Mam na imie Bartek, mam 18 lat, a Audi to moje drugie autko. Poprzednie jakim jeździłem przez niecały rok był Lexus IS250. Nie przypadł mi do gustu, więc zdecydowałem się zmienić. Przechodząc do meritum:
5 miesięcy temu zakupiłem Audi A6 C6 z 2005 roku w 3.0 TDI i oczywiście w Quattro

Żeby nie było tak kolorowo, auto miało swoje humorki. Miesiąc po zakupie wymieniłem alternator, bo nie doładowywał. Od początku na FISie świeci mi błąd doświetlania zakrętu. Najprawdopodobniej do wymiany jest silniczek w lampie odpowiedzialny za to. Przeszło tydzień temu rozszczelniła mi się nagrzewnica. Całe szczęście nie było potrzeby drzeć deski. Nagrzewnica wymieniona, przez tydzień czasu było w porządku - do wczoraj. Znów zauważyłem płyn chłodniczy na dywaniku, tym razem w większej ilości. Muszę rozebrać znów wszystko i w jakiś sposób uszczelnić łączenia przewodów z nagrzewnicą. Na 99% w tym momencie stamtąd wydobywa się płyn. Skrzypiała mi też czasem kolumna kierownicza, jednak po nasmarowaniu porządnie wszystkich łączeń, irytujący dźwięk ustał.
Plany:
- Naprawa w/w elementów - nagrzewnica i doświetlanie zakrętu
- Podłączenie Yanosika pod zapłon
- Montaż świateł dziennych LED w kratce jak w S6
- Wymiana oleju w skrzyni biegów Tiptronic
Tu pojawia się również pytanie do was. Pod co mogę podłączyć Yanosika, żeby po włączeniu zapłonu pojawiło się stałe napięcie? Próbowałem podłączyć pod bezpiecznik z lewej strony deski rozdzielczej, jednak urządzenie włącza się tylko na moment podczas rozruchu silnika, a później gaśnie.
Czekam na wasze opinie i pomoc
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Pozdrawiam