Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
szy18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 kwie 2012, 11:15
Lokalizacja: sanok

Post autor: szy18 » 29 sty 2013, 14:35

witam,
koledzy prosze o porade czy wtryski 059 130 277 BE beda pasowac do silnika 3.0 BMK rocznik 2004 ???? czy potrzebne są raczej 059 130 277 BD ??

[ Dodano: 2013-02-01, 15:16 ]
witam,
koledzy prosze o ocene moich wtryskow:

Korekcja NMK dla cylindra 1 300/600 bar : 24,00/18.00 Status OK
Korekcja NMK dla cylindra 2 300/600 bar : 16,00/26.00 Status OK
Korekcja NMK dla cylindra 3 300/600 bar : -20,00/-18,00 Status poza tolerancja
Korekcja NMK dla cylindra 4 300/600 bar : -24,00/-6.00 Status OK
Korekcja NMK dla cylindra 5 300/600 bar : -10,00/0.00 Status OK
Korekcja NMK dla cylindra 6 300/600 bar : -4,00/2.00 Status OK

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 lut 2013, 09:23

A czy dacie radę mi powiedzieć czy moje wtryski były wymieniane? Ponieważ u mnie siedzą z końcówką AH. Czy te wtryski z tą końcówką były montowane seryjnie czy też jest szansa, że już ktoś je wymienił?

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 05 lut 2013, 11:11

tutaj sie raczej tego nie dowiesz tez proboowalem sie doradzic.poszperaj na forum albo do aso zadzwon doinformujesz ise w temacie ktore oznaczenia byly kiedy montowane

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 05 lut 2013, 11:20

KL4K50N
Według mnie miałeś już zmieniane, AH pojawiły się dopiero 09.2006r. Wcześniej były montowane Q>AA>AB

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 05 lut 2013, 11:54

MaTyS, Obyś miał rację :) Dzięki z info. Jak dojdzie mój drugi kabelek to sobie sczytam wartości i zobaczymy jak tam z nimi jest ;)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 lut 2013, 17:17

no to i ja napisze pare slow koledzy,te wartosci z vcds to mozna sobie raczej w buty wsadzic,jak zresza piotrus pisal,u mnie wszystkie sa ok,a wtryski leja...do sedna,dwa tygodnie temu pojechalem do serwisu diesla tu w nl,bo draznil mnie dymek i smrod spalin z rana po odpaleniu fury.dymi i smierdzi do czasu az sie nie zagrzeje.odzalowalem kieszonkowe i oto wynik testu,wedlug majstra z serwisu nie ma tragedii ale wszystkie szesc sztuk nadaje sie do wymiany.wynik wyslalem takze z zapytaniem co o tym sadza do pana gladyska(czekam jeszcze na meila zwrotnego)...moze ktorys z was spojrzy(piotrus?) i sie wypowie w temacie,bo ja zbytnio nie czaje tych cyferek.wiem tylko,ze jak sa ixsy to jest lipa,a jak ptaszki to ok :) umowilem sie wstepnie na wymiane pod koniec lutego.cena za komplet po dobrej bajerze z majstrem w Herenveen to 1750e z montazem.jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje to nr.wtrysku,wtryski ktore beda montowane maja tylko nr.boschowski 115078 i nie wiem jakiemu nr.czesci audi on odpowiada <mysli> moze wy znajdziecie jakies info.z tego co mi powiedzieli to sa to juz poprawione,nowe nie regenerowane.
Załączniki
doku.pdf
(203.7 KiB) Pobrany 4337 razy

shadowline
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:46
Lokalizacja: Ciechocinek

Post autor: shadowline » 09 lut 2013, 17:04

Mógłby ktoś życzliwy zerknąć na moje logi wtryskiwaczy i ocenić ich stan? Z góry serdeczne dzięki za jakiekolwiek informacje :)

Grupa 013
-0.09,0.33,-0.09,

Grupa 014
0.05,-0.24,-0.05,

Grupa 072
-2.0,4.0,4.0,

Grupa 073
0.0,10.0,0.0,

Grupa 074
6.0,10.0,2.0,

Grupa 075
8.0,10.0,6.0,

Grupa 076
-2.0,8.0,0.0,

Grupa 077
0.0,8.0,0.0,

Dodam, że podczas jazdy kiedy puszczam gaz i rozpoczyna się hamowanie silnikiem, kiedy wskazówka od obrotomierza schodzi do 1200 obr/min wskakuje spowrotem na 1400 i ma chwilowe wahania obrotów. Zastanawiam się co moze byc tego przyczyną.

Pozdrawiam forum i czekam na jakieś info.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 12 lut 2013, 08:43

Czy do mojego auta 3.0 tdi bmk podejda fabryczne nowki z koncowka AM?

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 19 lut 2013, 21:46

witam
moze slyszal ktos cos na temat pracy/regeneracii wtrysku comon rail przez ta firme??
http://pracowniamielewczyk.pl/
poydrawiam

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 19 lut 2013, 22:31

marach8 pisze:moze slyszal ktos cos na temat pracy/regeneracii wtrysku comon rail przez ta firme??
Z tego co wszyscy znający się na rzeczy mówią... to piezoelektryków nie da się regenerować ;|

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 19 lut 2013, 22:59

W Polsce nie ma takiego zakładu który by regenerował pize-wtryski.Są zakłady które proponują czszenie ultradżwiękami ale to raczej pomaga jak umarłemu kadżidło :|
Pozdr <luzik>

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 19 lut 2013, 23:08

a ktos z was probowal??
mi leja nieznacznie trzy sztuki i szczerze powiem ze chyba zaryzykuje daja rok gwarancii bez limitu kilometrow wydruki itp...

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 20 lut 2013, 09:40

W marcu wraz z jeszcze jednym kolega z forum kupujemy wtryska AM w miare dobrej cenie. Jesli jeszcze ktos bylby chetny to moze uda sie uzyskac wiekszy rabat. Szczegoly pw

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 20 lut 2013, 16:58

witam kolegow.w nawiazaniu do mojego poprzedniego postu chcialem wam powiedziec,ze doczekalem sie odpowiedzi od pana gladyska na moja prosbe na rzucenie okiem na wynik testu wtryskow ktory jak wiecie robilem w holandii,oto co mi odpowiedzieli:
Witam,

Po pierwsze, urzadzenie na którym były testowane wtryskiwacze, nie jest przystosowane do miarodajnego badania wtryskiwaczy piezolelektrycznych.
Przeprowadzone testy to tylko 20 % pełnego badania tych wtryskiwaczy. Z przesłanego protokołu wcale nie wynika, że wtryskiacze są uszkodzone. Aby kompleksowo zbadac te wtryskiwacze , należy poddac je kontroli na stole probierczym EPS815, EPS 708 lub innym np firmy CRU2 firmy Zapp.
Podany numer 0445115078 to odpowiednik VW 059130277BD

Pozdrawiam,
mgr inż. Mateusz Cygan
Biuro obsługi serwisu Diesla

Gładysek Bosch Service
31-476 Kraków
al. Gen. T.Bora-Komorowskiego 11
tel: (12) 410 03 50
fax: (12) 412 99 89
diesel@gladysek.pl

teraz to juz calkiem rozbity jestem i najchetniej pojechalbym i wyciagnal za leb tego wiatraka zza biurka :[ najgorsze,ze wywalilem 220e i nie mam wiarygodnej diagnozy,a jedyne 20%...jednak mysle,ze zdecyduje sie na wymiane,bo objawy o ktorych pisalem wyzej wystepuja,czyli przydymianie(zwlaszcza rano)straszny smrod spalin dopoki sie nie rozgrzeje...dobre w tym wszystkim jest chociaz to,ze wtryski ktore mi tu proponuja to te poprawione z koncowka BD...pozdro

ps.piotrus,spoko nie zawsze sie da pomoc <okok>

Croom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 16 lut 2013, 07:54
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Croom » 21 lut 2013, 08:37

Ja jeszcze polecam zalać dodatek do paliwa do czyszczenia koncówek wtrysków za 30zł oraz lać olej 2T z aprobatą APi TC który uchroni układ zasilania diesla przed zużyciem .Dawka 1:200 , ja polecam taniego Orlena Semisyntetic TC taki czerwony.
Oleje 2T z normą TC (ale nie wszystkie) czyszczą idealnie cały układ zasilania.
MOżna kupić jeszcze olej 2T z LM
Nasze niskosiarkowe paliwo niestety nie chroni ukłądów wysokociśnieniowych w nowoczesnych listwach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga