
Pierwsze wrażenia po wyjeździe na pierwszą przejażdżkę są masakryczne świeżo założone sprzęgło telepie budą przy ruszaniu, więc się trochę przestraszyłem, ruszyłem na początku ze trzy razy i wibracje spadły o połowę, w tej chwili zrobiłem 70km i wibracji praktycznie nie ma, więc mam wielką radochę z przeprowadzonej naprawy



Mój stary dwumas był jeszcze nie taki zły ze 40kkm by jeszcze pojeździł, miał lekkie luzy i w ogóle się nie zacinał, natomiast tarcza od strony DM zjechana prawie do zera.
Pozytywne spostrzeżenia po montażu JM są takie:
- silnik przestał całkowicie drgać na biegu jałowym(wymieniony uszczelniacz z czujnikiem położenia wału korbowego) i jest ciszej, nie ma takiego cichego szumu
- mam wrażenie że biegi wchodzą lepiej niż wcześniej, bardzo delikatnie haczyły mi 2 i 3 bieg teraz tego nie ma
- nie odczuwam absolutnie żadnych drgań na kierownicy i drążku zmiany biegów(tego obawiałem się najbardziej)
-przy szybkiej zmianie biegów z 1 na2 i z 2 na 3 nie ma takiego zamulenia na ułamek sekundy jak na dwumasie i to mi bardzo odpowiada
- podczas gaszenia silnika, wcześniej było lekkie szarpnięcie, teraz brak.
[ Dodano: 2011-06-29, 22:00 ]
teraz minusy:
- jest trochę głośniej, ale tylko przy przyspieszaniu u mnie w zakresie obrotów od 2200 do ok 2800, nie jakaś tam masakra, no ale jest.
- są jeszcze te szarpnięcia przy ruszaniu ,ale jeszcze za mało pojeździłem, mam nadzieje ze to ustąpi, rozmawiałem z 3 osobami co montowali te sprzęgło w tym silniku z a4klubu i mówili że to norma i że te szarpnięcia powinny ustąpić po 300km, po prostu sprzęgło musi się dotrzeć i ułożyć.
Na razie jestem mega zadowolony


![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
pozdrawiam