A6 C6 ABT
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
dziękuję.Patryczos pisze:Pięknie wygląda i cieszy oko, a prezencją przebija nie jedną C7
Końcówki wydechu wydają się być nierówno spasowane czy tak zdjęcie wyszło ?
Graty za SWAP hebli - taka wisieńka na torcie, ale to zawsze robi robotę!
Trochę zdjęcie przekłamuje.
Hamulce robią robotę. Najbardziej jestem zadowolony z szybkiego odprowadzania ciepła. Już w pełni dotarte.
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.hawajos pisze:Duza różnica w SPAM co do 360mm ? Poprzedni zestaw dużo bardziej się grzał?
Ilość tłoczków nie ma praktycznie znaczenia , kiedyś chińskie czy tajwańskie zestawy D2, KSPORT, XYZ itp. były i ośmiotłoczkowe i co ? i nic , kupa dziadostwa
Z ciekawostek - zaciski w samochodach rajdowych , to z reguły czterotłoczki , ale jako monobloki lub półmonobloki, częściowo wykonane z magnezu czy tytanu ( niska masa , wysoka sztywność, odporność na rozszerzalność cieplną ).
Właśnie rozszerzalność cieplna , prowadnic , zacisków to główny powód że zaciski wielotłokowe są lepsze , bo unika się blokowania zacisku w prowadnicach podczas mocnego wykorzystywania hamulca . - dlatego wybrałem monoblock 6 tłoczkowy - bo hamulec u mnie czasem mocno pracuje.
W porównaniu do 360 na zaisku a8 d3 - różnica cieplna jest znaczna. Dohamowania, wielokrotne hamowania z większych prędkości w chwili obecnej nie robią na układzie większego wrażenia, podczas gdy poprzedni potrafił okazywać zmęczenie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 226
- Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
- Imię: Grzesiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Trójmiasto
Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitarasiekla pisze:DziękujęMichałq pisze:Gratuluję fury.
[ Dodano: 2020-03-25, 20:52 ]Dziękuję. No u mnie auto musi slużyć bezawaryjnie i być zadbane w myśl zasady - jak dbasz - tak masz.skubiszek pisze:powiem szczerze, dawno tak wymuskanej C6 nie widziałem, gratuluje
[ Dodano: 2020-03-26, 21:51 ]
Kwarantannowe wieczory nastrajają na zmiany.
Zmiana hamulców na 375 spowodowała konieczność wymiany felg zimowych na większe. Wjechały zatem 19 na przyszły sezon zimowy.
[url=https://images90.fotosik.pl/338/42ed8f42a101b641med.jpg]Obrazek[/URL]
Mimo, że wnętrze w zasadzie fabrycznie jest takie jak w modelu S/RS - brakowało mi jednego smaczku - klamek RS, które dzisiaj wjechały na pokład.
[url=https://images90.fotosik.pl/338/bc6a199647b8e826med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images89.fotosik.pl/338/01b34ede92b6d547med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images90.fotosik.pl/338/2bf0a507158e6871med.jpg]Obrazek[/URL]
i dla porównania - stare...
[url=https://images91.fotosik.pl/338/d50a6d91bfede9e8med.jpg]Obrazek[/URL]
a do bagażnika powędrował moduł kufatek - pozwala także zamykać z kluczyka lub przycisku w środku tylną klapę.
Ale klameczki robią robote. Do pełni brakuje panelu obsługi mmi
Ja szukam foteli od rs/s , ale wszystko w okolicach piątki, a różnie może być ze stanem na żywo.
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Dokladnie tak. Przednie i klamki są tańsze o 1/4 od tylnych. Przednie 270/szt tylne 420/ sztukagrzes283 pisze: Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitara
Ale klameczki robią robote. Do pełni brakuje panelu obsługi mmi
Ja szukam foteli od rs/s , ale wszystko w okolicach piątki, a różnie może być ze stanem na żywo.
Panelu MMI nie będę wymieniał, gdyż RSowy ma srebrne przyciski - i średnio mi się to podoba. wolę, jak panel jest czarny.
Mógłbys jeszcze podac od czego zalozyles przewody w oplocie? Ori sa chyba za krótkie prawda? jaki koszt takich przewodów. Auto piękne i rzadka wersja , zazdrosiekla pisze:Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.
Ilość tłoczków nie ma praktycznie znaczenia , kiedyś chińskie czy tajwańskie zestawy D2, KSPORT, XYZ itp. były i ośmiotłoczkowe i co ? i nic , kupa dziadostwa
Z ciekawostek - zaciski w samochodach rajdowych , to z reguły czterotłoczki , ale jako monobloki lub półmonobloki, częściowo wykonane z magnezu czy tytanu ( niska masa , wysoka sztywność, odporność na rozszerzalność cieplną ).
Właśnie rozszerzalność cieplna , prowadnic , zacisków to główny powód że zaciski wielotłokowe są lepsze , bo unika się blokowania zacisku w prowadnicach podczas mocnego wykorzystywania hamulca . - dlatego wybrałem monoblock 6 tłoczkowy - bo hamulec u mnie czasem mocno pracuje.
W porównaniu do 360 na zaisku a8 d3 - różnica cieplna jest znaczna. Dohamowania, wielokrotne hamowania z większych prędkości w chwili obecnej nie robią na układzie większego wrażenia, podczas gdy poprzedni potrafił okazywać zmęczenie.
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
Przewody są tej samej długości jak fabryczne. 2 x żeńska końcówka.
Ponieważ nowe zaciski nie mają mocowania na zacisku, przerobiłem mocowania ze starego zacisku żeby to miało ręce i nogi. Z zacisku wychodzi sztywny przewod, idzie do mocowania i tam jest połączony z przewodem w oplocie. Jak z fabryki
Brak zdjęć - mój błąd
[ Dodano: 2020-04-08, 01:20 ]
koszt 4 przewodów HEL przód i tył to 380 PLN.
Ponieważ nowe zaciski nie mają mocowania na zacisku, przerobiłem mocowania ze starego zacisku żeby to miało ręce i nogi. Z zacisku wychodzi sztywny przewod, idzie do mocowania i tam jest połączony z przewodem w oplocie. Jak z fabryki
Brak zdjęć - mój błąd
[ Dodano: 2020-04-08, 01:20 ]
koszt 4 przewodów HEL przód i tył to 380 PLN.
- siekla
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
to polecam tutaj się zgłosić i masz kolor jaki chceszDawid80A6 pisze:Poblem jest tylko jeden potrzebuje szara a to troche gorzej jest znaleść taką czarna mi nie pasi do wnetrza
Kierownice
[ Dodano: 2020-04-09, 00:10 ]
tej nie mierzylem jeszcze, ale w poprzednim aucie w porównaniu z serią 3.0 TDI 233 KM wyglądało to tak:Maka6 pisze:mierzyłes ja może 0-100? ciekawe jak wypada wzgledem seryjnej a6 c7 3.0tdi 245km
Osiągi. Przed modyfikacją. Po modyfikacji. Zysk.
0-100 km/h 7,4 s 6,6 s 0,8 s
80-120 km/h 5,5 s 4,7 s 0,8 s
80-140 km/h 8,3 s 7,0 s 1,3 s
Warunki atmosferyczne
10°C, deszcz, pochmurnie, 1003hPa
Przypuszczam, że obecnie urwałbym z tego może okolicach 0,1 - 0,2 sekundy jeszcze bo poprzednie auto było nieco słabsze i subiektywne odczucia z jazdy mam że nieco lepiej wypada w tym elastyczność.
Piekny samochód.
Gratuluję.
Dodam swoje kilka słów odnośnie tych dużych felg.
Super to wygląda tylko twarde to jak koło drewniane.
Moje ma 16 felgi i jest mięciutkie i to sprawia mi przyjemność.
Zawsze byłem fanem wygody i miękkości samochodów ( może to efekt starości , setek tysięcy kilometrów i ponad 50 aut i to wszystkie duże).
Nie uznaję puszek po rybach do jazdy.
Zawsze byłem nedzarzem i tak już pozostanie,
Dlatego zawsze kupowałem najwieksze auta za smieszne pieniądze i je remontowałem.
Miałem i mam frajdę , że jade dużym samochodem.
Pozdrawiam
Mirek
Gratuluję.
Dodam swoje kilka słów odnośnie tych dużych felg.
Super to wygląda tylko twarde to jak koło drewniane.
Moje ma 16 felgi i jest mięciutkie i to sprawia mi przyjemność.
Zawsze byłem fanem wygody i miękkości samochodów ( może to efekt starości , setek tysięcy kilometrów i ponad 50 aut i to wszystkie duże).
Nie uznaję puszek po rybach do jazdy.
Zawsze byłem nedzarzem i tak już pozostanie,
Dlatego zawsze kupowałem najwieksze auta za smieszne pieniądze i je remontowałem.
Miałem i mam frajdę , że jade dużym samochodem.
Pozdrawiam
Mirek
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga