Moje kolektory już wyjęte i wysłane do AZ. Uszczelki kupione. Pozostaje czekać na przesyłkę i ...... złożyć to z powrotem do kupy
Faktycznie ten po stronie kierowcy wykazywał odrobinę większe luzy niż drugi, ale nadal minimalne. Skoro takie coś powodowało błędy, to znaczy ze AUDI naprawdę dało w tym temacie ostro ciała. Ja bym też trochę doszlifował klapki ze średnicy, żeby miały w swojej wnęce odrobinę więcej luzu - myślę, ze wtedy większość problemów nie miałaby miejsca, a przy ich zamknięciu połączenie i tak nie jest jakoś super szczelne.
A co do samego wykręcania kolektorów. Dałem rade

Najwięcej krwi napsuły mi takie metalowe zaczepy, po jednym na każdej stronie (u pasażera przy śrubie prawej dolnej stojąc przed autem, u kierowcy środkowa lewa ), zaczepy te trzymają jakaś rurkę wkręconą w blok i są z bardzo twardego i sztywnego metalu. Ciężko je odgiąć, odkręcić jeszcze trudniej.