Akumulator jest poprawnie zakodowany... bo na MMI pokazuje stan naładowania. Testowo zakodowałem go kodem od VW (mam oryg aku VW), ale wtedy pokazało na wyświetlaczu 100% i się nie zmieniało. Powrót do kodu Audi spowodowało, że znowu pokazuje stan.
Wszystko wskazuje na to, że alternator podaje trochę za mało prądu, ale wolałbym nie szukać na "ślepo". Teoretycznie jakby produkował 14,5V to na tym zacisku powinno być ok.14,20V i zapewne na akumulatorze ok.14V.
Dlatego też będę wdzięczny za zmierzenie prądu przy alternatorze, na "plusie" pod maską i prądu idącego na akumulator (na zapalonym silniku). U mnie w tych 3 miejscach jest różnica w prądzie ok.0,20V.
Ewentualnie mogę jeszcze spróbować skasować błędy modułu sterowania akumulatorem, ale tutaj wątpię, że to coś da... bo wcześniej już je kasowałem i różnicy nie zauważyłem
