Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C4] Zmiana zegarów na AC/BC

Elektryka
Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6 C4] Zmiana zegarów na AC/BC

Post autor: klezmer » 20 lip 2010, 00:18

Otóż mam popsute zegary w taki sposob, ze spalona jest sciezka i nie swieci sie obrotomierz i temperatura. Zaczalem sie troche interesowac zegarami i tak sie zastanawiam czy zamiast naprawiac stare nie zamontowac nowych z AC/BC. Na forum jest o tym niewiele. Przypuscmy, ze jakims cudem udaje mi sie zdobyc wersje z 1.9 TDI. I teraz:
1. Nic juz nie trzeba wtedy grzebac VAGiem?
2. Czego oprocz samych zegarów bym potrzebował? Ktoras manetka jest inna? Jakies czujniki? Jesli dobrze zrozumialem to co juz wyczytalem to tylko czujnik poziomu płynu spryskiwaczy ale to jako dodatkowy bajer.
3. Sam bym tego i tak nie zrobil bo jestem zbyt zielony w tym temacie :( Znacie jakiegos pewnego mechanika, ktory by mi to solidnie przelozyl? Ktos w ogole moze zajmowac sie takimi rzeczami? Najlepiej okolice Warszawy albo Ostrołęki - województwa Podlaskie i Warmińsko-Mazurskie.

Widzialem koledzy, ze kilku z was jest juz po takim zabiegu wiec moze pomozecie mniej doswiadczonemu :)

Awatar użytkownika
Peran7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Peran7 » 20 lip 2010, 08:47

Kod: Zaznacz cały

http://a6klub.pl/a6-c4-25komputer-pokadowy-w-audi-a6-25-tdi-vt321.htm

Kod: Zaznacz cały

http://a6klub.pl/a6-c4-dokladka-ac-bc-jak-podlaczyc-autocheck-vt22831.htm
Tutaj jest wszystko ładnie opisane. Jesli chodzi o czesci to pisz do tomkom1 powinien cos znalezc dla ciebie ;-)

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 20 lip 2010, 15:23

klezmer, do olsztyna masz kolego 100km.dla dieselka to zadna trasa.zapraszam

[ Dodano: 2010-07-20, 15:25 ]
nie szukaj zegara.
manetke tez mam.
wtyczki tez mam :mrgreen:

[ Dodano: 2010-07-20, 15:25 ]
klezmer pisze:Na forum jest o tym niewiele
na forum jest tego wieeele

Awatar użytkownika
klezmer
Forum Audi A6 / A7