[ BMK 3.0 224 KM] Problem z doładowaniem, tryb awaryjny.
Problem rozwiązany jakby na trochę i znów powrócił!
Od początku:
Po błędach na kompie, zerowej lekturze w internecie postanowiłem sam wyciągnąć turbinę. Fajny dostęp od góry, dosłownie 1.5 godziny zabawy, na chwilę potrzebowałem drugiej osoby. Zawiozłem turbinę do regeneracji i kontroli nastawnika. Okazało się, że zmienna geometria w turbinie była zawalona więc zleciłem jedynie jej czyszczenie - przy okazji okazało się, że nastawnik był źle zaadaptowany (w złym kącie w SPAM do cięgna, niepoprawnie wkręcona śruba regulacyjna). Zapłaciłem 350zł, 70zł za zestaw montażowy turbo, złożyłem, wszystko zajebiście do 1000km. Teraz znów ten sam problem. Gwarancji oczywiście nie dostałem, gościu z firmy twierdzi, że to nie musi być nastawnik, trzeba zrobić dynamiczne logi itd itd. Nie wiem, czy mieć ich w nosie, kupić nowy nastawnik i zaadoptować do turbiny którą mam (luz na łopatkach minimalny, testy przeszła ok), czy kupować nowe turbo i je założyć?
Waham się, bo ludzie piszą, że przy zmianie nowej turbiny konieczna jest wymiana Intercoolera ze względu na możliwe syfy w tej chłodnicy występujące. Nie wiem kurde, czyżbym kupił trupa?;/
Od początku:
Po błędach na kompie, zerowej lekturze w internecie postanowiłem sam wyciągnąć turbinę. Fajny dostęp od góry, dosłownie 1.5 godziny zabawy, na chwilę potrzebowałem drugiej osoby. Zawiozłem turbinę do regeneracji i kontroli nastawnika. Okazało się, że zmienna geometria w turbinie była zawalona więc zleciłem jedynie jej czyszczenie - przy okazji okazało się, że nastawnik był źle zaadaptowany (w złym kącie w SPAM do cięgna, niepoprawnie wkręcona śruba regulacyjna). Zapłaciłem 350zł, 70zł za zestaw montażowy turbo, złożyłem, wszystko zajebiście do 1000km. Teraz znów ten sam problem. Gwarancji oczywiście nie dostałem, gościu z firmy twierdzi, że to nie musi być nastawnik, trzeba zrobić dynamiczne logi itd itd. Nie wiem, czy mieć ich w nosie, kupić nowy nastawnik i zaadoptować do turbiny którą mam (luz na łopatkach minimalny, testy przeszła ok), czy kupować nowe turbo i je założyć?
Waham się, bo ludzie piszą, że przy zmianie nowej turbiny konieczna jest wymiana Intercoolera ze względu na możliwe syfy w tej chłodnicy występujące. Nie wiem kurde, czyżbym kupił trupa?;/