Kolego zanim dolejesz to upuść np 1L i dolej tyle samo, bo Twoje wtryski rozrzedzają już "rzadki olej" (oczywiście w porównaniu chociażby z mineralnym). I szybko zrób coś z tematem.
Często przez wtryski dochodzi do przytarć na wałkach rozrządu z uwagi na pomiar ciśnienia oleju z dolnego poziomu sinika.
Jeżeli chodzi o czujnik w misce to mierzy również temperaturę oraz jakość (gęstość), a co za tym idzie poniekąd ciśnienie.
http://www.hella.com/municipal/assets/m ... LLA_PL.pdf
Pamiętajmy, że nie wszystko muszą napisać. (Szczególnie jak to średnio działa mając na uwadze problemy 2,0TDI, gdzie turbiny padały przez brak smarowania)
Link do lektury, gdzie oczywiście nie jest wszystko, bo należałoby inne przeczytać, ale małe wprowadzenie jest.
http://chomikuj.pl/lukjanow/Dokumenty/S ... 715243.pdf
Czujnik ciśnienia ma numer 06A919081 + odpowiednia litera zależy od silnika.
http://www.partsbase.org/audi/audi-a6-a ... d-gearbox/
Szczerze mówiąc jak tylko znajdę chwilę to muszę sprawdzić czy u mnie jest tam jakikolwiek czujnik, bo jakoś nie kojarzę, a silnik ze skrzynką miałem na zewnątrz przy wymianie rozrządu. (oczywiście mogłem nie zauważyć).
Jeżeli się mylę proszę o sprostowanie.
pozdr