[A6 C6] QUATTRO Wibracje w napedzie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 458
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Dobrze jeżeli w ogóle odpowiedź się pojawi. Najczęściej jak już ktoś naprawi to nie chce mu się opisać albo po prostu zapomina. W końcu jesteśmy tylko ludźmi:)haribo.pl pisze:to forum jest super na odp.czeka sie tygodniami albo miesiacami.pomoc bardzo szybkaJAn-00 pisze:Witam
A u innych kolegów z quattro , co słychać też się poprawiła?
Bo nie wiem czy szukać w torsenie czy okazała się inna przyczyna
Pozdrawiam
- Mipol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 00:15
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy
Też chętnie bym się dowiedział czy komuś wymiana torsena pomogła. Jestem właśnie przed dylematem czy dać komuś do sprawdzenia tylko torsen czy bawić się w wymianę całej skrzyni.
Też niestety mam problem z wibracjami - największa amplituda jest przy 120km/h. Przy 100km/h i mniej można jeszcze przeżyć. Wykluczam wał i wszystko co z tyłu bo a) wymieniałem i podmieniałem wszystko (dyfer, łożyska z tyłu, wał poszedł do sprawdzenia na wyważarce) b) przy podniesionym aucie na podnośniku zaciągnąłem ręczny i przy kręceniu się tylko przodu dalej czuć te wibracje.
Ma ktoś namiary na dobrego mechanika w okolicach Tychów, Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, który zna się na rzeczy i nie będzie wróżył z fusów ?
Zastanawiam się jeszcze nad Auto Danecki - Piekary śląskie
Też niestety mam problem z wibracjami - największa amplituda jest przy 120km/h. Przy 100km/h i mniej można jeszcze przeżyć. Wykluczam wał i wszystko co z tyłu bo a) wymieniałem i podmieniałem wszystko (dyfer, łożyska z tyłu, wał poszedł do sprawdzenia na wyważarce) b) przy podniesionym aucie na podnośniku zaciągnąłem ręczny i przy kręceniu się tylko przodu dalej czuć te wibracje.
Ma ktoś namiary na dobrego mechanika w okolicach Tychów, Dąbrowy Górniczej, Sosnowca, który zna się na rzeczy i nie będzie wróżył z fusów ?
Zastanawiam się jeszcze nad Auto Danecki - Piekary śląskie
Audi - There's no better way to drive.
- Mipol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 00:15
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tychy
Ja mam wibracje podczas jazdy ale podczas ruszania też przy max skręcie czuje tarkę na samochodzie tak przy ok 5-10km/h. Potem się to traci nawet przy max skręcie.
przeguby ok - to pierwsze poszło na tapetę. Byłem u speca od przegubów i półosiek to powiedział że to nie to. Przy przegubach by nie było wibracji jak jadę stałą prędkością a przy przyśpieszaniu głównie.
Wydaje mi się że kiedyś nie było tego aż tak bardzo czuć jak teraz i że może to być wina torsenu.
U mnie na dodatek 2 lata temu mialem wyciek oleju z torsenu, strzelil uszczelniacz wału. Nie wiem ile tak przejeździłem - Moze 2tyś km może 5tyś. Potem naprawiłem usterkę i wlałem nowy olej. W każdym bądź razie przez rok od wymiany uszczelniacza był spokój a teraz od 8 miesięcy cos jest na rzeczy.
Mechanicy rozkładają ręce. A mi te wibracje i tarka nie daje żyć - bardziej te wibracje. Niby jakiś minimalny luz na przegubie wału tego od strony ASB ale fachury twierdzą że w granicach normy. Szukam dalej i topię kasę bez rezultatu.
przeguby ok - to pierwsze poszło na tapetę. Byłem u speca od przegubów i półosiek to powiedział że to nie to. Przy przegubach by nie było wibracji jak jadę stałą prędkością a przy przyśpieszaniu głównie.
Wydaje mi się że kiedyś nie było tego aż tak bardzo czuć jak teraz i że może to być wina torsenu.
U mnie na dodatek 2 lata temu mialem wyciek oleju z torsenu, strzelil uszczelniacz wału. Nie wiem ile tak przejeździłem - Moze 2tyś km może 5tyś. Potem naprawiłem usterkę i wlałem nowy olej. W każdym bądź razie przez rok od wymiany uszczelniacza był spokój a teraz od 8 miesięcy cos jest na rzeczy.
Mechanicy rozkładają ręce. A mi te wibracje i tarka nie daje żyć - bardziej te wibracje. Niby jakiś minimalny luz na przegubie wału tego od strony ASB ale fachury twierdzą że w granicach normy. Szukam dalej i topię kasę bez rezultatu.
Audi - There's no better way to drive.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
dlaczego chińskie możęsz kupić lobro spidan te przeguby to są te same które stosowane są w fordzie siera scorpio wewnętrzne tylnie na forum podałem nr katalogowe w poście o drganiach w c-5 jest tam też mój patent do lokalizacji drgań (skuteczny) za pomocą smatrfonarafal1985 pisze:Kolego u mnie był też minimalny luz poprzeczny przegubu (niby w normie), a wymiana pomogła. Wymieniłem cały wał bo szkoda kasy na chińskie przeguby z allegro, a w ASO tylko komplet.
pozdr
enduro7 pisze:dlaczego chińskie możęsz kupić lobro spidan te przeguby to są te same które stosowane są w fordzie siera scorpio wewnętrzne tylnie na forum podałem nr katalogowe w poście o drganiach w c-5 jest tam też mój patent do lokalizacji drgań (skuteczny) za pomocą smatrfonarafal1985 pisze:Kolego u mnie był też minimalny luz poprzeczny przegubu (niby w normie), a wymiana pomogła. Wymieniłem cały wał bo szkoda kasy na chińskie przeguby z allegro, a w ASO tylko komplet.
pozdr
Swego czasu szukałem info, ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej informacji z czego pasują, a nie miałem czasu i ochoty strzelać dlatego zrobiłem jak zrobiłem.
Lobro i spidan czyli GKN, także jakość jak najbardziej OK.
Pytanie czy C5 ma te same co C6 ?
pozdr
PS
Podaj link do tematu bo nie mogę znaleźć.