[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
Nikogo nie namawiam do stosowania oleju 2T.
Zobacz taki temat luźny , chłoapki robili badania ON w Orlenie
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69& ... start=1025
Czy czymś się różni szyna CR w avenmsisacj czy HDi od najnowszych pizo jeśli chodzi o zasadę budowy ?
Zresztą ile jest tych pizo w rzeczywistości, chyba bardzo mało ....
Zobacz taki temat luźny , chłoapki robili badania ON w Orlenie
http://avensis.info/viewtopic.php?f=69& ... start=1025
Czy czymś się różni szyna CR w avenmsisacj czy HDi od najnowszych pizo jeśli chodzi o zasadę budowy ?
Zresztą ile jest tych pizo w rzeczywistości, chyba bardzo mało ....
tak jak kolega [...wymoderowano...] wyzej napisal wszystkie watki dotyczace wtryskow zostalyw tym temacie rozpisane szczegolowo wiec kazdy kto chce sie dowiedziec maiarodajnych faktow znajdzie praktycznie wsyzstko.nawiazujac do niektorych porad to jesli ktos nie jest czesgos pewny to niech nie doraadza i zastanowi sie 10 raz nim co napisze.bo ktos zalapie taka porade i wpedzi sie w nielada koszta.
Może zamiast używać epitetów, warto poświęcić czas na zgłębianie zasad ortografii i zacząć pisać poprawną polszczyzną?
Może zamiast używać epitetów, warto poświęcić czas na zgłębianie zasad ortografii i zacząć pisać poprawną polszczyzną?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 20:39 przez masud, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Poruszyłem pewien temat, bynajmniej nie chcę nikogo namawiać do stosowania oleju 2T w silnikach diesla ale chciałbym jednak zasygnalizować, że wielu ludzi z polskich forów Avensis i Peugeota stosuje od kilku lat olej 2T w silnikach z DPF, FAP, D-Cat.
Nikomu mikropory filtra cząstek stałych nie zakleiły się, a filtry przy stosowaniu 2T wypalają się rzadziej.
Efekt jest powtarzalny w dieslach różnych marek. Na forum motor-talk.de wielu użytkowników nowych diesli Mercedesa, BMW, VW stosowało i stosuje 2T przez wiele lat i dziesiątki (a czasami i setki) tysięcy kilometrów. Nieznany jest ani jeden przypadek uszkodzenia, czy skrócenia życia DPF. Znane są liczne przypadki dłuższego od średniego życia DPF przy stosowaniu 2T. Po szczegóły zapraszam na podane fora, gdzie zostało bardzo dużo o tym napisane.
To oczywiście w wolej chwili a inna lektura a ja jedynie chciałem zasygnalizować o takim temacie.
Przy okazji z popularnych wyspecjalizowanych środków polecam środek z BG do oleju napedowego :
Oczywiście produkt nie jest do kupienia w zadnym sklepie ale jak ktoś się natknie na możliwość zdobycia takowego dodatku gorąco polecam wtryski żyją o wieeele dłużej i wszystko chodzi zupełnie inaczej.
Pozdrawiam serdecznie.
Poruszyłem pewien temat, bynajmniej nie chcę nikogo namawiać do stosowania oleju 2T w silnikach diesla ale chciałbym jednak zasygnalizować, że wielu ludzi z polskich forów Avensis i Peugeota stosuje od kilku lat olej 2T w silnikach z DPF, FAP, D-Cat.
Nikomu mikropory filtra cząstek stałych nie zakleiły się, a filtry przy stosowaniu 2T wypalają się rzadziej.
Efekt jest powtarzalny w dieslach różnych marek. Na forum motor-talk.de wielu użytkowników nowych diesli Mercedesa, BMW, VW stosowało i stosuje 2T przez wiele lat i dziesiątki (a czasami i setki) tysięcy kilometrów. Nieznany jest ani jeden przypadek uszkodzenia, czy skrócenia życia DPF. Znane są liczne przypadki dłuższego od średniego życia DPF przy stosowaniu 2T. Po szczegóły zapraszam na podane fora, gdzie zostało bardzo dużo o tym napisane.
To oczywiście w wolej chwili a inna lektura a ja jedynie chciałem zasygnalizować o takim temacie.
Przy okazji z popularnych wyspecjalizowanych środków polecam środek z BG do oleju napedowego :
Oczywiście produkt nie jest do kupienia w zadnym sklepie ale jak ktoś się natknie na możliwość zdobycia takowego dodatku gorąco polecam wtryski żyją o wieeele dłużej i wszystko chodzi zupełnie inaczej.
Pozdrawiam serdecznie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 219
- Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Kurcze, a ja ostatnio uzupełniłem olej w silniku oliwą do kosiarek i odnoszę wrażenie, że mam ze 60 KM więcejCroom pisze:Znane są liczne przypadki dłuższego od średniego życia DPF przy stosowaniu 2T
Zawsze mi się wydawało, że odpowiednie traktowanie auta z DPFem, przedłuża jego (filtra) działanie/żywotność, a nie dolewanie oleju 2T do baku
Kolego, nie obraź się, ale jakieś herezje wypisujesz ... tak mi się coś wydaje
Jaka według Ciebie jest średnia życia DPFa?
czyli wtryski z końcówkami BB to najnowsza, poprawiona wersja i będzie pasować zamiast AB? lepiej kupować dokładnie takie jakie były ori czy nowsze, poprawione? może ktoś wie czy wtryski z nowszych, poprawionych silników, gdzie oznaczenia silników są czteroliterowe, np. CAPA pasują do tych poprzednich, np ASB, no i czy będą lepsze od ori i czy bedą działać w ogóle, czy nie ma to racji bytu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 08 sie 2012, 22:26
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: UK
Witam wszystkich klubowiczow. Mam problem z moja audi a6 c6 2005 224KM BMK, mianowicie po paru minutowym postoju zaczyna mi kopcic na szaro-niebiesko. Myslalem ze olej mi bierze ale po krotkiej diagnostyce w warsztacie(dodam ze w Agnlii) wykluczyli to mozliwosc i postawili na moje wtryskiwacze. I tu mam pytanie, po odczytaniu blockow VCDS od 72..77 do stwierdzilem ze wtryski sa ok.
Saturday,16,March,2013,13:16:46:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418
--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:16:37 Group 072
-16.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:16:58 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:04 Group 074
16.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:10 Group 075
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:14 Group 076
-28.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:17 Group 077
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:39 Group 013
-0.71 mg/str Inj. Quantity
-0.75 mg/str Inj. Quantity
1.41 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:44 Group 014
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:18:22 Group 001
756 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
234.3 bar Pressure
70.2°C Temperature
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:18:43 Group 003
756 /min RPM
229.1 mg/str Mass Air / Rev.
270.3 mg/str Mass Air / Rev.
20.9 % Duty Cycle
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:19:10 Group 008
756 /min RPM
31.2 Nm Torque
343.2 Nm Torque
179.4 Nm Torque
Czy ktos moglby jeszce mi wytlumaczyc jakie powinny byc prawidlowe wartosci na kanale 13 i 14 ? chodzi tutaj o dawke paliwa tak? dlaczego sa minusowe wartosci i plusowe? Dodam tez, ze wykluczylem turbine i oleju mi nie przybylo. Z gory dziekuje za pomoc.
Saturday,16,March,2013,13:16:46:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418
--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:16:37 Group 072
-16.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:16:58 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:04 Group 074
16.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:10 Group 075
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:14 Group 076
-28.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:17 Group 077
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:39 Group 013
-0.71 mg/str Inj. Quantity
-0.75 mg/str Inj. Quantity
1.41 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:17:44 Group 014
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:18:22 Group 001
756 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
234.3 bar Pressure
70.2°C Temperature
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:18:43 Group 003
756 /min RPM
229.1 mg/str Mass Air / Rev.
270.3 mg/str Mass Air / Rev.
20.9 % Duty Cycle
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)
13:19:10 Group 008
756 /min RPM
31.2 Nm Torque
343.2 Nm Torque
179.4 Nm Torque
Czy ktos moglby jeszce mi wytlumaczyc jakie powinny byc prawidlowe wartosci na kanale 13 i 14 ? chodzi tutaj o dawke paliwa tak? dlaczego sa minusowe wartosci i plusowe? Dodam tez, ze wykluczylem turbine i oleju mi nie przybylo. Z gory dziekuje za pomoc.
Odpowiem sam sobie na zadane wcześniej pytania, może komuś się przyda ....
Jeśli ktoś ma wtryski 059130277Q ( tak jak ja) lub S lub AB
Wymieniają się tylko na 059130277AH ( leżą w magazynie długo, bo już nie są produkowane) 059130277BD lub 059130855AX.
Można założyć końcówkę AM co idzie kupić już nawet za 600 zł , jednak auto nie będzie chodziło jak trzeba - inne ciśnienie. Podobno jak jest DPF to jeszcze jako tako chodzi ( nie polecam), ale jak nie ma to już całkowita lipa .....
Co do kolegi powyżej, jeśli masz rok 2005 i wtryski od nowości, to i tak już musisz się szykować do wymiany powoli. A VCDS jest całkowicie poglądowy, a na pewno na jego podstawie nie można oceniać kondycji wtrysków.
Jeśli ktoś ma wtryski 059130277Q ( tak jak ja) lub S lub AB
Wymieniają się tylko na 059130277AH ( leżą w magazynie długo, bo już nie są produkowane) 059130277BD lub 059130855AX.
Można założyć końcówkę AM co idzie kupić już nawet za 600 zł , jednak auto nie będzie chodziło jak trzeba - inne ciśnienie. Podobno jak jest DPF to jeszcze jako tako chodzi ( nie polecam), ale jak nie ma to już całkowita lipa .....
Co do kolegi powyżej, jeśli masz rok 2005 i wtryski od nowości, to i tak już musisz się szykować do wymiany powoli. A VCDS jest całkowicie poglądowy, a na pewno na jego podstawie nie można oceniać kondycji wtrysków.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga