mialem 60% a gdy przejechalem kilka km pokazalo mi 100%. bylo to na forum ale wykluczam regulator napiecia,
dodam wam foto modulu i prosze o pomoc czy to jest przyczyna niskiego ladowania aku. wczesniej nie mialem problemu z ladowaniem. a z tego co czytalem to prawopodobnie sa wadliwe te moduly 2004. oczywiscie zamowilem nowy i o takich samych prametrach modul i mam nadzieje ze to bedzie problem zakonczony, co wy o tym myslicie
[ Dodano: 2018-05-20, 18:04 ]
dodam ze auto nie odpala
[ Dodano: 2018-05-20, 18:19 ]
ponadto zanim sie urwalo to co na foto to mialem jak pisalem 60% auto mi odpalalo. wedug zdjec juz ktos tu spawal
[ Dodano: 2018-05-20, 18:50 ]
a i nie nie mozna bylo zakodowac aku poniewaz pisalo ze modul nie obsugiwany
Krystian
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Niski prąd ładowania akumulatora Audi A6 C6.
Moduł, który masz na zdjęciach nie jest fabrycznym, ponieważ montowany był on od lutego 2008, a masz przecież auto z początku produkcji.
Kup drugi taki sam, ponieważ nie ma nowszego, a jeśli już go masz, to zakoduj go pod swój akumulator. Czym próbowałeś zakodować?
Kup drugi taki sam, ponieważ nie ma nowszego, a jeśli już go masz, to zakoduj go pod swój akumulator. Czym próbowałeś zakodować?