Jak dostać się do tej chłodniczki? Trzeba wyciągać silnik cały, czy można z góry jakoś?
https://allegro.pl/oferta/chlodnica-spa ... offer-link
Co sądzicie o tej chłodniczce?
[CNHA 2.0 190 KM] EGR - dwie chłodnice recyrkulacji spalin ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 22 sty 2022, 15:22
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A4 B8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Myszyniec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 kwie 2021, 19:36
- Imię: Lukasz
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: Inny
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdynia
Re: [CNHA 2.0 190 KM] EGR - dwie chłodnice recyrkulacji spalin ?
Witam Panowie mam pytanie czy zapchana totalnie chlodnica egr moze byc powodem braku mocy powyzej 2300 rpm
Dodam ze z dołu przyspiesza wszystko normalnie powyzej 2300 rpm przy mocniejszym dodaniu gazu zaczyna wydobywac sie czarny dym wydechów i auto nie jedzie, na hamowni wyszlo 140 km z koleji moment 390 Nm dodam ze w aucie usuniety i wyprogramowany jest DPF , teraz poszła do sprawdzenia Turbina i przy okazji okazalo sie calkowicie zapchana chlodniczka Egr , zapala sie blad P040200 , czy może to byc przyczyna?? Prosze o podpowiedź jestem tu nowy przeraszam za niespójności.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 08 kwie 2021, 22:44
- Imię: Mariusz
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Re: [CNHA 2.0 190 KM] EGR - dwie chłodnice recyrkulacji spalin ?
Czy mógłby ktoś udostępnić schemat z ELSY wyjęcia chłodnicy EGR z silnika DDCB. mam na myśli ta okrągłą schowaną głęboko pod turbiną.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 lis 2020, 23:22
- Imię: Martin
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: DE
Re: [CNHA 2.0 190 KM] EGR - dwie chłodnice recyrkulacji spalin ?
Witam Panowie,
miałem turbo do regeneracji więc przy okazji dałem DPF do czyszczenia i okazało się, że EGR z chłodniczką jest do wymiany.
Po wymianie pierwsza trasa na autostradzie i okazało się, że auto w granicy 1600 obrotów oraz prędkości 120km/h najczęściej jadąc pod górkę a odpuszczając nogę z gazu auto zaczyna szarpać. Błędów brak, a po dodaniu gazu wszystko znika i tylko w tym przedziale się pojawia.
Mechanik miał zamówić egr z firmy Mahle, ale okazało się że był niedostępny i zamówił jakiejś firmy PartsTec i dowidziałem się dopiero po odebraniu samochodu. Do tego delikatnie słychać gwizd (nieszczelność?) który podczas dodawania gazu nie słabnie ale też nie jest głośniejszy.
Miał ktoś podobny problem?
Ps. Ma ktoś namiary na jakąś firmę gdzie nowych egr z chłodniczką wyczyścić ultradźwiękiem? Wtedy podobno czyszczenie nie powoduje uszkodzeń danego egr.
miałem turbo do regeneracji więc przy okazji dałem DPF do czyszczenia i okazało się, że EGR z chłodniczką jest do wymiany.
Po wymianie pierwsza trasa na autostradzie i okazało się, że auto w granicy 1600 obrotów oraz prędkości 120km/h najczęściej jadąc pod górkę a odpuszczając nogę z gazu auto zaczyna szarpać. Błędów brak, a po dodaniu gazu wszystko znika i tylko w tym przedziale się pojawia.
Mechanik miał zamówić egr z firmy Mahle, ale okazało się że był niedostępny i zamówił jakiejś firmy PartsTec i dowidziałem się dopiero po odebraniu samochodu. Do tego delikatnie słychać gwizd (nieszczelność?) który podczas dodawania gazu nie słabnie ale też nie jest głośniejszy.
Miał ktoś podobny problem?
Ps. Ma ktoś namiary na jakąś firmę gdzie nowych egr z chłodniczką wyczyścić ultradźwiękiem? Wtedy podobno czyszczenie nie powoduje uszkodzeń danego egr.