Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 03 sty 2025, 22:12

Siemka kolego, wlaśnie prześledziłem cały temat i powiem kawał dobrej roboty. Na początku grudnia też kupiłem c6 w allroadzie i mam na nią podobne plany np felgi (już wiedziałem jakie felgi będę chciał jadąc po auto 😅). Ale najpierw kwestie mechaniczne. Lewy przód siada po nocy i nie wiem czy nie konwerter albo i skrzynia w komplecie 😅. W środę jedzie na warsztat, zobaczymy co powiedzą. Do tego potłuczone tylne lampy.... błędy od chińskich ledów i nie działające czujniki parkowania i na deser zerwane kolo kompresora klimy.

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Wurst » 04 sty 2025, 02:20

Adamsc6 pisze:
03 sty 2025, 22:12
Siemka kolego, wlaśnie prześledziłem cały temat i powiem kawał dobrej roboty. Na początku grudnia też kupiłem c6 w allroadzie i mam na nią podobne plany np felgi (już wiedziałem jakie felgi będę chciał jadąc po auto 😅). Ale najpierw kwestie mechaniczne. Lewy przód siada po nocy i nie wiem czy nie konwerter albo i skrzynia w komplecie 😅. W środę jedzie na warsztat, zobaczymy co powiedzą. Do tego potłuczone tylne lampy.... błędy od chińskich ledów i nie działające czujniki parkowania i na deser zerwane kolo kompresora klimy.

Siema siema, fajnie że zaglądasz, jak widzisz też ratuje moją roladę. Dużo czasu trzeba im poświęcić a i finansowo również czasami
może zmienić nastrój. Ale pamiętaj, jest jeden duży plus, tych modeli będzie coraz mniej.
Cieszę się że zakupiłeś allroada, a to co masz popsute, to napraw i ciesz się jazdą. Jeżeli ci siada, prawdopodobnie przepuszcza miech.
Miałem ten sam problem ale z tyłem, wymieniłem i mam święty spokój. Jak masz potłuczone lampy, to szukaj używek, ale nowych z depo.
Odnośnie konwertera, to już musisz opisać jakie są objawy, wtedy można trochę więcej nakreślić w czym może być problem.
Ledy to tylko od erkena, nie ma żadnych błędów, znajdziesz na allegro, a czujniki parkowania warto zrobić, ja się uporałem i w końcu
cieszę się z parkowania w garażach centr handlowych, no i moim .... tam mało miejsca jest hahaha. Klima zrobisz na lato, kwestia
podejścia do tematu i do dzieła.

Pozdrawiam

Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 04 sty 2025, 04:02

Wiadomo trochę czasu i gotówki, albo trochę więcej jednego i drugiego 😅. Klima nie problem, ale przy sprzedaży pań mówił że podobno jakiś czujnik 😂. Z konwerterem/skrzynia jest taki objaw że jak zapnę tempomat na 70 to falują obroty, i jak wstępnie patrzyłem na vcdsie to lockup głupieje i do tego drgania ns chwile przed zmiana biegu przy jeździe emeryta najczęściej z 4 na 5

KorteX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 mar 2022, 12:42
Imię: Jonatan
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grudziądz

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: KorteX » 04 sty 2025, 15:54

"Ledy to tylko od erkena, nie ma żadnych błędów"
Mam Ledy od erkena i ciągle mam blad od p.mgielnej... wyjmę, poruszam i przez jakiś czas jest dobrze, a potem znowu błędy więc chyba akurat u mnie będę musiał się zebrać i sobie zamówić jakieś ciekawsze lampki - Swoją drogą jak ktoś ma jakieś fajne założone w przedlifcie w sedanie to proszę o zdj😁

Co do licznika o którym pisalismy - wczoraj odpaliłem, całościowo działa, ale nie mam jak sprawdzić wyświetlacza bo nie mam żadnego emulatora can żeby go bujnąć na tyle... mogę wejść w diagnostykę vcdsem, puścić test wskazówek, podświetlenia i ikonek, ale ekran (a wlasciwie cały licznik bez wzbudzenia testu z vcds) nie wstaje... jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak można to ruszyć to byłbym wdzięczny za pomysł. W garażu powinienem mieć jeszcze rygiel żeby utworzyć połączenie, ale gatewaya niestety nie mam więc nic mi to chyba nie da. Zasilanie podaje z komputerowego zasilacza ok. 11.4V

Może z pomocą raspberry pi2 jestem w stanie nadrzucić mu bramki, którymi komunikuje się licznik?

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Wurst » 05 sty 2025, 01:28

KorteX pisze:
04 sty 2025, 15:54
"Ledy to tylko od erkena, nie ma żadnych błędów"
Mam Ledy od erkena i ciągle mam blad od p.mgielnej... wyjmę, poruszam i przez jakiś czas jest dobrze, a potem znowu błędy więc chyba akurat u mnie będę musiał się zebrać i sobie zamówić jakieś ciekawsze lampki - Swoją drogą jak ktoś ma jakieś fajne założone w przedlifcie w sedanie to proszę o zdj😁

Co do licznika o którym pisalismy - wczoraj odpaliłem, całościowo działa, ale nie mam jak sprawdzić wyświetlacza bo nie mam żadnego emulatora can żeby go bujnąć na tyle... mogę wejść w diagnostykę vcdsem, puścić test wskazówek, podświetlenia i ikonek, ale ekran (a wlasciwie cały licznik bez wzbudzenia testu z vcds) nie wstaje... jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak można to ruszyć to byłbym wdzięczny za pomysł. W garażu powinienem mieć jeszcze rygiel żeby utworzyć połączenie, ale gatewaya niestety nie mam więc nic mi to chyba nie da. Zasilanie podaje z komputerowego zasilacza ok. 11.4V

Może z pomocą raspberry pi2 jestem w stanie nadrzucić mu bramki, którymi komunikuje się licznik?
KorteX - to mnie zastanowiło, bo problem z przeciw mgłowym mam już od początku, dobre parę miesięcy przed założeniem led.
Jeżeli będę miał sposobność to sprawdzę na starych żarówkach.
Widzę, że sprawa z licznikiem nie jest taka prosta, zabezpieczyli go przednio, ale dobrze kombinujesz.
Podoba mi się to, wchodzi w elektronikę pro-level

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Wurst » 05 sty 2025, 11:11

Adamsc6 pisze:
04 sty 2025, 04:02
Wiadomo trochę czasu i gotówki, albo trochę więcej jednego i drugiego 😅. Klima nie problem, ale przy sprzedaży pań mówił że podobno jakiś czujnik 😂. Z konwerterem/skrzynia jest taki objaw że jak zapnę tempomat na 70 to falują obroty, i jak wstępnie patrzyłem na vcdsie to lockup głupieje i do tego drgania ns chwile przed zmiana biegu przy jeździe emeryta najczęściej z 4 na 5

Adamsc6 - wiesz jak jest, u mnie przy sprzedaży, powiedział że nabić wystarczy, ja zacząłem się śmiać...
Powiedziałem że możemy się założyć że to nie jest nabicie klimy, i wyszło że sprężarka stoi... Na lato się wymieni i będzie spokój.
Pamiętaj że 4 i 5, to biegi wysokie, a tam zdarza się w 6Hp19 że tarczki się zużywają, 4,5,6 bieg, reszta jest dobra.
Konwerter do regeneracji albo sprawdzony używany najlepiej na aucie kupić w celu weryfikacji. To co opisałeś, to typowe objawy
nie szczelnego konwertera. A lockup to powinno się wymieniać przy takiej operacji, tylko wiesz jak jest, ruszysz skrzynie zaczną się koszty...

Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 05 sty 2025, 12:33

No właśnie. Widziałem konwerter wzmocniony z kevlaru niby ale nigdzie nie znalazłem żeby ale jakiś użytkownik wypowiadał. Co do skrzyni, to tak jak mówisz
-robić swoją
- brać używkę za 1.5-2.5k
-kupić "po regeneracji" z 5k z konwerterem też "po regeneracji" ale pytanie czy to rzeczywiście po regeneracji czy jak w grupie wilk 😅


Przy okazji, ktoś może podpowie 😀
Mam 4 ramienna grzana kierownice chciałbym założyć 4 ramienna grzana z łopatkami, jaka to procedura?

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2956
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Doc » 05 sty 2025, 17:07

2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 05 sty 2025, 18:48

Doc pisze:
05 sty 2025, 17:07
Adamsc6, spójrz może tutaj: wnetrze-c6/kierownica-multifunkcyjna-ti ... 14180.html
Dzięki, czyli chyba z tego co wyczytałem to sama zmiana w kodowaniu żeby łopatki dopisać bo grzanie mam

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2956
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Doc » 05 sty 2025, 19:04

Adamsc6, <okok> .
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Wurst » 05 sty 2025, 21:20

Adamsc6 pisze:
05 sty 2025, 12:33
No właśnie. Widziałem konwerter wzmocniony z kevlaru niby ale nigdzie nie znalazłem żeby ale jakiś użytkownik wypowiadał. Co do skrzyni, to tak jak mówisz
-robić swoją
- brać używkę za 1.5-2.5k
-kupić "po regeneracji" z 5k z konwerterem też "po regeneracji" ale pytanie czy to rzeczywiście po regeneracji czy jak w grupie wilk 😅


Przy okazji, ktoś może podpowie 😀
Mam 4 ramienna grzana kierownice chciałbym założyć 4 ramienna grzana z łopatkami, jaka to procedura?

Daj spokój z pełną regeneracją, lepiej wrzuć dobrą używkę po małym przebiegu, te skrzynie są pancerne.
Konwerter dają ze skrzynią więc spoko-loko.

Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 05 sty 2025, 23:32

Wurst pisze:
05 sty 2025, 21:20
Adamsc6 pisze:
05 sty 2025, 12:33
No właśnie. Widziałem konwerter wzmocniony z kevlaru niby ale nigdzie nie znalazłem żeby ale jakiś użytkownik wypowiadał. Co do skrzyni, to tak jak mówisz
-robić swoją
- brać używkę za 1.5-2.5k
-kupić "po regeneracji" z 5k z konwerterem też "po regeneracji" ale pytanie czy to rzeczywiście po regeneracji czy jak w grupie wilk 😅


Przy okazji, ktoś może podpowie 😀
Mam 4 ramienna grzana kierownice chciałbym założyć 4 ramienna grzana z łopatkami, jaka to procedura?

Daj spokój z pełną regeneracją, lepiej wrzuć dobrą używkę po małym przebiegu, te skrzynie są pancerne.
Konwerter dają ze skrzynią więc spoko-loko.
No dobra a co z kodami skrzyń ten sam musi być czy jak ? Gadałem z tym mechanikiem co mam wstawić auto to mówił mi coś o problemie ze zgraniem tego. Ale załóżmy że znajdę taka sama jak mam czyli JMQ to zagra P&P ?. Też słyszałem że skrzynie pancerne, przebiegu ma prawie 450 także swoje przeżyła i do tego podobno po sofcie na 280 i czuć że coś lepiej ciągnie jak seria

Awatar użytkownika
Wurst
Moderator
Moderator
Posty: 411
Rejestracja: 21 lip 2024, 16:47
Imię: Em-ka
Rocznik: 2006
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin / Stargard

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Wurst » 06 sty 2025, 12:14

Moja dochodzi do 500.000km, i ma się dobrze, nie narzeka. Z tego co wiem, skrzynie automatyczne z 2.7 pasują też do 3.0.
Ja do swojej będę wgrywał soft xhp żeby mocniej biła biegami. W silniku jak zmienię, też pójdzie soft, ale póki co ładnie się sprawuje
trzy litrowa motorownia.
Znasz dobrze tego mechanika?

Adamsc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 03 sty 2025, 15:44
Imię: Adam
Rocznik: 2005
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Płock

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: Adamsc6 » 06 sty 2025, 17:14

Wurst pisze:
06 sty 2025, 12:14
Moja dochodzi do 500.000km, i ma się dobrze, nie narzeka. Z tego co wiem, skrzynie automatyczne z 2.7 pasują też do 3.0.
Ja do swojej będę wgrywał soft xhp żeby mocniej biła biegami. W silniku jak zmienię, też pójdzie soft, ale póki co ładnie się sprawuje
trzy litrowa motorownia.
Znasz dobrze tego mechanika?
Niestety nie znam się z nim. Gada dobrze, konkretnie, mówił jakieś ochrony komponentu. O sofcie skrzyni też myślałem ale najpierw musi to banglać. Dziś np jak dałem buta ciągnęła i się zawahała się na chwilę.

KorteX
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 mar 2022, 12:42
Imię: Jonatan
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Grudziądz

Re: A6 C6 Allroad 3.0Tdi 2007

Post autor: KorteX » 07 sty 2025, 14:40

Wurst pisze:
06 sty 2025, 12:14
Moja dochodzi do 500.000km, i ma się dobrze, nie narzeka. Z tego co wiem, skrzynie automatyczne z 2.7 pasują też do 3.0.
Ja do swojej będę wgrywał soft xhp żeby mocniej biła biegami. W silniku jak zmienię, też pójdzie soft, ale póki co ładnie się sprawuje
trzy litrowa motorownia.
Znasz dobrze tego mechanika?
XHP w 6HP? Słyszałem, że to tylko pasuje pod 8HP i pod BMW, ale jeżeli się da to być może sam się skuszę <lol>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja