Mam problem z regeneracją DPF.
Pacjentka to, Audi A6 C7 2015 Ultra S Tronic przebieg zaledwie 123 tys./km.
W ciągu 2 lat częstotliwość wyskakującego komunikatu „Awaria Filtra cząstek stałych patrz podręcznik” stopniowo rosła. Obecnie taki komunikat w towarzystwie pomarańczowego trójkąta z wykrzyknikiem wyskakuje po 250 km od udanej regeneracji. Dystans potrzebny do regeneracji rósł proporcjonalnie do częstotliwości. Na początku wystarczało około 15 km teraz nawet 100 km. W międzyczasie potrafi wyskoczyć mi błąd Kod P2458 Przez jakiś czas jeździłem ze spaloną świecą żarową na 1 cylindrze

Mechanik rozkłada ręce… do tej pory miałem płukanie Dpf, wymianę czujnika różnicy ciśnień… następna w kolejce ma być chłodnica EGR…
Przyznam szczerze, że przestaje mnie to bawić, bo problem nie znika!
Zauważyłem, że gdy komputer włączy procedurę regeneracji, obroty podskakują na około 1000 obr/min
Obserwując parametry zauważyłem ze DPF nie osiąga właściwej temperatury 600-650 stopni C. Bez względu na to, jak długo jadę jak prędkością. Temperatura potrafi wejść na 550 stopni i po kilku sekundach spada. Do około 300-350 stopni.
Mógłby ktoś, coś poradzić, gdzie jest problem?
Pozdrawiam!