Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 11 gru 2015, 10:54

Kamil_2.7BiT pisze:kuuuuwaa, musze szybciej do Zaprzala na soft jechać bo to AWT będzie mnie objeżdżać hehe
obawiam się że soft ci nie pomoże :)
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 11 gru 2015, 13:36

no tak, rodzinne kombi a zap.....la jak szalone:) Beemki w Bstoku beda miały zagwozdkę

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 11 gru 2015, 16:18

Pioter211 pisze:no tak, rodzinne kombi a zap.....la jak szalone:) Beemki w Bstoku beda miały zagwozdkę
niech no tylko Omena B5 killera się postroi do końca to będzie znowu pomór eMek na gminie :) Michała to taki bedzie bardzo mocny cywil do szybkiego przemieszczania się i karania co po niektórych narwanych <rotfl>
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 11 gru 2015, 18:29

Może w końcu będzie spokój bo już mam dość dźwięku katowanych 25letnich beemek z rynnami zamiast wydechów:)

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 25 wrz 2016, 18:43

hello ewrybady <lol> mały upgrade panowie i panie. Rekord Polski napewno, jesli nie Europy <lol> <lol> <lol> <lol> i idziemy dalej z koksem <hura>
Obrazek
K03 hybrydka robi robotę jak trzeba z dobrym setupem i jeszcze zapasu zostało. Generalnie 1,15bara po całosci, 6000-7200 1,12bara około. Gdy ogrnę kolektor ssacy dokoksuje jeszcze, bo seryjny to dramat na dobry flow a mały boost.

Obrazek

Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 133
Rejestracja: 17 cze 2015, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kamil_2.7BiT » 05 paź 2016, 15:38

Ladnie poszla! To jakie Ty masz tam turbo, k03 na hybrydzie k04 i tyle kuni??!
Kto robil jesli to nie wiedza tajemna??

Raz czy dwa na miescie widzialem to dobrze pierdzi ;) wydech stock rs6?
AWRacing @ 329/494

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 15 lis 2017, 11:31

Kamil_2.7BiT pisze:Ladnie poszla! To jakie Ty masz tam turbo, k03 na hybrydzie k04 i tyle kuni??!
Kto robil jesli to nie wiedza tajemna??

Raz czy dwa na miescie widzialem to dobrze pierdzi ;) wydech stock rs6?
fotke masz tam wrzuconą suszareczki wyżej, robiłem sam tą suszarkę według swojego projektu. Robi robotę zacną <lol> a wydech na dp 2,75" i potem y-pipe do oryginalnego eresowego.

[ Dodano: 2017-11-15, 11:31 ]
Witajcie kochani, dawno mnie nie było, ale mam coś dla was
Obrazek
Trochę się zmieniło i koksu wiadro przybyło <rotfl>
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 15 lis 2017, 11:44

youtuba z jakiegoś przelotu od zera byś wstawił, tylko ostrożnie żeby nic z wiadra nie uronić

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 20 lis 2017, 10:32

joter82 pisze:youtuba z jakiegoś przelotu od zera byś wstawił, tylko ostrożnie żeby nic z wiadra nie uronić
narazie 1100km nalotu dopiero, silnik sie układa bo do serii w nim juz bardzo daleko :] zobaczymy co wyjdzie z tego, jak narazie jest fajnie i rozwojowo <okok>
http://log.malonetuning.com/chart/34744 ... w5kBAAA%3D wstepne logi z docierania, trzeba jeszcze boosta opanować bo WG dalej się nie słucha gruszki

[ Dodano: 2017-11-20, 10:32 ]
lekkie pogłaskanie softu w niedzielne popołudnie, i dalej docieramy <rotfl> <glupek> <okok> zaczyna to już jechać jak na klocka 1730kg masy startowej ;)
http://log.malonetuning.com/chart/35096 ... 8wEsOpAAAA
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 20 lis 2017, 17:49

Witam. Co to za nowa turbinka?
Co zrobiłeś ze starą hybrydą?
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 21 lis 2017, 00:09

Masa startowa z 1/3 baku i paroma gratami na pokładzie 1780kg <lol> <lol> <lol> co za klocek, shamowaliśmy na szybko, niecałe 1,2 bara górą 370KM/390Nm. Najsłabszy i najlepszy wynik nałożóne na siebie <okok>
Obrazek

[ Dodano: 2017-11-21, 00:09 ]
bboykoti pisze:Witam. Co to za nowa turbinka?
Co zrobiłeś ze starą hybrydą?
Pozdro
Zarezerwowana do całego setupu do B6
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 21 lis 2017, 15:10

Taki moment bez zakucia? Korby wytrzymają? :)
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 22 lis 2017, 09:59

bboykoti pisze:Taki moment bez zakucia? Korby wytrzymają? :)
to jest gejowski moment narazie ;) seryjna korba tyle zniesie bez problemu, u mnie siedzi teraz ZRP korba
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 23 lis 2017, 15:42

Wyczytałem, że niby bezpiecznie na seryjnej korbie do 350Nm :) Nie wiem ile w tym prawdy...
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 26 lis 2017, 22:47

bboykoti pisze:Wyczytałem, że niby bezpiecznie na seryjnej korbie do 350Nm :) Nie wiem ile w tym prawdy...
Bardziej to 450Nm
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga