
Moja Aurora Blue Quattro
tomciup, nie mam swojego tematu... a fotki poniżej...
Co do odczuć to niestety/stety (zależy od dróg i co kto lubi) jest twardo... Ale prowadzi się wyśmiecie i auto leci jak przyklejone... do tego lepiej się prezentuje troche niż na standardzie
Poniżej fota na zimowym i letnim setupie...
Co do odczuć to niestety/stety (zależy od dróg i co kto lubi) jest twardo... Ale prowadzi się wyśmiecie i auto leci jak przyklejone... do tego lepiej się prezentuje troche niż na standardzie

Poniżej fota na zimowym i letnim setupie...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
0x4B25A, letnie koło to 17" ? To widać mniejszy prześwit jest i to mi pasuje. A zimówke to masz chyba nówke bo tam ten błyszczący rancik po zimie, soli, piachu i całym innym syfie to ciężko utrzymać.
No musze coś poszukać czy tam jest tylko sprężyna wymieniana czy też amorki. Bo passacie to tylko sprężyna jest inna.
Coś takiego http://www.venommotorsport.com/product_ ... Suspension
pewnie by pasowało.
No musze coś poszukać czy tam jest tylko sprężyna wymieniana czy też amorki. Bo passacie to tylko sprężyna jest inna.
Coś takiego http://www.venommotorsport.com/product_ ... Suspension
pewnie by pasowało.
tomciup, alufelga jest nowa, tylko leżała trochę bo jakoś nie podobała mi się zbytnio i wolałem te ORI Audi felgi, ale szkoda opon na takie przekładki ciągłe... ale już sie przyzwyczaiłem
Obie felgi to 17'' i opony ten sam rozmiar czyli 225/50 17''...
Ten rant to polerowana stal a nie aluminium, więc jak pisze producent (Antera) ma być odporna na ciężkie warunki... ale zobaczymy jak będzie w praktyce...
Co do sprężyn to w Audi musisz mieć tak jak mówiłem... amorek (ORI czerwony) + sprężyna... nawet w tym linku jest to też napisane...

Ten rant to polerowana stal a nie aluminium, więc jak pisze producent (Antera) ma być odporna na ciężkie warunki... ale zobaczymy jak będzie w praktyce...
Co do sprężyn to w Audi musisz mieć tak jak mówiłem... amorek (ORI czerwony) + sprężyna... nawet w tym linku jest to też napisane...
- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
0x4B25A,tak jak mówisz, no tam w linku też jest info o tym.
A ja podziałałem z kolektorem i z spadającym cięgnem.
Sprawdze sposób kolegi z forum co już na tym śmiga spory czas i problem ma rozwiązany. Dzięki Velerad za podpowiedź.
Kilka fotek z komórki nie najlepsza jakość. Cięgno na zdjęci sam zdjąłem bo w piątek założyłem jak samo spadło podczas jazdy![Obrazek]()
![Obrazek]()
Na dolną kulke nawinąłem kilka zwolów taśmy teflonowej i spowrotem wpiąłem cięgno.Wpinało się spowrotem bardzo ciężko także dobrze.![Obrazek]()
![Obrazek]()
A jeszcze aktualizując w zeszłym weekend po zakupie zabrałem się za czyszczenie auta. Głównie zewnątrz. Mycie auta a potem czyszczenie lakieru.
Nie wiem jak Wy ale dla mnie najlepsze środki to MAGUIAR'S
Najpier wiadome umyłem autko szamponem.
No i potem zacząłem od czyszczenia SMOOTH SURFACE CLAY KIT to jest glinka (jak modelina, plastelina) ze środkiem czyszczącym. No i całe auto psikałem i tarłem, cemtymetr za centymetrem.
Efekt powalający, niby samochód wymyty i czysty ale z tylko części drzwi pod lusterkiem gdzie zawsze leci syf z opon to glinka wyglądała tak.![Obrazek]()
![Obrazek]()
Potem środkiem SWIRL X do usuwania rys nie dużych. I całe auto obleciałem A było tego masa, na przykłąd standardowo pod klamkami od otwierania. Usunęło się wszystko.
Następny krok to ULTIMATE COMPOUND do polerowania. I ogień.
Na koniec NXT TECH WAX 2.0 czyli wosk końcowy.
Czyli w sumie tarłem auto 5 razu, masakra cały dzień mi to zajęło bo powierzchnia spora.
Ale efekt widoczny.
Do oponek jeszcze zastosowałem GoldClass ENDURANCE Tire Gel elegancko czarne gumy i na tługi czas.
Polecam te środki.![Obrazek]()
Fotek dalej nie zrobiłem
Jak nie pogoda to nie ma czasu.
A ja podziałałem z kolektorem i z spadającym cięgnem.
Sprawdze sposób kolegi z forum co już na tym śmiga spory czas i problem ma rozwiązany. Dzięki Velerad za podpowiedź.
Kilka fotek z komórki nie najlepsza jakość. Cięgno na zdjęci sam zdjąłem bo w piątek założyłem jak samo spadło podczas jazdy
Na dolną kulke nawinąłem kilka zwolów taśmy teflonowej i spowrotem wpiąłem cięgno.Wpinało się spowrotem bardzo ciężko także dobrze.
A jeszcze aktualizując w zeszłym weekend po zakupie zabrałem się za czyszczenie auta. Głównie zewnątrz. Mycie auta a potem czyszczenie lakieru.
Nie wiem jak Wy ale dla mnie najlepsze środki to MAGUIAR'S
Najpier wiadome umyłem autko szamponem.
No i potem zacząłem od czyszczenia SMOOTH SURFACE CLAY KIT to jest glinka (jak modelina, plastelina) ze środkiem czyszczącym. No i całe auto psikałem i tarłem, cemtymetr za centymetrem.
Efekt powalający, niby samochód wymyty i czysty ale z tylko części drzwi pod lusterkiem gdzie zawsze leci syf z opon to glinka wyglądała tak.
Potem środkiem SWIRL X do usuwania rys nie dużych. I całe auto obleciałem A było tego masa, na przykłąd standardowo pod klamkami od otwierania. Usunęło się wszystko.
Następny krok to ULTIMATE COMPOUND do polerowania. I ogień.
Na koniec NXT TECH WAX 2.0 czyli wosk końcowy.
Czyli w sumie tarłem auto 5 razu, masakra cały dzień mi to zajęło bo powierzchnia spora.
Ale efekt widoczny.
Do oponek jeszcze zastosowałem GoldClass ENDURANCE Tire Gel elegancko czarne gumy i na tługi czas.
Polecam te środki.
Fotek dalej nie zrobiłem
Jak nie pogoda to nie ma czasu.
tomciup, zgadza się... tylko teraz już za zimno... ostatnio na zew. polerowałem Nano GoldCare ale już woda osiadała zaraz po południu... więc musiałem dokończyć w garażu podziemnym a to już nie to samo... poczekam do wiosny pewnie i się tym zajmę
Póki co niech na myjni mi ładnie polerują twardym woskiem po myciu 


- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
Szukam alusów nie tylko jeszcze myślę czy 18" czy 19" . Wrór raczej chce RS4 czyli 7 podwójnych ramion. To taka aukcyjka jest tylko chodzi o to że fele to repliki. I z tymi replikami różnie bywa. Ale tak jak wpadne w dziure na takie 19" to czy ona będzie orginał czy replika to i tak się ugnie. Nie tak panowie.
tu link do felg http://www.ebay.co.uk/itm/19-INCH-AUDI- ... 3f0f7ff52f

tu link do felg http://www.ebay.co.uk/itm/19-INCH-AUDI- ... 3f0f7ff52f



Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 19:47 przez tomciup, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
No też tak chciałem i szukałem używek ORI ale mało tego albo sprzedający tu nie wiedzą co sprzedają bo niektórzy podadzą tylko 19" a teszte nie wiedzą i weź się domyśl.
O jeszcze takie bym chciał ale one pewnie dobrze się sprzedadzą http://www.ebay.co.uk/itm/150692722326? ... 1423.l2649
A tu ORI rs4 http://www.ebay.co.uk/itm/320783567013? ... 1423.l2649
Tu jeszcze jedne ale ktoś zamieścił tylko jedną fote felgi http://www.ebay.co.uk/itm/260888198999? ... 1423.l2649

O jeszcze takie bym chciał ale one pewnie dobrze się sprzedadzą http://www.ebay.co.uk/itm/150692722326? ... 1423.l2649
A tu ORI rs4 http://www.ebay.co.uk/itm/320783567013? ... 1423.l2649
Tu jeszcze jedne ale ktoś zamieścił tylko jedną fote felgi http://www.ebay.co.uk/itm/260888198999? ... 1423.l2649
- tomciup
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 lip 2010, 20:26
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: TBG/Peterborough
No nie wiem, widziałem je w rozmiarach 8.5J i 9J no i tam te jedne mają podane numer części. A te co ty mówisz0x4B25A, to są oki bo i opony są (może dwie dowymiany) więc zobacze za ile pójdą, będe śledził. Nie wiem ile można wbić za nie tylko żeby wysłał więcej fotek żeby zobaczyć te zarysowania.
No cóż szukam i może kiedyś trafie.
No cóż szukam i może kiedyś trafie.
