Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: nikosnikos » 30 maja 2019, 00:17

Jako, że od kilku aut traktuję tego typu wątki jako swojego rodzaju dziennik użytkowania (zawsze potencjalny nabywca w przyszłości może sobie forumową historię prześledzić), to ponad miesiąc po zakupie postanowiłem, że coś tu stworzę <lol> A6 w wersji C5 kusiło mnie juz z 15 lat temu, później dumałem nad C6, ale dopiero C7 podjechało pod dom <lol> Dwa ostatnie lata jeździliśmy wzmocnionym do 334KM TTS’em 8j, które było pierwszym autem ze stajni Audi, i póki co postanowiłem być wierny marce <lol> Generalnie ciekawy zbieg okoliczności - niektóre rzeczy w TTS robiłem w serwisie specjalizującym się w pogwarancyjnej obsłudze grupy VAG i z pół roku temu przyglądałem się autu właściciela tegoż serwisu, myśląc, że mógłbym takiego mieć (silnik+zestawienie kolorystyczne) - no i od końca kwietnia dokładnie to auto mam <rotfl> Rejestrując się tutaj myślałem nad poliftowym A7, później była myśl o przeliftowym S7, a stanęło jednak na A6 - z różnych względów jestem jednak bardzo zadowolony z tego wyboru. Co do samego auta - 3.0TFSI z TIP’em z 2013, 120kkm, kółko z SID Motorsport i aktualnie 400KM (będę robił 450 - jednak czuć różnicę w osiągach w SPAM do TTS’a, a przesiadka do wolniejszego auta zawsze mniej atrakcyjna niż do szybszego <radocha> ) no i całkiem dobre wyposażenie (z ciekawych rzeczy full led, elektryczna i grzana kiera, 4-strefowy climatronic, wentylowane fotele, MMI 3G+, bezkluczykowy dostęp, kamera) - żałuję jedynie braku HUD’a, night vision i B&O. Przez ten miesiąc zrobiłem stylizację na S6 - planuję jeszcze zrobić zmianę pedałów i ekranów startowych w MMI i FIS i kończę zabawę (choć jeszcze kilka „eskowych” rzeczy by się znalazło). Technicznie jest ogarnięty, ceramika położona, wnętrze odświeżone - zostaje czerpać radość z jazdy :) Witam wszystkich i do zobaczenia na drodze!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:39 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 30 maja 2019, 00:42

Witam w klubie :D

Daj jakąś fotkę z wnętrza. Z zewnątrz bardzo ładna, a byłaby jeszcze fajniejsza jednak bez tego znaczka S6.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 30 maja 2019, 01:01

Quash pisze:Daj jakąś fotkę z wnętrza.
Mam na tę chwilę tylko jedną:
Obrazek
Quash pisze: a byłaby jeszcze fajniejsza jednak bez tego znaczka S6.
W odbiorze purytsów może być różnie, ale jest komplet oznaczeń :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 30 maja 2019, 09:36

W odbiorze purytsów może być różnie, ale jest komplet oznaczeń :)
Heh ja sam mam stylizacje na S6/RS6 ale do znaczków nie mogę się przemóc to dla mnie za dużo i źle wygląda.

Wydech masz cały zmieniony czy tylko końcówki ?
460KM/550NM Compsport Stage 2

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Moje auto: Q7
Rocznik: 2011
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 30 maja 2019, 09:49

bardzo ładna czarnulka :-)

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 12 cze 2019, 09:34

Quash pisze:Wydech masz cały zmieniony czy tylko końcówki ?
Generalnie założenie było takie, żeby całe auto zrobić na czarno - kupiłem nawet zamiennik dyfuzora w kolorze nadwozia i powiem szczerze, że wizualnie wyglądało spoko i jedynie problemy ze spasowaniem (bez kleju do szyb lub innego lepiszcza się nie obejdzie) spowodowały, że zamówiłem później oryginał (jakby co, zamiennik do oddania za bezcen mam <lol>) - gdyby nie to, dałbym czarny dyfuzor i tłumiki S6 z czarnymi końcówkami. A tak dałem tylko końcówki.

[ Dodano: 2019-06-12, 09:34 ]
Prace (no może już malutkie, ale jednak :) ) trwają i pewnie niedługo wrzucę jakiś update, ale teraz mam inną kwestię, a jakoś nic na forum nie znalazłem. Z czego może wynikać fakt, że co jakiś czas lusterko wsteczne pasażera zapomina poziom, do którego się opuszcza przy wbiciu wstecznego? Działa normalnie, a poźniej nagle się opuszcza słabiej niż ustawione - już mi się to ze trzy razy zdarzyło. Poprawiam, jest ok jakiś czas i powtórka z rozrywki.

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 12 cze 2019, 12:22

Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 12 cze 2019, 12:46

Prace (no może już malutkie, ale jednak :) ) trwają i pewnie niedługo wrzucę jakiś update, ale teraz mam inną kwestię, a jakoś nic na forum nie znalazłem. Z czego może wynikać fakt, że co jakiś czas lusterko wsteczne pasażera zapomina poziom, do którego się opuszcza przy wbiciu wstecznego? Działa normalnie, a poźniej nagle się opuszcza słabiej niż ustawione - już mi się to ze trzy razy zdarzyło. Poprawiam, jest ok jakiś czas i powtórka z rozrywki.
Powiem ci szczeze ze mama to samo i nie mam pojecia, juz jakis czas temu dalem sobie z tym spokój.
Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?
Oh nie musza być made ich China, jest paru producentów którzy robią identyczne felgi w Europie. A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 12 cze 2019, 13:37

carlos777 pisze:Felgi oryginał czy produkcji włoskiej made in China?
To akurat kupował poprzedni właściciel - na szczęście na aucie nie oszczędzał i kupił oryginały - 2 tygodnie temu robiłem renowacje zacisków hamulcowych, to sobie obejrzałem te felgi :) Generalnie nigdy na OEM’owe felgi z Audi nie narzekałem.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:40 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 17 cze 2019, 01:43

Quash pisze:A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
Ja mam oryginalne obręcze i raz wpadłem w taka dziurę, że przecięło oponę a ja myślałem, że mi amortyzator przez maskę wyskoczy! Felga bez najmniejszego uszkodzenia - żadnego odkształcenia. Byłem w szoku.

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 12 lip 2019, 00:10

Wspomniany mały update:
Obrazek
Swoją drogą montaż nakładki pedału gazu to niezłe wyzwanie - chyba z kwadrans mi to zajęło... <hura>
Teraz załatwiam wszelkie niedociągnięcia w zawieszeniu - niby nic wielkiego, ale trochę się nazbierało: osłony sprężyn, tuleje wewnętrzne w wahaczach przednich dolnych, odbój i mocowanie amortyzatora.
To, nad czym teraz myślę, to wydech - generalnie zakładałem jakąś walkę z dźwiękiem, a patrząc na różne dolegliwości wydechu w 3.0TFSI mocno się zastanawiam nad wymianą całego. I teraz pytanie w co iść - kompletny układ ze sportowymi katami czy może dp, a może jedynie catback... Dostałem propozycje z RCP - generalnie odradzają downpipe’y jeśli chce się zachować przyjemność słuchową z długich tras - ale patrząc na ceny, to katy 200CPSI już mega podbijają wartość. Chcialbym zrobić raz dobrze i zapomnieć o jakichkolwiek problemach z wydechem na te 3-4 lata i 75-100kkm. Do fajnego dźwięku wystarczy catback:
https://youtu.be/CWMqC2b5Q9Y
Co byście doradzili?
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:41 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 2 razy.

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 12 lip 2019, 10:28

zrob tak zeby przyciskiem przelaczac dzwiek wydechu (seria vs mod) bo inaczej bedzie to meczyc

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 12 lip 2019, 23:46

Sterowanie klapami jak najbardziej - ale zastanawia mnie czy dłubać coś w pierwszej części wydechu. Rozesłałem dzis zapytanie w dwa kolejne miejca i zobaczymy. Ale pierwsze wrażenie następujące - wysokie ceny i długie terminy... <uoee>
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 13 lip 2019, 18:32

Nie rezygnuj z katalizatorów, ja tak zrobiłem i bardzo szybko je wstawiałem ( oczywiście sportowe w innym miejscu niż oryginalne ). Co do samego dzwięku to osobiście uważam że 3.0 TFSI na kompresorze na żadnym wydechu nie brzmi dobrze, jedyne akceptowalne wyjście to instalacja "emulatora" dzwięku czy to z 3.0BiTdi czy też jakiegoś customa.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 13 lip 2019, 19:50

No powiem szczerze, że emulator był pierwszą myślą :) Jednakże jakieś odgłosy z wydechu przy mocniejszym wciśnięciu gazu, delikatne drżenie auta na wolnych obrotach (jedno złącze elastyczne jest raczej kiepskim zamiennikiem) czy też tutejszy wątek „rezonans wydechu w 3.0TFSI” w połączeniu z dość ciekawym moim zdaniem brzmieniem wklejonej wyżej S5 jakoś mnie nakierował w stronę wymiany - na tę chwilę zdecyduję się chyba na cat-back ze sterowanymi klapami, a później się zobaczy. RCP woła za taki deal 7500 (2 x front pipe wysoko przepływowy, 2 x sekcja środkowa z rezonatorami, 2 x tłumik końcowy ze zdalnie sterowaną przepustnicą, 4 końcówki srebrne polerowane) - dużo czy mało? Pierwszy raz robię wydech custom’owy- w poprzednim aucie miałem Milltek’a i byłem bardzo zadowolony.
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:41 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga