Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Croom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 lut 2013, 07:54
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Croom » 21 lut 2013, 10:12

Nikogo nie namawiam do stosowania oleju 2T.
Zobacz taki temat luźny , chłoapki robili badania ON w Orlenie

http://avensis.info/viewtopic.php?f=69& ... start=1025

Czy czymś się różni szyna CR w avenmsisacj czy HDi od najnowszych pizo jeśli chodzi o zasadę budowy ?
Zresztą ile jest tych pizo w rzeczywistości, chyba bardzo mało ....

masud

Post autor: masud » 21 lut 2013, 12:01

tak jak kolega [...wymoderowano...] wyzej napisal wszystkie watki dotyczace wtryskow zostalyw tym temacie rozpisane szczegolowo wiec kazdy kto chce sie dowiedziec maiarodajnych faktow znajdzie praktycznie wsyzstko.nawiazujac do niektorych porad to jesli ktos nie jest czesgos pewny to niech nie doraadza i zastanowi sie 10 raz nim co napisze.bo ktos zalapie taka porade i wpedzi sie w nielada koszta.

Może zamiast używać epitetów, warto poświęcić czas na zgłębianie zasad ortografii i zacząć pisać poprawną polszczyzną?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 20:39 przez masud, łącznie zmieniany 1 raz.

Croom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 lut 2013, 07:54
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Croom » 22 lut 2013, 14:58

Witam,

Poruszyłem pewien temat, bynajmniej nie chcę nikogo namawiać do stosowania oleju 2T w silnikach diesla ale chciałbym jednak zasygnalizować, że wielu ludzi z polskich forów Avensis i Peugeota stosuje od kilku lat olej 2T w silnikach z DPF, FAP, D-Cat.
Nikomu mikropory filtra cząstek stałych nie zakleiły się, a filtry przy stosowaniu 2T wypalają się rzadziej.

Efekt jest powtarzalny w dieslach różnych marek. Na forum motor-talk.de wielu użytkowników nowych diesli Mercedesa, BMW, VW stosowało i stosuje 2T przez wiele lat i dziesiątki (a czasami i setki) tysięcy kilometrów. Nieznany jest ani jeden przypadek uszkodzenia, czy skrócenia życia DPF. Znane są liczne przypadki dłuższego od średniego życia DPF przy stosowaniu 2T. Po szczegóły zapraszam na podane fora, gdzie zostało bardzo dużo o tym napisane.

To oczywiście w wolej chwili a inna lektura a ja jedynie chciałem zasygnalizować o takim temacie.

Przy okazji z popularnych wyspecjalizowanych środków polecam środek z BG do oleju napedowego :

Obrazek


Oczywiście produkt nie jest do kupienia w zadnym sklepie ale jak ktoś się natknie na możliwość zdobycia takowego dodatku gorąco polecam wtryski żyją o wieeele dłużej i wszystko chodzi zupełnie inaczej.

Pozdrawiam serdecznie.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 lut 2013, 15:12

Pseudo reklama ?

Kilt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 19 paź 2012, 13:25
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Kilt » 22 lut 2013, 15:15

Croom pisze:Znane są liczne przypadki dłuższego od średniego życia DPF przy stosowaniu 2T
Kurcze, a ja ostatnio uzupełniłem olej w silniku oliwą do kosiarek i odnoszę wrażenie, że mam ze 60 KM więcej <lol>
Zawsze mi się wydawało, że odpowiednie traktowanie auta z DPFem, przedłuża jego (filtra) działanie/żywotność, a nie dolewanie oleju 2T do baku <lol>
Kolego, nie obraź się, ale jakieś herezje wypisujesz ... tak mi się coś wydaje ;)
Jaka według Ciebie jest średnia życia DPFa?

GrzesK11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 lis 2012, 11:03
Lokalizacja: Turek/Konin

Post autor: GrzesK11 » 03 mar 2013, 11:45

WITAM posiadam wtryski o nr 059130277AC i tu pojawia sie pytanko czy moge je zastapic wtryskami o takim samym nr tylko z koncówka AJ???

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 03 mar 2013, 13:01

tak te wtryski powinny pasowac

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 03 mar 2013, 13:07

Możesz, ale to nie są najnowsze wtryski... . Najlepiej gdybyś kupił 059130277BB

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 03 mar 2013, 13:15

tak tylko AJ kupisz za 700zl nowki oryginal . A z BB musisz dac 1000-1200zl wiec roznica na 6 sztukach jest spora:)

GrzesK11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 lis 2012, 11:03
Lokalizacja: Turek/Konin

Post autor: GrzesK11 » 03 mar 2013, 13:34

fakt gdyby to byl jeden to nie jest zle ale przy 6 sztukach roznica w cenie jest spora

farmer91
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 05 gru 2012, 20:41
Lokalizacja: PL

Post autor: farmer91 » 09 mar 2013, 20:24

czyli wtryski z końcówkami BB to najnowsza, poprawiona wersja i będzie pasować zamiast AB? lepiej kupować dokładnie takie jakie były ori czy nowsze, poprawione? może ktoś wie czy wtryski z nowszych, poprawionych silników, gdzie oznaczenia silników są czteroliterowe, np. CAPA pasują do tych poprzednich, np ASB, no i czy będą lepsze od ori i czy bedą działać w ogóle, czy nie ma to racji bytu?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 13 mar 2013, 13:31

Koncowka AR podejdzie jak fabrycznie mam Q i wg etki ma byc AH lub BD ?
Chcialem AM ale juz wiem ze nie podejda - inne ciśnienie

sigramsik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 08 sie 2012, 22:26
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: UK

Post autor: sigramsik » 16 mar 2013, 19:24

Witam wszystkich klubowiczow. Mam problem z moja audi a6 c6 2005 224KM BMK, mianowicie po paru minutowym postoju zaczyna mi kopcic na szaro-niebiesko. Myslalem ze olej mi bierze ale po krotkiej diagnostyce w warsztacie(dodam ze w Agnlii) wykluczyli to mozliwosc i postawili na moje wtryskiwacze. I tu mam pytanie, po odczytaniu blockow VCDS od 72..77 do stwierdzilem ze wtryski sa ok.

Saturday,16,March,2013,13:16:46:10074
VCDS Version: Release 10.6.4
Data version: 20110418
--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:16:37 Group 072
-16.0 ms Time Corr.
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:16:58 Group 073
-10.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:04 Group 074
16.0 ms Time Corr.
6.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
---------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:10 Group 075
0.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:14 Group 076
-28.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:17 Group 077
2.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:39 Group 013
-0.71 mg/str Inj. Quantity
-0.75 mg/str Inj. Quantity
1.41 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:17:44 Group 014
-0.09 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
0.05 mg/str Inj. Quantity
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:18:22 Group 001
756 /min RPM
5.2 mg/str Inj. Quantity
234.3 bar Pressure
70.2°C Temperature

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:18:43 Group 003
756 /min RPM
229.1 mg/str Mass Air / Rev.
270.3 mg/str Mass Air / Rev.
20.9 % Duty Cycle
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (4F0 910 402 L)

13:19:10 Group 008
756 /min RPM
31.2 Nm Torque
343.2 Nm Torque
179.4 Nm Torque

Czy ktos moglby jeszce mi wytlumaczyc jakie powinny byc prawidlowe wartosci na kanale 13 i 14 ? chodzi tutaj o dawke paliwa tak? dlaczego sa minusowe wartosci i plusowe? Dodam tez, ze wykluczylem turbine i oleju mi nie przybylo. Z gory dziekuje za pomoc.

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 16 mar 2013, 20:42

Niestety musisz poczytać poprzednie posty,masz tam wszysko opisane Vcds nie jest adekwatne,trzeba wyciągnąć wszystkie na odpowiednią maszynę i dopiero będzie
wiadomo co jest grane. <luzik>

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 17 mar 2013, 07:23

Odpowiem sam sobie na zadane wcześniej pytania, może komuś się przyda ....

Jeśli ktoś ma wtryski 059130277Q ( tak jak ja) lub S lub AB
Wymieniają się tylko na 059130277AH ( leżą w magazynie długo, bo już nie są produkowane) 059130277BD lub 059130855AX.

Można założyć końcówkę AM co idzie kupić już nawet za 600 zł , jednak auto nie będzie chodziło jak trzeba - inne ciśnienie. Podobno jak jest DPF to jeszcze jako tako chodzi ( nie polecam), ale jak nie ma to już całkowita lipa .....

Co do kolegi powyżej, jeśli masz rok 2005 i wtryski od nowości, to i tak już musisz się szykować do wymiany powoli. A VCDS jest całkowicie poglądowy, a na pewno na jego podstawie nie można oceniać kondycji wtrysków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga