Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Rodzinny szybki Avant C5 Quattro 1,8T, powered by GVG

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 13 cze 2015, 19:11

McGiver, a mógłbyś powiedzieć jakby taki manual obrotowo wyglądał czysto teoretycznie w przypadku 4.2 ?
motostacja - części samochodowe.

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 25 cze 2015, 00:57

Mazdomania pisze:McGiver, a mógłbyś powiedzieć jakby taki manual obrotowo wyglądał czysto teoretycznie w przypadku 4.2 ?
dokładnie tak samo, bo to chodzi o prędkość obrotowa silnika na każdym biegu dla opon w rozmiarze 205/55/16 w tym wypadku akurat. Im większe koło, tym wieksza predkość na każdym biegu, wprost proporcjonalnie do zwiększania obwodu.

[ Dodano: 2015-06-23, 00:18 ]
rdzeń na FMICka już jest :] jutro przymiarki do zbudowania mocowań, zbiorników i wlotów. 180x620x63 NISSENS super flow.
Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-06-25, 00:57 ]
fotki wydechu od suszarki na dół
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 25 cze 2015, 22:02

Tylko tak nie szalej bo RS6 objedziesz tym 1.8T :D hehe
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

krzysiek_krakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krzysiek_krakow » 26 cze 2015, 19:01

Fajnie grzebiesz w poczciwym avancie. Ale musze spytać skąd wziołeś c5 z 2005 roku skoro produkcje zakończono w 2004? No i jeśli to nie pierwsze Twoje modzone auto to na pewno wiesz że jak założysz taką skrzynie to owszem przy mocach które planujesz będzie osiągać spore prędkości maksymalne ale za to nie będzie się chciało rozpędzać.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 26 cze 2015, 23:30

krzysiek_krakow chyba nie wiesz co piszesz... skąd się urwałeś? :D Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

krzysiek_krakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krzysiek_krakow » 27 cze 2015, 09:21

bboykoti, w takim razie uprzejmie poproszę wytłumacz mi dlaczego się myle, póki co to Twój post nie wniósł nic do tematu....nie wciągniesz mnie w głupie zaczepki
bboykoti pisze:skąd się urwałeś?
Edit
"Zmusiłeś" mnie do przemyślenia tematu i sam zaczynam gubić się w zeznaniach.
Więc skrzynia od diesla ma dłuższe przełożenia czy krótsze od skrzyni z beznyniaka?
Jeśli dłuższe to jest tak jak napisałem wcześniej, a jeśli krótsze to będzie rozpędzać się lepiej tylko skąd wtedy tak duże v max?

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 27 cze 2015, 11:23

Z tego co szukałam jakiś czas temu to 1,2,3 są jak w benzynie, a 4,5,6 są dłuższe od benzyniaka, więc auto będzie z miejsca jechać i jednocześnie będzie ekonomiczne przy dużych prędkościach.
motostacja - części samochodowe.

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 27 cze 2015, 13:01

Mazdomania pisze:Z tego co szukałam jakiś czas temu to 1,2,3 są jak w benzynie, a 4,5,6 są dłuższe od benzyniaka, więc auto będzie z miejsca jechać i jednocześnie będzie ekonomiczne przy dużych prędkościach.
panowie, kobieta zmiażdżyła was wiedzą i logiką :) pełen szacun Gosiu <okok>

[ Dodano: 2015-06-27, 13:01 ]
a tu projekt kolektora <rotfl>
Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

krzysiek_krakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 21 kwie 2014, 09:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krzysiek_krakow » 27 cze 2015, 13:28

Mazdomania, dziękuje za wyjaśnienie. Nie kasuje poprzedniego "babola" bo wtedy dyskusja będzie bez sensu

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 28 cze 2015, 00:09

krzysiek_krakow sorki, nie chciałem Cie urazić ;) Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 03 lip 2015, 00:54

hybrydka zrobiona: Wirnik K04 42/50 clip 10stopni + koło 2280 w czapce od Ducato. Fmicek w trakcie
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-07-03, 00:54 ]
a tu prawie skończony kolektor
Obrazek
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 03 lip 2015, 06:45

Kurde naprawdę zacny projekt ;) ją to tylko mogę sobie pomarzyc o takich modach hehe :)

LPG zostaje przy takich modach ? Jak to się w ogóle ma do całej reszty ? Ją ostatnio u siebie zakladalem BRC niby do 200 km powinno styknac, czyli w przypadku virusa na 180 km powinno hulac ale gaziarz z góry mnie uprzedził że mogą być problemy bo jeden taki już przypadek mieli, chociaż mam ciut większy reduktor krzesajacy przeszło 1700mbar

McGiver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 24 mar 2015, 19:24
Lokalizacja: Whitestok

Post autor: McGiver » 03 lip 2015, 16:51

Dud3k pisze:Kurde naprawdę zacny projekt ;) ją to tylko mogę sobie pomarzyc o takich modach hehe :)

LPG zostaje przy takich modach ? Jak to się w ogóle ma do całej reszty ? Ją ostatnio u siebie zakladalem BRC niby do 200 km powinno styknac, czyli w przypadku virusa na 180 km powinno hulac ale gaziarz z góry mnie uprzedził że mogą być problemy bo jeden taki już przypadek mieli, chociaż mam ciut większy reduktor krzesajacy przeszło 1700mbar
powiem ci tak co do LPG, jak dla mnie BRC to przereklamowany gruz. Na dzien dzisiejszy najlepsze co jest to sterowniki LPGTECHa, wtryski dragony BF, parownik KME gold turbo lub twin. 300KM wykarmia bez problemu na boostach do 1,3bara totale zero problemów. A co projktu to taki wzmocniony cywil bedzie, żeby było czym po trasie wyprzedzać, bo poszaleć to tym bedzie ciężko bo okolice 260-270KM zrobie i basta. Do killowania to ja mam inne sprzety, bardziej hardkorowe :)
Nadmiar mocy jest lepszy niż jej brak :D

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 06 lip 2015, 22:25

Ja na tą chwilę jestem zadowolony z BRC. Zobaczymy jak będzie później ;)
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Dud3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 01 kwie 2015, 22:22
Lokalizacja: Kolno

Post autor: Dud3k » 07 lip 2015, 07:56

Ja poki co tez :) Moze i przereklamowany ale w mpich okolicach to jedyny sensowny LPG, w hondzie kiedys mialem brc i brak problemow, natomiast w passacie mialem staga i szczerze ? Albo taki gazownik alo taki gaz do dupy bo ewidentnie byla opozniona reakcja na pedal gazu na lpg, no i jeszcze ford mondeo ale to zloo :p to bylo na KING, niby najtansze lpg, jakos to chodzilo ale czesto na regulacje trzeba bylo latac ;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga