A6C5 - 4.2V8 Quattro BLACK BETTTY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
A6C5 - 4.2V8 Quattro BLACK BETTTY
BLACK BETTY
Serdecznie witam wszystkich klubowiczów,
dnia 06.04.2017r, oficjalnie będę oficjalnie szczęśliwym posiadaczem A6 C5 4.2v8, napęd Quattro, skrzynia biagów - Tiptronic.
Samochód mam już "zabukowany", obejrzany oraz przetestowany przez zaufanego mechanika.
Osobiście uważam, że jestem szczęściarzem bo znalazłem ten egzemplarz niecałe 20km od mojego miejsca zamieszkania, a w dodatku kilku znajomych w tym siostra, szwagier znają bardzo dobrze ten samochód.
Okazuje się, że jest to egzemplarz wyjątkowo zadbany, przez aktualnego właściciela kupiony od Pana komornika, pedanta.
Auto ma nalatane 90tyś przebiegu, który jest w 100% autentyczny sprawdzony VIN i wstępne sprawdzenie przez mechanika sprawności mechanicznej i zużycia wnętrza wozu.
Planuje w ciągu tego roku troszke zainwestować i wprowadzić kilka modyfikacji, o czym na bieżąco chciałbym pisać w tym temacie dla was, jak i dla siebie w ramach motopamięnika.
Na dzisiaj to tyle informacji, na dniach dodam kilka zdjęć, wersje wyposażenia, oraz rzeczy które planuje zrobic na start.
[center]11.03.2017
Tak samochód prezentował się przed zakupem
[/center]
[center]
WERSJA WYPOSAŻENIA:
- zderzaki 4.2 V8
- szyby podwójne, fotochromatyczne, wszystkie oryginalne
- światła xenon
- kierownica trójramienna S-Line
- kompletna tapicerka skórzana + boczki, grzane fotele z pamięcią elektrycznej regulacji
- środkowa kolumna 1Din
- pakiet nagłośnienia BOSE
- elektryczna roleta na tylnia szybę
- domykanie szyb z kluczyka
- lusterka fotochromatyczne[/center]
Wersje wyposażenia z czasem będę uzupełniał, gdyż wszystkiego jeszcze o tym samochodzie nie wiem
Dzień 3 posiadania autka, na daną chwilę prezentuje się tak. Wkońcu było w miare sucho, mogłem pierwszy raz ją umyć i ogarnąć środek. Nie śmiejcie się z dywanikow idą OUT kiedy tylko znajde inne idealnie dopasowane i z porządnego weluru.!
Na dzisiejszy dzień zrobiłem elektryke, radio, wymieniłem żarniki xenonów i postojówki na ledowe
[center]
[/center]
Na koniec zostawiam zdjęcie samochodu którym woziłem się do tej pory. 80-tka służyła mi godnie prze 5 lat i nigdy mnie nie zawiodła, była dla mnie jak rodzina
[center]
PS: No jeszcze nie mogłem zapomnieć o moim dziecku, ZR 750, który dzielnie służy mi od 2 lat
[/center]
Z góry dzieki wszystkim którzy planują śledzić temat,
pozdrawiam serdecznie i trzymajcie kciuki za udany zakup!
Pozdrawiam Patryk
Serdecznie witam wszystkich klubowiczów,
dnia 06.04.2017r, oficjalnie będę oficjalnie szczęśliwym posiadaczem A6 C5 4.2v8, napęd Quattro, skrzynia biagów - Tiptronic.
Samochód mam już "zabukowany", obejrzany oraz przetestowany przez zaufanego mechanika.
Osobiście uważam, że jestem szczęściarzem bo znalazłem ten egzemplarz niecałe 20km od mojego miejsca zamieszkania, a w dodatku kilku znajomych w tym siostra, szwagier znają bardzo dobrze ten samochód.
Okazuje się, że jest to egzemplarz wyjątkowo zadbany, przez aktualnego właściciela kupiony od Pana komornika, pedanta.
Auto ma nalatane 90tyś przebiegu, który jest w 100% autentyczny sprawdzony VIN i wstępne sprawdzenie przez mechanika sprawności mechanicznej i zużycia wnętrza wozu.
Planuje w ciągu tego roku troszke zainwestować i wprowadzić kilka modyfikacji, o czym na bieżąco chciałbym pisać w tym temacie dla was, jak i dla siebie w ramach motopamięnika.
Na dzisiaj to tyle informacji, na dniach dodam kilka zdjęć, wersje wyposażenia, oraz rzeczy które planuje zrobic na start.
[center]11.03.2017
Tak samochód prezentował się przed zakupem
[/center]
[center]
WERSJA WYPOSAŻENIA:
- zderzaki 4.2 V8
- szyby podwójne, fotochromatyczne, wszystkie oryginalne
- światła xenon
- kierownica trójramienna S-Line
- kompletna tapicerka skórzana + boczki, grzane fotele z pamięcią elektrycznej regulacji
- środkowa kolumna 1Din
- pakiet nagłośnienia BOSE
- elektryczna roleta na tylnia szybę
- domykanie szyb z kluczyka
- lusterka fotochromatyczne[/center]
Wersje wyposażenia z czasem będę uzupełniał, gdyż wszystkiego jeszcze o tym samochodzie nie wiem
Dzień 3 posiadania autka, na daną chwilę prezentuje się tak. Wkońcu było w miare sucho, mogłem pierwszy raz ją umyć i ogarnąć środek. Nie śmiejcie się z dywanikow idą OUT kiedy tylko znajde inne idealnie dopasowane i z porządnego weluru.!
Na dzisiejszy dzień zrobiłem elektryke, radio, wymieniłem żarniki xenonów i postojówki na ledowe
[center]
[/center]
Na koniec zostawiam zdjęcie samochodu którym woziłem się do tej pory. 80-tka służyła mi godnie prze 5 lat i nigdy mnie nie zawiodła, była dla mnie jak rodzina
[center]
PS: No jeszcze nie mogłem zapomnieć o moim dziecku, ZR 750, który dzielnie służy mi od 2 lat
[/center]
Z góry dzieki wszystkim którzy planują śledzić temat,
pozdrawiam serdecznie i trzymajcie kciuki za udany zakup!
Pozdrawiam Patryk
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2017, 17:15 przez Rebel_Bell, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Haha tak sie sklada ze w wolmych chwilach zajmuje sie forografowaniem i filmowaniem, i z checia zrobie wwzystkim bogata rwlacje z zakupu 😊
Auta na wlasne oczy nie widzialem bo siedze na emigrqcji i wierze w profesjonalizm mojego mechanika a zarazem przyjaciela
Pierwsze primo, znaczek S6 na sam start sobie darujemy. Ktoś albo sie pomylił, albo łatwym kosztem chciał dorobić sobie korone
Drugie primo, samochód naprawdę wygląda dobrze, tyle co można oszacować ze zdjęć wszystko wydaje się byc tam gdzie być powinno, szpary wydają się być równe i ładne.
W przyszłości chciałbym tylni zderzak wrzucić z S6, oraz oryginalne końcówki układu wydechowego z S6 bo poprostu robi to robotę i pokazuje pazur, którego troche brakuje
Auta na wlasne oczy nie widzialem bo siedze na emigrqcji i wierze w profesjonalizm mojego mechanika a zarazem przyjaciela
Pierwsze primo, znaczek S6 na sam start sobie darujemy. Ktoś albo sie pomylił, albo łatwym kosztem chciał dorobić sobie korone
Drugie primo, samochód naprawdę wygląda dobrze, tyle co można oszacować ze zdjęć wszystko wydaje się byc tam gdzie być powinno, szpary wydają się być równe i ładne.
W przyszłości chciałbym tylni zderzak wrzucić z S6, oraz oryginalne końcówki układu wydechowego z S6 bo poprostu robi to robotę i pokazuje pazur, którego troche brakuje
Ostatnio zmieniony 12 mar 2017, 00:02 przez Rebel_Bell, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 15 lut 2016, 21:48
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Rebel_Bell, Tylny zderzak jest to oryginał S6 tyle, że nie ma wycięć na wydechy
Zapraszam do mojej Audi:
https://a6klub.pl/audi-a6-c5-25-tdi- ... htm#802379
https://a6klub.pl/audi-a6-c5-25-tdi- ... htm#802379
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Zgadza sie, tylny zderzak oryginalny przedliftowy z 4.2
Na tym zderzaku auto wyszlo z salonu i tak pozostalo po dzis dzien 😊
Dzisiaj wieczorem planuje uzupelnic wpis o wersje wyposazenia oraz planowane modyfikacje na rok 2017, wygodniej bedzie jak dopisze to do pierwszego postu czy raczej utworzyc nowy?
Na tym zderzaku auto wyszlo z salonu i tak pozostalo po dzis dzien 😊
Dzisiaj wieczorem planuje uzupelnic wpis o wersje wyposazenia oraz planowane modyfikacje na rok 2017, wygodniej bedzie jak dopisze to do pierwszego postu czy raczej utworzyc nowy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Witam!
Juz po wszystkim, 06.04.2017 nabyłem swój własny egzemplarz A6C5 4.2 V8.
Jestem bardzo zadowolony, udało sie troche urwać z ceny, przebieg aktualny 92tyś km. zdaje się autentyczny po wizytach w 2 warsztatach, co było moją najwiekszą obawą przy zakupie.
Teraz od poczatku,
Stan lakieru: do korekty polerką mechaniczną (lakier jest matowy, bardzo dawno albo wręcz nigdy nie widział polerki) brak głębszych rys których by nie dało sie spolerować.
Silnik chodzi jak żyletka, chodzi równo, przyspiesza, pięknie mruczy, cały suchy, POEZJA! Olej wymieniam w przyszłym tygodniu
Skrzynia biegów tiptronic: nie jeździłem wcześniej wieloma samochodami z autamatycznią przekładnią, ale wszystko wydaje się być ok, zero jakichkolwiek szarpnięć zmienia biegi płynnie, jestem zadowolony.
Niestety nie obyło sie bez mankamentów typu niedomykające się obie przednie szyby (trzeba im pomoc ręką) w przyszłym tygodniu rozbiore boczki i zobacze co tam słychać.
Kolejnym była różnica w kolorze świecenia oryginalnych żarników (jeden świecił bardziej na żółto), uporałem się z problemem wymieniając żarniki na nieoryginalne 6000k (znajomy polecał mi ów żarnik DS2 i dostałem fajny rabat u niego w sklepie więc kupiłem) dodatkowo szarpłem się i dokupiłem zestaw postojowe ledy niewywołujące błędu. Efekt super! Dodam niedługo zdjęcia, ale narazie nonstop pada i bije gradem co odbiera cały urok.
Kolejny a zaraz najwiekszy i wydaje mi sie ze powazny mankament:
Ktoś włożył jakieś badziewne radio z wysuwającym się ekranem (wygląda tandetnie i psuje cały klimat deski)
W rezultacie tego, radio wygląda paskudnie, EKRAN DVD wcale nie działa (rzekomo zepsuł się 2 dni przed moim zakupem), ale co jest NAJGROSZE z całego systemu nagłośnienia bose działa 1 głosnik w lewych tylnich drzwiach + dwa sykacze, który uwaga!!! podczas hamowania się odpina na czas hamowania.
Uważam, że może to być spory problem z elektryką w samochodzie, od czego polecilibyście mi zacząć diagnoze??? Pewny jestem, że musze zmienic radio na jakieś ładne 1din.
Juz po wszystkim, 06.04.2017 nabyłem swój własny egzemplarz A6C5 4.2 V8.
Jestem bardzo zadowolony, udało sie troche urwać z ceny, przebieg aktualny 92tyś km. zdaje się autentyczny po wizytach w 2 warsztatach, co było moją najwiekszą obawą przy zakupie.
Teraz od poczatku,
Stan lakieru: do korekty polerką mechaniczną (lakier jest matowy, bardzo dawno albo wręcz nigdy nie widział polerki) brak głębszych rys których by nie dało sie spolerować.
Silnik chodzi jak żyletka, chodzi równo, przyspiesza, pięknie mruczy, cały suchy, POEZJA! Olej wymieniam w przyszłym tygodniu
Skrzynia biegów tiptronic: nie jeździłem wcześniej wieloma samochodami z autamatycznią przekładnią, ale wszystko wydaje się być ok, zero jakichkolwiek szarpnięć zmienia biegi płynnie, jestem zadowolony.
Niestety nie obyło sie bez mankamentów typu niedomykające się obie przednie szyby (trzeba im pomoc ręką) w przyszłym tygodniu rozbiore boczki i zobacze co tam słychać.
Kolejnym była różnica w kolorze świecenia oryginalnych żarników (jeden świecił bardziej na żółto), uporałem się z problemem wymieniając żarniki na nieoryginalne 6000k (znajomy polecał mi ów żarnik DS2 i dostałem fajny rabat u niego w sklepie więc kupiłem) dodatkowo szarpłem się i dokupiłem zestaw postojowe ledy niewywołujące błędu. Efekt super! Dodam niedługo zdjęcia, ale narazie nonstop pada i bije gradem co odbiera cały urok.
Kolejny a zaraz najwiekszy i wydaje mi sie ze powazny mankament:
Ktoś włożył jakieś badziewne radio z wysuwającym się ekranem (wygląda tandetnie i psuje cały klimat deski)
W rezultacie tego, radio wygląda paskudnie, EKRAN DVD wcale nie działa (rzekomo zepsuł się 2 dni przed moim zakupem), ale co jest NAJGROSZE z całego systemu nagłośnienia bose działa 1 głosnik w lewych tylnich drzwiach + dwa sykacze, który uwaga!!! podczas hamowania się odpina na czas hamowania.
Uważam, że może to być spory problem z elektryką w samochodzie, od czego polecilibyście mi zacząć diagnoze??? Pewny jestem, że musze zmienic radio na jakieś ładne 1din.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
przy V8 to zadne problemy wrecz bym powiedzial ze brak, moja rada zmien tez olej w skrzyni bo nie wiadomo kiedy zmianiany a zawsze masz pewnosc jak sam zrobisz i daj porzadny do silnika nie zaden castrol itp, druga sprawa logi porob i koniecznie kup sobie Vaga kabelek+program z forum wszystko wyczytasz jak cos pisz i pytaj
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Miałem podobny problem z szybami w mojej A6. Od strzała możesz sobie zamówić komplet (4 szt.) ślizgów do prowadnic: https://allegro.pl/listing?string=a6%20c5%20%C5%9Blizgi&order=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-2-0222
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Rozumiem, a jest różnica w ślizgach między zwykłymi a podwójnymi szybamii?
Dzisiaj pierwsze mycie, nałożyłem jakiś kiepski wosk na mokro żeby jako tako to wyglądało do czasu polerki
Wyrzuciłem dzisiaj również stare radio, z wysuwanym ekranem, wyrzuciłem tandetną kamerkę cofania, w zamian dałem ładnie wpasowujące się radio z Pioniera (jedno z najtanszych), które na jakiś czas mi wystarczy, aktualnie walcze z tym, że gubi się prąd w radiu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, oraz poszukuje jakichkolwiek zwrotnic przy sykaczach z tyłu i przodu ponieważ całość gra już ładnie, ale sykacze pierdzą przy niskich tonach których rzekomo nie powinny wogole grac (po to właśnie są zwrotnice, żeby ucinać niskie pasma)
[ Dodano: 2017-04-08, 19:29 ]
Ok radio ogarnięte, standardowa zamiana żółtego przewodu z czerwonym poskutkowała Chwała bogu, że jest to forum bo tutaj to wyczytałem
Dzisiaj pierwsze mycie, nałożyłem jakiś kiepski wosk na mokro żeby jako tako to wyglądało do czasu polerki
Wyrzuciłem dzisiaj również stare radio, z wysuwanym ekranem, wyrzuciłem tandetną kamerkę cofania, w zamian dałem ładnie wpasowujące się radio z Pioniera (jedno z najtanszych), które na jakiś czas mi wystarczy, aktualnie walcze z tym, że gubi się prąd w radiu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, oraz poszukuje jakichkolwiek zwrotnic przy sykaczach z tyłu i przodu ponieważ całość gra już ładnie, ale sykacze pierdzą przy niskich tonach których rzekomo nie powinny wogole grac (po to właśnie są zwrotnice, żeby ucinać niskie pasma)
[ Dodano: 2017-04-08, 19:29 ]
Ok radio ogarnięte, standardowa zamiana żółtego przewodu z czerwonym poskutkowała Chwała bogu, że jest to forum bo tutaj to wyczytałem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 mar 2017, 16:06
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga