Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Zmiana zegarów na AC/BC

Elektryka
Lotar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 sie 2010, 19:34
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Lotar » 09 mar 2011, 13:08

W tym jest problem że tylko po włączeniu zapłonu...

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 09 mar 2011, 13:09

brak ci staleego pradu

Lotar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 sie 2010, 19:34
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Lotar » 09 mar 2011, 13:12

Nie powiem że jestem całkowitym znawcą tego. Więc przy którym kablu mógł bym to sprawdzić? Z tego co wiem to czerwona kostka jest od zasilania tak?

Awatar użytkownika
tensknis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 244
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:18
Lokalizacja: ennis pelplin

Post autor: tensknis » 09 mar 2011, 23:24

Witam . Panowie czy można zamienić sam ten fis i manetke ,bo w moich zegarach mam tylko termometr , czy musiałby cale zegary wymienić?

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 10 mar 2011, 07:09

tensknis, prosba.po pierwsze temat dotyczy c4.po drugie uzyj szu,ajki.
konstrukcja modulowa licznika byla tylko w c3 c4 setkach oraz b3 b4 osiemdziesiatkach.to pozwalalo teoretycznie na dokladanie komputera do swojego licznika...
u ciebie tylko wymiana calego zegara i manetki.temat szeroko opisywany na forum...

Awatar użytkownika
tensknis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 244
Rejestracja: 01 gru 2010, 16:18
Lokalizacja: ennis pelplin

Post autor: tensknis » 10 mar 2011, 15:27

Dzięki kolego !Jak wyslałem to pytanie zauważyłem że chodzi o c4 ,ale i tak dzięki za odpowiedz
;)

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 11 mar 2011, 11:51

od pewnego czasu (dzięki koledze tomkom1) cieszę się zegarami z AC/BC, pokazuje mi ładnie spalanie chwilowe i średnie, i tu moje pytanko, zrobiłem wczoraj ponad 180 km z Przemyśla do Lublina i według komputera średnie spalanie wyskoczyło mi 5,3 l/100km, czy u was jest podobnie? czy faktycznie mogło takie spalanie wyskoczyć?
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

gość_

Post autor: gość_ » 11 mar 2011, 11:58

Zależy jak jechałeś. Mogło wyjść takie. Mi najmniejsze w życiu wyszło 5,4. Ale to jazda 100km/h na 6 z tempomatem przez jakieś 250 km

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 11 mar 2011, 13:40

nie wiadomo jakich prędkości nie nie osiągałem, ciemno i dziurawa droga, ale też jak trzeba było to wkręcałem silnik na obroty
moje pytanie wynikało stąd, że jak sprawdzałem spalanie starymi metodami to wychodziło mi mniej więcej 6,6 do 7,3 i mnie to nie dziwiło (takie też dane podawali forumowicze), aż tu nagle spalanie wg. komputera spadło o ponad 1l a specyfika jazdy się raczej nie zmieniła (jestem za eco-drivingiem)
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: klezmer » 12 mar 2011, 16:55

Do informacji podawanych przez komputer trzeba chyba podchodzic z lekkim dystansem. Ja jezdze spokojnie, ale swego czasu komputer pokazywal mi srednie spalanie na poziomie 4,7 - 4,8 litra, na trasie zdarzylo mi sie nawet zejsc do 4,5, a w to juz nie wierze :) Po regeneracji pompy, o dziwo, wskazania sie zwiekszyly. Teraz jest jakies 5,3.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 615
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Rocznik: 1993
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 12 mar 2011, 17:03

klezmer, masz BC?? <szok>

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 10 kwie 2010, 20:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: klezmer » 12 mar 2011, 20:53

A no mam.

Lotar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 sie 2010, 19:34
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Lotar » 23 cze 2011, 23:35

Witam, odświeżam troszeczkę znowu temacik. Wie ktoś może jak podciągnąć stały prąd do zegarów? Teraz mam tak że po wyjęciu kluczyka odcina mi prąd w całym aucie, znaczy radyjko mogę włączyć sam ale na zegarach nie ma w ogóle zasilania. Może pod coś się podpiąć? Ale który kabel? :|

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 24 cze 2011, 00:07

Co masz na myśli? Chodzi o kasowanie małego przebiegu i zegarek staje? Raczej przyczyny szukaj w kostce stacyjki/bezpiecznikach, no chyba że majstrowałeś przy zegarach, bo tam są ze 2-3 stałe plusy niezależnie od kluczyka i oczywiście plus po kluczyku więc...
Jak wyciagniesz kluczyk, włączysz postojowe i otworzysz drzwi to piszczy i świecą zegary?
Obrazek TDI +

Lotar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 21 sie 2010, 19:34
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Lotar » 26 cze 2011, 14:45

Chodzi o to że właśnie nie... zegary zostały zmieniane na te z ac/bc... teraz po wyjeciu kluczyka na zegarach nie ma napiecia. Nawet jak włącze postojowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja