Po przestudiowaniu wątku zafundowałem sobie nowy akumulator oraz taką prowizoryczną naprawę przewodu i... napięcie ładowania poprawiło się z 13,3V - 13,5V na 14,2 V. Niestety pozostały problemy przy odpalaniu zimnego silnika (wyświetlane błędy ESP, ABS, hamulca postojowego, wyłączanie modułów, w tym całej deski rozdzielczej, ze względu na napięcie wahające się w zakresie13,5 - 18V). Po uwzględnieniu powyższych podejrzenie padło na regulator napięcia i to okazało się strzałem w dziesiątkę.
Podsumowując:
1. Aku był padnięty - wymieniłem na nowiuśki
2. Przewód prowizorycznie poprawiony wkrętem - poprawa napięcia ładowania
3. Wymiana regulatora - ustabilizowanie napięcia i koniec problemów przy odpalaniu
Może komuś się przyda

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.